home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 845 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Pause] :) Ulvene mod toppen!
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: [Pause] :) Ulvene mod toppen!  (Læst 31973 gange)
TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 9# - Ulvene
« Svar #30: 27 Okt 2007, 13:47 »

Jeg vil give de andre ret, gode updates Smiley, havde lige adgang til nettet et øjeblik, så jeg kunne læse lidt og kommentere.
« Seneste Redigering: 27 Okt 2007, 13:48 af TBM_DK » Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Møller
Gæst
 
Sv: 9# - Ulvene
« Svar #31: 31 Okt 2007, 19:38 »

Bemærk ændringen i den sidste update, grundet spillet tilsyneladende ikke blev gemt før har jeg spillet op i Italien, se udfaldet sidst i sidste update!
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: (Feb.) Ulvene mod toppen!
« Svar #32: 02 Nov 2007, 12:35 »


MARTS 2009

Optakt til måneden: En ny måned er klar til at blive taget hul på. Efter vores store triumf i Italien hvor vi slog Fiorentina ud efter straffespark venter Getafe nu i 2. Knockoutrunde. Vi tager hul på de sene kampe i Pokalturneringen som skal genvindes, første kamp er kvartfinalen mod OB. AaB skal hentes i SAS Ligaen og ikke mindst skal vores hold levere varen som de har gjort hele året. Uheldigvis skal der kun spilles 4 kampe i måneden, mod Getafe, OB og Silkeborg. Jeg håber på 3 sejre, men forventer 2.




Carioca viser sit værd.
Første kamp i UEFA Cuppens 2. Knockoutrunde.
Stadion: Coliseum Alfonso Pérez, Tilskuertal: 9596.
Getafe - FC Midtjylland 1-2
1-0 Kepa, 12 minutter.
1-1 Gilberto, 14 minutter.
Rødt kort, til Mario Cotelo, Getafe.
1-2 Rafael Carioca, 49 minutter.

MoM: Rafael Carioca, FCM (8)

Endnu en spændende udebanerejse for holdet, fansne og sponsorerne. Alle var slæbt med ned til Spanien for at støtte holdet i kampen mod en total overraskelse i UEFA Cuppen. 3-4.000 danske tilhængere gjorde rammen om dette opgør helt unikt for os. Det var som at spille pokalfinale med halvt af hver klubs tilskuere. Slagsange på kryds og på tværs. Vi var glade for opbakningen, så glade at vi gav dem en sejr med hjem. Det sørgede før Gilberto for, så Catelo med hans røde kort og sidst på langskud Rafael Carioca som virkelig har vist sig for at være en god erstatning for Mads Laudrup.



Danske Pokalturnering Kvartfinale.
Stadion: Fionia Park, Tilskuertal: 5914.
OB - FC Midtjylland 0-1
0-1 Daniel Wass, 11 minutter.

MoM: Daniel Was, FCM (8)

En tæt kamp i Pokal kvartfinalerne. Som forventet da vi så hvem vi skulle møde. Og endnu en forventning og et håb gik i opfyldelse for mig og de medrejste midtjyske fans. Vi vandt kampen på mål af den nyindkøbte unge Brøndby talent, Daniel Wass, som meget tidligt i kampen gjorde det til 0-1 for os. Et halvt reservehold kunne til vores begejstring på bænken heldigvis holde sejren hjem. Vi er nået semifinalen hvor Esbjerg fB venter. Den anden semifinale står mellem FC Nordsjælland og AaB.



Anden kamp i UEFA Cuppens 2. Knockoutrunde.
Stadion: SAS Arena, Tilskuertal: 12.500.
FC Midtjylland - Getafe 1-2
0-1 Zequinha, 25 minutter.
1-1 Martin Vingaard, 35 minutter.
1-2 Dinijar Bilyaletdinov, 45 minutter.

