home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 733 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Fmfreaks collab
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Fmfreaks collab  (Læst 1933 gange)
El Kun
Landsholdsspiller

Fmfreaks collab
« : 20 Okt 2007, 21:02 »

Jeg har sku fået en god idé! Opstemt

idéen går ud på, at hele fmf. laver collab sammen. Det kommer til at foregå på den måde, at folk kan melde sig til i tråden her. Så laver jeg en rækkefølge over hvem der laver på psd'en hvornår. "reglerne" er, at man maks må lave tre layers og man skal skrive sit navn på de layers man laver. Når man så har lavet sin del, sender man psd'en vidre til den næste på listen og sender et jpeg billede til mig collaben, så man kan følge udviklingen. Når det  hele så er færdig bliver det postet her i tråden, og psd'en kommer nok også op som download Opstemt
.
Er det noget i er med på?

Har folk nogle forslag til ændringer/forbedringer?

Ellers kan i sku somsagt bare skrive jer på her, hvis i vil være med, deadlinen bliver nok i morgen aften/mandag aften.

Deltagere:
El Kun
Los Cules
JosepGuardiola
Gosser
Andersfa123
Blackhawk
« Seneste Redigering: 21 Okt 2007, 12:21 af El Kun » Logged

JosepGuardiola
Gæst

Sv: Fmfreaks collab
« Svar #1: 20 Okt 2007, 21:06 »

Jeg er med, men ønsker dog ikke at være en af de første :-)

Gosser
Manager

« Svar #2: 20 Okt 2007, 21:07 »

Lyder meget sjovt, jeg vil gerne være med.

andersfa123
Gæst

« Svar #3: 20 Okt 2007, 21:22 »

Jeg er med

Bosniak
Juniorspiller
**

« Svar #4: 20 Okt 2007, 21:51 »

Collab er det et skin? Eller? xD .. Ellers lyder det rimelig nice Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5: 20 Okt 2007, 22:10 »

Hmm umidbart synes jeg det er dumt, da siggen vil blive meget rodet, med forskellige stilarter, jeg melder mig ikke på, men good luck Smiley

Bosniak: Det er signatures vi laver Smiley Og collab betyder man samarbejder om noget Smiley

EDIT: desuden er 3 layers meget lidt at måtte lave. Jeg tror dette går i vaksen, men god ide, og good luck Smiley
« Seneste Redigering: 20 Okt 2007, 22:16 af GHERTESTEAS » Logged

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #6: 20 Okt 2007, 22:13 »

Man kan evt. lave et krav, der siger man skal navngive hvert layer man laver, i et navn så man ikke er i tvivl om hvad det er :-)

Rossonero
Gæst

« Svar #7: 20 Okt 2007, 22:15 »

"reglerne" er, at man maks må lave tre layers og man skal skrive sit navn på de layers man laver.
« Seneste Redigering: 20 Okt 2007, 22:23 af Rossonero » Logged

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #8: 20 Okt 2007, 22:19 »

"reglerne" er, at man maks må lave tre layers og man skal skrive sit navn på de layers man laver.

Yes yes, det har jeg skam set, men ikke det jeg mente. Fx hvis man laver en blur effect på et render, så fx navngive det "Blur Effect - Render". Men ja okay, så er der ikke plads til navnet.

Kom til at rette i dit indlæg :$

Rossonero
Gæst

« Svar #9: 20 Okt 2007, 22:22 »

Yes yes, det har jeg skam set, men ikke det jeg mente. Fx hvis man laver en blur effect på et render, så fx navngive det "Blur Effect - Render". Men ja okay, så er der ikke plads til navnet.

Kom til at rette i dit indlæg :$
Ja, det er jo det Smiley Synes det er fint nok. Men man kunne da skrive det på det endelige resultat, eller når man aflevere arbejdet videre.

"Jeg har stået for Blur og effekter"
osv osv osv.

Gør ikke noget Smiley

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #10: 21 Okt 2007, 12:11 »

Jeg er frisk Smiley

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #11: 21 Okt 2007, 12:24 »

Hmm umidbart synes jeg det er dumt, da siggen vil blive meget rodet, med forskellige stilarter, jeg melder mig ikke på, men good luck Smiley

Bosniak: Det er signatures vi laver Smiley Og collab betyder man samarbejder om noget Smiley

EDIT: desuden er 3 layers meget lidt at måtte lave. Jeg tror dette går i vaksen, men god ide, og good luck Smiley
heh tak. idéen er nu heller ikke at vi skal lave noget skideflot som alle kan li'. Opfat det som et eksperiment, hvor man kan se hvad der sker hvis vi mixer alle vores stile. I princippet kunne den sidste jo også farve det hele sort og så skrive sit navn eller noget andet, men jeg appelerer bare til at folk laver noget personligt, som kan genkendes

The_Jonas
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 21 Okt 2007, 13:26 »

Jeg er også med Smiley

Er dog enig med GHERTESTEAS i at 3 layers er meget lidt. Indtil videre vil der jo kun kommer 21 layers..
Plejer at bruge ret mange flere. Men der kan selvfølelig nå at komme flere med Smiley

LosCules
Gæst

« Svar #13: 21 Okt 2007, 13:30 »

Jeg er også med Smiley

Er dog enig med GHERTESTEAS i at 3 layers er meget lidt. Indtil videre vil der jo kun kommer 21 layers..
Plejer at bruge ret mange flere. Men der kan selvfølelig nå at komme flere med Smiley

Hvor mange plejer du da at bruge?
Jeg plejer nok at bruge 20-35 på en normal sig.

Gosser
Manager

« Svar #14: 21 Okt 2007, 13:39 »

Hvis jeg nu gør rigtig meget ud af mine, bruger jeg 100-120 layers Rullende Øjne

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010