home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 573 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Pause] :) Ulvene mod toppen!
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: [Pause] :) Ulvene mod toppen!  (Læst 31991 gange)
Hallas
Gæst
 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #75: 14 Feb 2008, 22:08 »

Tjah når man når så langt ind i spillet som jeg er, er det svært at bruge billeder af FC Midtjylland da det kun er enkelte der er tilbage i truppen - Men vil da forsøge at dæmpe ned på udlandske spillere og komme ind med nogle danske, selvom jeg nu synes der også er mange danske Smiley

Okay Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #76: 14 Feb 2008, 22:26 »



Mestre efter smal sejr over Nordsjælland


Vingaard har været en vigtig del af det FCM
hold der nu er blevet danske mestre.
Efter sidste weekends vigtige sejr foran over 37.000 tilskuere i Parken kunne FC Midtjylland i dagens kamp mod FC Nordsjælland med en sejr sikre sig det danske mesterskab med hele 5 runder tilbage og et forspring på 16 point.

Dagens opgør mod FC Nordsjælland kunne derfor betyde, at hjemmeholdet kunne fejre, foran et fyldt SAS Arena med over 18.000 tilskuere på plads, det danske mesterskab med en sejr vel og mærke. Rui Fonte og Mads Thomsen har som hele tiden været skarp også i Parken.

I dagens opgør var der kun én mand for FC Nordsjælland, kun én der kunne noget, det var angriber Mike Sserumagga. Men han kunne ikke dæmpe op for en højtflyvende portugisisk angriber for FC Midtjylland, Rui Fonte som med 2 mål indenfor 20 minutter gav midtjyderne en god start og der kom derfor fest på lægterne på SAS Arena.

I anden halvleg kom Mike Sserumagga frem med en scoring for udeholdet, FC Nordsjælland da han efter 66 minutter kunne bringe lidt spænding i kampen med en scoring, 2-1 sejr til hjemmeholdet blev det dog til, da midtjyderne formåede at holde Nordsjælland fra yderligere chancer og mål.

Dette betyder også at FC Midtjyllands unge hold kan fejre et dansk mesterskab anno 2009/2010.
Logged

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #77: 15 Feb 2008, 12:43 »

flot du er blevet dansk mester ! og så enda med DK bedste hold ! er selv igang med anden sæson hvor jeg er ved RL og har vundet de sidste 9 kampe ! har tabt en kamp i ligaen og vundet 11 og stået 2 uafgjort og så enda hvor min ældste stamspiller er 26 år resten er mellem 18 og 23 Shockeret har 8 point ned til nr. 2 efter 14 runder !!!!
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

straarup
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #78: 15 Feb 2008, 13:28 »

det er fedt at læse dette, som FCM-fan ! Rigtig fed Blog,

Ps.. tænkte på om man kan bruge andres Savegames i FM ?

i så fald må du gerne linke til dit ?
Logged

FC Midtjylland
Manchester United
Athletico Madrid
Juventus

-Benja-
Gæst
 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #79: 15 Feb 2008, 15:08 »

Tlllykke med mesterskabet Møller, måske Champions League gruppespil fra næste sæson. Wink
Logged

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #80: 15 Feb 2008, 15:50 »

det er fedt at læse dette, som FCM-fan ! Rigtig fed Blog,

Ps.. tænkte på om man kan bruge andres Savegames i FM ?

i så fald må du gerne linke til dit ?

det har jeg hørt man godt kan hvis man lægger det ind sammen med de andre .. er det ikk også det man gør ved ngole Challenges ? du ska bare min. ha den samme patch som møller hvis han linker til det ...
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #81: 15 Feb 2008, 15:59 »

Han kan bare tage filen fra sin "games" mappe, og sende den.
Så skal du bare lægge den ind i din mappe.
Dog er jeg ikke sikker på at Møller deler ud af sin succes  Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #82: 15 Feb 2008, 16:12 »

Grats med skabet.. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Møller
Gæst
 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #83: 15 Feb 2008, 20:12 »

Tak til alle, og som Philli siger er jeg ikke meget for at dele dette save Opstemt
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #84: 15 Feb 2008, 20:15 »

Nej det tænkte jeg nok.
Hvornår kommer næste update?
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #85: 15 Feb 2008, 20:38 »

Vides ikke Opstemt måske første søndag da jeg imorgen afholder fødselsdag det meste af dagen.
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #86: 15 Feb 2008, 20:44 »

din fødselsdag?
Logged

Thaurat al Shabab

Møller
Gæst
 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #87: 15 Feb 2008, 22:57 »

Ja tak Opstemt
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #88: 15 Feb 2008, 23:01 »

EDIT: Kunne tænkes der måske var chance for en update iaften Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Ulvene mod toppen!
« Svar #89: 15 Feb 2008, 23:40 »



Sæsonen er ovre anno 2010


- Humoristisk Brøndby vinder på 2 selvmål.
En lang sæson er ovre også i Danmark. En superliga der endte med en ny vinder, en vinder der har et hold med en gennemsnitsalder på 22 år. Et meget ungt mesterhold som næste sæson skal forsvare de danske farver i Champions League.

FC Midtjylland kunne med 5 spillerunder, efter en 2-1 sejr hjemme på SAS Arena, fejre det danske mesterskab med et forspring ned til FCK på hele 16 point. Dog skulle de sidste 5 runder alligevel overståes før midtjyderne kunne fejre mesterskabet definitivt. 5 kampe hvor modstanderne var, OB, AGF, Horsens, Randers og i sidste kamp skulle ulvene en tur til den danske vestegn.

Resultaterne blev som følger, efter at det var dele af reserveholdet der fik chancerne i disse kampe: OB 2-0, AGF 1-1, Randers 1-1, AC Horsens 2-0 og Brøndby 0-2 Altså bortset fra sidste kamp var reservespillerne ubesejrede gennem deres chance i de sidste 5 sæsoner.

Vi fik en kommentar fra en glad anfører, Simon Poulsen efter nederlaget til Brøndby: - Jeg var ikke med i dagens nederlag, men kan kun grine af dette nederlag for det har ingen konsekvens. At det så er 2 selvmål Brøndby vinder på gør vel kampen mere humoristisk, først ved Jesper (Juelsgård red.) og derefter Rui (Fonte red.) Men jeg glæder mig nu til næste sæson hvor jeg bestemt forventer at være at finde i FCM når vi skal i Champions League, det bliver sjovt at se hvordan byen kommer til at reagere når hold som Manchester United, Barcelona og Real Madrid kommer til Herning.


Slutstillingen 2009/2010 i SAS Ligaen
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010