MoM: Dinijar Bilyaletdinov, Getafe (8)

Som kampen i Spanien vandt udeholdet desværre for os også 1-2 i dagens kamp. John Faxe Jensen og hans Getafe hold kom og gik med sejren i ordinær tid. Men kunne ikke hente en større end vores sejr i Spanien og derved skulle kampen som mod Fiorentina ud i forlænget. Her blev der heller ikke scoret og vi kunne igen gøre os klare til straffesparkskonkur rence, med mål af Vingaard i ordinær tid, gav det måske holdet ekstra gejst og overlegenhed i straffesparkskonkur rencen. Chris Seitz blev igen vores store helt. 2 redninger fra den amerikanske målmand, mens Baba Collins, Winston Reid, Gilberto og Mads Thomsen alle satte deres bolde i mål. Vi var derfor klar til kvartfinalerne hvor Sparta Moskva venter.




Collins afgjorde
kampen på 4 min.

SAS Ligaens 18 Runde.
Stadion: Silkeborg Stadion, Tilskuertal: 5851.
Silkeborg - FC Midtjylland 0-4
0-1 Baba Collins, 60 minutter.
0-2 Baba Collins, 64 minutter.
0-3 Winston Reid, 70 minutter (Str.)
0-4 Gilberto Machena, 77 minutter.

MoM: Gilberto Machena, FCM (8)

SAS Ligaen kom igang igen efter mange måneders vinterhi. Og hvilken start vi dog fik i dagens kamp mod Silkeborg. Endnu en gang var mange tilskuere taget turen til Silkeborg for at støtte os. Ikke fordi turen var lang, men det er en glæde at se når der er proppet i udebane indhegningen. Vi kunne igen gengælde og sige tak for tiltroen til de mange fans, denne gang med en 0-4 sejr på mål af Collins, Reid og Gilberto. Baba med 2.



Da jeg i spillet er længere end Marts kan jeg ikke smide SS op af stillingerne.
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Mar.) Ulvene mod toppen!
« Svar #33: 02 Nov 2007, 12:48 »

Flot update of flotte resultater Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Møller
Gæst
 
Sv: (Feb.) Ulvene mod toppen!
« Svar #34: 02 Nov 2007, 22:05 »


APRIL 2009

Optakt til måneden: Med hele 10 kampe i denne måned er det noget helt andet end Marts måned, vi skal ud og spille 2 runder i UEFA Cuppen, hvis vi slår Sparta Moskva ud, vi skal spille 2 Pokalsemifinaler mod Esbjerg og 4 SAS Liga kampe mod FCN, SønderjyskE, Randers og Esbjerg fB. Jeg forventer sejre mod Esbejrg fB i pokalturneringen samt i alle SAS Liga kampene, i UEFA Cuppen bliver det svært ude, men hjemme SKAL vi sejre.



Pavluchenko for
stærk for forsvaret.

Første kamp i UEFA Cuppens Kvartfinaler.
Stadion: Luzhniki, Tilskuertal: 18.841.
Sparta Moskva - FC Midtjylland 3-2
1-0 Roman Pavlyuchenko (Str. 20)
1-1 Gilberto (23)
2-1 Roman Pavlyuchenko (54)
2-2 Mads Thomsen (64)
3-2 Alexandr Prudnikov (90)

MoM: Roman Pavlyuchenko, Sparta Moskva (8)

Vi har i denne turnering totalt overpræsteret mine forventninger, gruppespillet var ventet. Videre deltagelse var et håb. Da vi trak Fiorentina så det sort ud, dem slog vi, så kom Getafe endnu en hård modstander, også slået og nu Sparta Moskva en mere overkommelig modstander på papiret. Men i dagens kamp i Moskva foran næsten 19.000 tilskuere havde vi ingen chance, desværre kunne vi ikke komme hjem med uafgjort 30 sekunder før slutfløjtet kunne Prudnikov desværre score til 3-2. Efter vi gennem hele kampen var underspillet kunne Gilberto og Mads Thomsen heldigvis sikre os 2 udebanemål.



