home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 766 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Les Verts!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Les Verts!  (Læst 6126 gange)
Don Abramovich
Manager

Les Verts!
« : 20 Okt 2007, 00:40 »

Oktober er for mange FM spilleres vedkommende gået hen og blevet dén måned hvor alle vil have fri. Hvorfor? Vil en udenforstående nok spørge. Os, spillerne kender nok svaret. Det nye FM kommer på gaden, og så bliver der ellers spist og drukket cola og chips i spandevis. Det samme er nu sket for mig, og mens jeg sidder og skriver kan jeg da nok også sige at der ligger (eller lå) en 250 grams guldbar ved siden af mig. Den er nu væk og ligger og rumsterer i min mave. Den blev hurtigt spist mens jeg gik igennem det splinternye FM der var dumpet ind af post kassen i morges. Endelig! Var tanken da jeg for første gang lagde disken i den brummende computer og med et enkelt tryk, gik det hele i gang. Disken smuttede ind og det fineste program dukkede op på min skærm. Mens installation gik i gang brugte jeg tiden på toilettet i selskab med den medfølgende manual, der var dog intet nyt der sprang direkte i øjnene, så i stedet blev der kigget i Goal i håbet om at kunne spotte de nye super stars til de mange kommende spil. Det er da sjovere selv at finde dem, end at læse dem på en langt og kedeligt word dokument, frisk hentet fra nettet. Da maven var tømt var det endelig tid til igen at se den kedelige reklamer trille over skærmen, men for en gangs skyld (og nok den sidste i år) var reklamerne dog lidt spændende, Eller reklamerne var som sådan ikke spændende. Mere det der var bagved. Spillet over dem alle. F O O T B A L L  M A N A G E R  2 0 0 8!

Som billedet antyder er det AS Saint-Etienne denne blog kommer til at starte med. Jeg har ingen mål, andre end dem klubben stiller mig. Og det er: At vi inden for de næste to år skal blande os i toppen af Ligue1. Målet for denne sæson var oprindeligt at få en respektabel placering i tabellen, meeen… Med mig ved roret tror jeg nu godt vi kan blande os allerede i denne sæson.

Lidt information om klubben.

Association Sportive de Saint-Étienne Loire (også kaldet ASSE/AS Saint-Etienne), blev stiftet i år 1920 og spiller hjemme på Stade Geoffroy-Guichard, som sjovt nok ligger i Saint-Etienne. ASSE har vundet Ligue 1 hele 10 gange, dog har de ikke vundet siden 1981. Så klubben er ved at være godt og grundigt sultne efter en ny pokal. Det har dog heller ikke været ’’lutter lagkage’’ for ASSE. I 1982 bliver klubben indblandet i en økonomisk skandale og den daværende præsident Roger Rocher havner i fængslet, og ASSE bliver tvangs nedrykket til Ligue 2. Siden da har det været op ad bakke for klubben der siden da kun har rodet rundt i bundet af Ligue 1 eller helt ned i Ligue 2! I år 1999 er ASSE igen at finde i Ligue 1, og endte på en flot 6. plads. I år 2001 bliver klubben dog igen tvangs nedrykket, denne gang er det spillerne det er galt med. Brasilianske Alex og ukrainske Maksym Levytsky, har ikke orden i passene, og klubben for fra trukket 7 point og ender dermed at rykke ned. Klubben skulle vente til år 2004 før klubben igen var at finde i Ligue 1. klubben endte igen som nummer 6. og endte i Intertoto Cuppen. Lidt succes var der nu også plads til…

Orker skisme ikke til at kigge efter fejl nu! Way too træt :Opstemt

GHERTESTEAS
Gæst

Sv: Les Verts!
« Svar #1: 20 Okt 2007, 00:44 »

Flot sat op, og fedt hold!

Niko
Gæst

« Svar #2: 20 Okt 2007, 00:45 »

Flot skrevet! Spændende! Smiley

Don Abramovich
Manager

« Svar #3: 20 Okt 2007, 00:48 »

Tak begge to Smiley

Nu skal der games PES 6! Thumbs Up

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #4: 20 Okt 2007, 00:51 »

Flot! Spændende hold, tror du kan lave store ting i Frankrig! Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Don Abramovich
Manager

« Svar #5: 20 Okt 2007, 01:01 »

Flot! Spændende hold, tror du kan lave store ting i Frankrig! Smiley
Det var planen hvertfald Opstemt

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #6: 20 Okt 2007, 01:21 »

Det var planen hvertfald Opstemt

Ellers ville det da også være kedeligt at spille Opstemt

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Don Abramovich
Manager

« Svar #7: 20 Okt 2007, 12:23 »

Ellers ville det da også være kedeligt at spille Opstemt
Ja, det fede går ligesom af det så Opstemt

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #8: 20 Okt 2007, 12:25 »

Kanon Start! Thumbs Up

I ain't playin', nigga

JimmyGP
Manager

« Svar #9: 20 Okt 2007, 12:30 »

Super start Don A.. Det lyder spændende hvad du kan udrette med holdet..!!

- Veni, vidi, vici -

Don Abramovich
Manager

« Svar #10: 20 Okt 2007, 12:31 »

Godt I kan li' det! Thumbs Up

Der kommer noget om transfers på et tidspunkt. Ved ikke hvornår Smiley

Don Abramovich
Manager

« Svar #11: 20 Okt 2007, 14:11 »

I have a spørgsmål!

Når  man spiller i Frankrig må man maks ha' 4 udlændinge i truppen. Er det kun på førsteholdet man kun må ha' 4? Altså kan man bare putte dem på reserve holdet og så tæller de ikke mere? Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #12: 20 Okt 2007, 14:18 »

Jeg tror ikke det er på samme måde som i Spanien.. Men det er vel bare i kamp-truppen du må ha' 4 "fgn"-spillere?? Så kan du vel bare fylde op på reserve og u18-holdet... Thumbs Up

Det er så mit gæt..

- Veni, vidi, vici -

Don Abramovich
Manager

« Svar #13: 20 Okt 2007, 14:32 »

Jeg tror ikke det er på samme måde som i Spanien.. Men det er vel bare i kamp-truppen du må ha' 4 "fgn"-spillere?? Så kan du vel bare fylde op på reserve og u18-holdet... Thumbs Up

Det er så mit gæt..
Det håber jeg!

Kan sige der kommer syd amerikansk blod til ASSE!  Tunge

JimmyGP
Manager

« Svar #14: 20 Okt 2007, 14:40 »

Det er jo altid godt..!!!

- Veni, vidi, vici -

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010