19. Runde i SAS Ligaen.
Stadion: Farum Park, Tilskuertal: 4.216
FC Nordsjælland - FC Midtjylland 0-0
Daniel Wass skadet (90)

MoM: Kim Christensen, FCN (7)

Endnu en kamp jeg før kampen forventede vi kunne vinde. Men desværre måtte jeg tage hjem til Jylland med sølle 1 point. Med en skudstatistik der siger 3-20 og boldbesiddelse på 44/56% var det vidst okay fortjent vi kunne rejse hjem med alle 3 point. Det var et klip i jagten på AaB som pt. er førende i ligaen. Men vi må op på hesten igen, vi skulle gerne hente The Double og måske den danske The Treble endda.



Unge Thomsen har
slået til hos os.

Første kamp i UEFA Cuppens Kvartfinaler.
Stadion: SAS Arena, Tilskuertal: 12.438
FC Midtjylland - Sparta Moskva 4-0
1-0 Rafael Carioca (21)
2-0 Gilberto (32)
3-0 Mads Thomsen (46)
4-0 Rafael Carioca (59)

MoM: Rafael Carioca, FCM (8)

Efter nederlaget med 1 mål i Moskva skulle vi hjemme bevise at vores sorte hule også er en dræberhule. Et stadion hvor det er utrolig svært at spille for alle hold. Sparta Moskva skulle pløjes ned og vi skulle videre i UEFA Cuppen. med 2 mål af midtbanegeneralen, Rafael Carioca, et enkelt af både Mads Thomsen og Gilberto kunne vi kalde os semifinalister hvor mægtige Atletico Madrid ventede, første kamp i Madrid foran over 40.000 tilskuere.



20. Runde i SAS Ligaen.
Stadion: SAS Arena, Tilskuertal: 7.819
FC Midtjylland - SønderjyskE 4-2
1-0 Baba Collins (20)
2-0 Baba Collins (63)
3-0 Simon Poulsen (71)
Casper Grønn udvist, SønderjyskE (77)
4-0 Mads Jessen (Str. 78)
4-1 Chris Sørensen (83)
4-2 Chris Sørensen (90)

MoM: Baba Collins, FCM (8)

AaB er ved at smutte fra os i vores forsøg på at erobre det europæiske Danmark har vi brugt mange kræfter i disse kampe. Men i dag skulle sejren igen komme i hus da oprykkerne fra SønderjyskE kom på besøg. Vi kom foran med 4-0 efter 78 minutter, 11/10 mand. Men alligevel fik SønderjyskE 2 ligegyldige mål ved den tidligere OB-spiller så kampen endte 4-2, Collins, Collins, Poulsen og unge Mads Jessen som iøvrigt er hentet hos SønderjyskE.



Baba 3-målsskytte, men
kun 2 i det rigtige net.

Første kamp af Den danske Pokalturnerings semifinaler
Stadion: Blue Water Arena, Tilskuertal: 6.477
Esbjerg fB - FC Midtjylland3-3
0-1 Baba Collins (6)
1-1 Baba Collins (Own. 11)
2-1 Jesper Jørgensen (47)
2-2 Daniel Wass (54)
2-3 Branislav Atanackovic (66)
3-3 Baba Collins (69)

MoM: Baba Collins, FCM (8)

En spændende kamp med mange mål, men igen ser vi på statistikkerne var vi overlegende. (Skud: 10/22 Bold: 40/60%) Dette beviser vi havde fortjent en sejr. Men 3-3 var også en slags sejr for mig, 3 udebanemål i Esbjerg er aldrig nemt. Et svært sted at spille. selvom Baba Collins i de første 11 minutter valgte at score i begge ender kunne han alligevel også udligne til sidst i kampen hvor vi virkelig fortjente det og manglede det. Vi kan sagtens slå Esbjerg i Herning.



Returkamp i Pokalturnerings semifinaler
Stadion: SAS Arena, Tilskuertal: 5.687
FC Midtjylland - Esbjerg fB3-1
1-0 Gilberto (5)
2-0 Simon Poulsen (Str. 42)
3-0 Rafael Carioca (74)
3-1 Luiz Carlos (78)

MoM: Gilberto, FCM (8)

Fortjent, fortjent og atter fortjent. Det var hvad aviserne her dagen derpå hvor vi sikrede os 2 ud af 2 mulige finaler i Pokalturneringen. Efter 3-3 i Esbjerg kunne vi hente en sikker sejr hjemme med hele 3-1. Gilberto, Simon Poulsen og Rafael Carioca kunne i samarbejde sikre en 3-0 føring som Esbjerg kun formåede at reducere på ved indkøbte Luiz Carlos fra Viborg.




Nick Ragus.
21. Runde i SAS Ligaen
Stadion: Essex Park, Tilskuertal: 4.921
Randers FC - FC Midtjylland1-0
1-0 Søren Ulrik Vestergaard (66)

MoM: Perica Trifkovic, RFC (7)

Endnu tabte point i en meget tæt kamp, som vi igen må sige at skulle der findes en vinder var det os. Men vi dummede os igen ved at lade Søren Ulrik Vestergaard score let på Lasse Heinze i målet, forsvaret var spillet tyndt i situationen. Unge spillere bliver for tiden prøvet hos os, en af dem er Nick Ragus som i dag spillede sig til et 7 tal.





Første kamp i UEFA Cuppens Semifinaler.
Stadion: Vicente Calderón, Tilskuertal: 48.690
Atletico Madrid - FC Midtjylland 3-0
1-0 Diego Forlán (4)
2-0 Eidur Gudjohnson (51)
3-0 Eidur Gudjohnson (57)

MoM: Eidur Gudjohnson, At. Madrid (9)

Første kamp jeg virkelig havde glædet mig til i UEFA Cuppen, de andre hold vi har mødt har ikke været nær så kendte og stærke som dagens modstander, Atletico Madrid. Med stjernerne Forlán, Agüero, Raúl García og ikke mindst José Antonio Reyes blev det en stor oplevelse for mig og spillerne. Trods et nederlag på 3-0 var det en god kamp. Det ser svært ud for os på hjemmebane at nå finalen, men for os kan alt ske i kampene.




Derveld gjorde det
onde mod os i overtiden.
22. Runde i SAS Ligaen
Stadion: Blue Water Arena, Tilskuertal: 8.756
Esbjerg fB - FC Midtjylland 1-1
0-1 Baba Collins (15)
1-1 Fernando Derveld (90)

MoM: Fernando Derveld, EfB (8)

Hjemmeholdet Esbjerg har på Blue Water Arena haft et semi-godt tag på os. Med en statistik der før denne kamp sagde 2-1-2 for begge parter, var dagens kamp en demonstration på hvem der er bedst i det vestjyske. Men som det kan ses tydeligt i fremtidens horisont var uafgjort også en mulighed, det blev det også efter Derveld sent i overtiden udlignede for hjemmeholdet til stor begejstring for deres fans.



Returkamp i UEFA Cuppens Semifinaler.
Stadion: SAS Arena, Tilskuertal: 12.500
FC Midtjylland - Atletico Madrid 3-1
Valon Behrami udvist, Atletico Madrid.
0-1 Sergio Agüero (45)
1-1 Gilberto (51)
2-1 Baba Collins (55)
3-1 Mads Thomsen (62)

MoM: Gilberto, FCM (8)

Returkampen mod Atletico Madrid, et af mine største øjeblikke i min karriere, da jeg d. 30 april 2009 trådte ind på SAS Arena med 12.000 jublende midtjyske tilskuere i ryggen. Jeg blev nærmest båret hen på min plads på bænken. I dag skulle det afgøres om vi allerede i år var en af de store drenge, eller om vi først skal slå til næste sæson i europæisk fodbolds næstbedste turnering, UEFA Cuppen. Atletico Madrid kom med et drømmeudgangspunkt med deres 3-0 sejr i Madrid. I dag var der knapt så mange tilskuere, men ligeså stor præstise som i Spanien. Et fyldt SAS Arena kunne se Valon Behrami allerede efter 27 minutter forlade banen med direkte rødt kort. Det kunne bane vejen for os. Men Sergio Agüero kunne kort før pausen udbygge den samlede føring til 0-4 for spanierne. En fuldt igennem og gennemført taktikændring til 4-3-3 gav i anden halvleg pote for os. 3 mål var desværre ikke nok, men en sejr over Atletico Madrid er hvad Leverkusen, Feyenoord, AEK og Monaco bl.a. ikke har kunne formå i dette års UEFA Cup, jeg er så stolt som man kan blive af mit unge hold.




hold - Kampe - Målforskel - Point.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Apr.) Ulvene mod toppen!
« Svar #35: 03 Nov 2007, 17:04 »

Fed blog og fede updates, og gode resultater. Er AaB enlig lige så suveræne som tabellen viser?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Møller
Gæst
 
Sv: (Apr.) Ulvene mod toppen!
« Svar #36: 03 Nov 2007, 17:23 »

Kig kampene Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: (Apr.) Ulvene mod toppen!
« Svar #37: 04 Nov 2007, 00:16 »

MAJ 2009

Baba vigtig for os.

Endnu en sæson, endnu en måned og endnu en succesrig måned for os. Trods vi i sidste ende måtte se mesterskabet forsvinde til nordjylland og AaB kunne vi i maj måned fejre at vi med en overlegen sejr over FC Nordsjælland foran over 40.000 tilskuere vandt Pokalturneringen atter i år. 4-2 blev de magiske cifre i en kamp hvor Troest, Thomsen, Carioca og Gilberto scorede for os. Ydermere har rygterne i denne måned gået på at FC Midtjyllands ledelse ikke tilbyder mig en ny kontakt, det er heller ikke sket endnu, her bare 1 måned før jeg har udløb. Det kan ikke være resultaterne der mangler, 2 gange pokalmestre, titelkandidater i SAS Ligaen denne sæson og med i kampen om at vinde UEFA Cuppen. Kan man forvente mere, nej kun mindre end dette. Jeg er stolt over min præstation i klubben, ender det med jeg må forlade klubben vil jeg gå herfra med læberne på skrå, mod himlen.

vs. FCK      3-2 (Home)
vs. ACH     3-2 (Away)
vs. FCN      4-2 (Neutral)
vs. SIF       0-2 (Home)
vs. OB        1-2 (Away)
vs. AaB      1-4 (Away)

En utrolig svingende start på maj måned 2009. Med 3 sejre og 3 nederlag på stribe. Først slog vi de forsvarende mestre fra FCK på hjemmebane på SAS Arena. Herefter skulle Horsens besejres ude. Sidst i rækken af sejre var Pokalfinalen mod Nordsjælland, hvor vi hentede en flot 4-2 sejr i hus. Så til de dummere resultater, som startede mod bundholdet Silkeborg på hjemmebane, hvor vi skuffede fælt. Dette nederlag blev efterfulgt at 2 meget vigtige nederlag mod OB og AaB. Det var her vi mistede mesterskabet.

vs. BIF        0-0 (Home)
vs. LBK       5-0 (Home)
vs. BIF        2-0 (Away)
vs. FCN       2-0 (Home)
vs. OB         0-2 (Home)
vs. AaB      1-2 (Home)

Endnu en svingende periode af 6 kampe. Vi lægger godt ud, 3 sejre, yes tænkte jeg vi kunne nå mesterskabet. Men så mødte vi igen AaB og OB og de endte begge med nederlag på hjemmebane. Men med en utrolig flot 5-0 hjemmesejr over Lyngby kan vi godt være tilfredse med indsatsen. Også Brøndby blev ude slået 0-2 i en kamp vi for det meste styrede.

Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Maj.) Ulvene mod toppen!
« Svar #38: 04 Nov 2007, 11:45 »

Det er rigtig god læsning det her Smiley Jeg håber, at du får forlænget kontrakten, så bloggen fortsætter.
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Møller
Gæst
 
Sv: (Maj.) Ulvene mod toppen!
« Svar #39: 04 Nov 2007, 11:52 »

Bloggen fortsætter med stor sandsynlighed, med eller uden forlængelse. Smiley
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Maj.) Ulvene mod toppen!
« Svar #40: 04 Nov 2007, 11:56 »

Godt, at høre Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Møller
Gæst
 
Sv: (Maj.) Ulvene mod toppen!
« Svar #41: 04 Nov 2007, 12:45 »


Bliver Møller?
05.06.09 - fcm.dk

- Vi har ikke tænkt os at tilbyde Mads en kontrakt i den
næste uges tid. Men vi vil på et tidspunkt før kontraktudløbet
tilbyde Mads at blive i flere sæsoner, vi er glade for at have
ham i klubben. Han har gjort FC Midtjylland til en storklub
i dansk fodbold og en outsider i UEFA Cuppen. Økonimisk
er vi gået til tops i dansk fodbold, Don Ø. er blevet
overhalet i FCK. Vi var tæt på en finaleplads i UEFA
Cuppen, 2 gange pokalmestre og tæt på guldet i
SAS Ligaen i år. Nu skal det siges at hvis Mads ikke
forlænger har vi flere alternative.

Semifinalisterne fra FC Midtjylland har Mads Møller Nielsen ved roret. I hvertifald i øjeblikket, men ifølge flere medier kan den unge danske komet træner være på vej væk fra klubben. Jens Ørgaard og resten af bestyrelsen bag FC Midtjylland har endnu ikke tilbudt en kontraktforlængelse til Mads Møller Nielsen, som efter denne sæson har kontraktudløb. Den danske træner er formentlig ikke en herre der får svært ved at finde andet arbejde hvis han forlader FC Midtjylland. Tidligere på året blev han rygtet til både Brøndby, OB og flere udlandske klubber. Det rygtes nu at bestyrelsen vil tilbyde Mads en kontrakt når han får kontraktudløb om 1 måned, men er han til den tid væk, måske. Men så siger Jens Ørgaard til os at han også har en plan-b klar.

I de sidste 2 sæsoner har den danske træner, Mads Møller Nielsen, stået på bænken ved samtlige af FC Midtjyllands førsteholdskampe, talenter er blevet hentet til klubben, nogle allerede solgt videre andre står i døren til det. Sergio Motá lavede rekord i FC Midtjylland, da han d. 1 juli 2008 blev hentet til midtjylland for 40 mio. danske kroner. En dyr handel, men også en spiller der gjorde det utrolig godt i FC Midtjylland. Så godt at han bare 7 mdr. senere blev solgt til Palmeiras for over 110 mio. kroner, endnu en rekort i den danske klub. Først er han det dyreste indkøb, men også det dyreste salg lige efter Mads Laudrup, som Mads Møller Nielsen havde stor tiltro til da han i sin første sæson hentede den unge danske spiller hos rivalerne, FC København for meget få penge. 2 år senere blev den nu danske landsholdsspiller og Sevilla profil solgt til Sevilla for over 100 mio. kroner. Det er nogle penge FCM tjente der.

I det hele taget har FC Midtjylland tjent utrolig godt på Møller. Det siget at økonomien har taget toget til himlen. Da Møller kom var økonomien til at hente dyre norske spillere, nu kan holdet tage til Ukraine og hente spillere, de kan hente alle danske og norske spillere. Man har ang. over 200 mio. i kassen, da Erik Rasmussen blev fyret tilbage i sommeren 2007 var der 50 mio i kassen, altså et fremskridt på over 150 mio. danske kroner på 2 sæsoner. Det er helt sindsygt for at sige det på dansk.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (Mediestof) Ulvene mod toppen!
« Svar #42: 04 Nov 2007, 12:50 »

Yo Møller!
Endnu engang, flot blog!
Håber du bliver på Heden.

OT: De taber idag! Opstemt
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Mediestof) Ulvene mod toppen!
« Svar #43: 04 Nov 2007, 13:22 »

Rigtig flot klaret alligevel, at du kommer helt til semifinalerne i UEFA Cup'en.  Thumbs Up
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: (Mediestof) Ulvene mod toppen!
« Svar #44: 04 Nov 2007, 17:25 »

Transfer Ind:
- Andriy Rusol, 48 mio. DKK (Dnipro)
- Gunnar Nielsen, Fri (Blackburn)
- Martin Bergvold, Fri (Livorno)
- Denys Dedechko, 5,5 mio. DKK (Dinamo-2 Kiev)
- Eugene Shakhov, 7 mio. DKK (Dnipro)
- Ialt 50,5 mio. DKK

Nye ansigter i FC MIDTJYLLAND
01.07.09 - fcm.dk


Er FC Midtjylland og Mads Møller Nielsen et storhold? Det vides endnu ikke, de var i sidste sæson tæt på at triumfere i UEFA Cuppen, hvor Atletico Madrid desværre trods en 3-1 sejr hjemme på SAS Arena stod i vejen for midtjydernes finaledrømme. Det blev dog ikke Atletico der løb med den samlede sejr, da landsmændene fra Sevilla, med Mads Laudrup i truppen vandt på Sükrü Saracoglu i Istanbul med 1-0, målet scoret af Federico Fazio efter 20 minutter. Mads Laudrup fik den sidste halve time i finalen.

Men et storhold skal også have en god økonomi, det må man sige ifølge rygterne at FC Midtjylland har. Gode spillere er nødvendigt, har FCM også. Samt at man tør hente nye storspillere ind også fra små lande. Mads Møller Nielsen har i særdeleshed gjort det sidste, med indkøb fra Brasilien, Norge, Danmark og nu også Ukraine har den unge træner været en af de trænere der har turde mest når det handler om indkøb, talenter bliver hentet, talenter bliver videresolgt. FC Midtjylland er et springbræt for unge talenter i deres vej til udlandsk topfodbold.

Den 1 Juli er dagen hvor mange spillere skifter klub, Andriy Rusol, Ukainsk landsholdsspiller med fortid i Dnipro kommer til FC Midtjylland for knapt 50 mio. Den dyreste spiller midtjyderne har hentet nogensinde. Der er derfor også store forventninger til den 26 årige ukrainske midterforsvar, som skal styrke en utrolig ustabil defensiv gennem flere sæsoner i FC Midtjylland. Sidste sæson lukkede forsvare hele 61 mål ind, det er 22 mål mere end mestrene fra AaB. Heldigvis for Klimpl, Troest, Berthelsen & co. kunne offensiven også lave mål på samlebånd, 18 mål mere end AaB lavede holdets angribere og midtbanespillere, ialt 85 ligamål blev sat ind i modstandernes net.

Også en gammel kendinge fra FC København vender snuden hjem til dansk fodbold, Martin Bergvold, var ifølge rygterne da han skiftede til italienske Livorno tæt på en kontrakt i FC Midtjylland, FC Nordsjælland og Esbjerg fB. Men da Livorno tilbudte sig tog den dengang unge danske midtbanespiller chancen og drog til Livorno. Men i de 3 år den nu 25 årige spiller var i italienske Livorno fik han sølle 5 kampe for førsteholdet, disse 5 var i starten af første sæson 07/08. Nu drager han hjem til Danmark og FC Midtjylland på en fri transfer, endnu en spiller Møller forventer gør en god figur på midtbanen.

Målmænd skulle man synes FC Midtjylland har nok af, Raska, Heinze, Seitz og nu også Gunnar Nielsen. Alle 4 har den egenskab at de sagtens kan stå på SAS Liga niveau. Alle disse 4 målmænd spiller pr. næste sæson, som det ser ud nu, i FC Midtjylland. Det forventes at Seitz er førstevalg, foran Heinze i tæt løb med den nyinkød færinge Nielsen. Den bare 22 årige målmand med fortid i Frem, Blackburn og et lejeophold i både irske Bohemians og engelske Rotherham hvor han begge steder gjorde det virkelig godt, udtaler selv: - FC Midtjylland er en klub der går ind for talentudvikling og har en god skole i bl.a. Nigeria. Jeg glæder mig meget til at komme igang her på heden.

Udover disse 3 har FCM også sikret sig 2 ukrainske talenter, Denys Dedechko og Eugene Shakhov, fra hhv. Dinamo Kiev og Dnipro. Alle 5 glæder sig til at komme i aktion i danske FC Midtjylland.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010