home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1315 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Lukket 10# Den evige forfølger
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Lukket 10# Den evige forfølger  (Læst 10318 gange)
Rossonero
Gæst

Sv: 3# Den evige forfølger
« Svar #15: 20 Okt 2007, 00:39 »

Har ikke læst, men flot sat op. Prøv at sætte et enkelt, eksempelvis sort border rundt om dine billleder Smiley

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #16: 20 Okt 2007, 00:41 »

Har ikke læst, men flot sat op. Prøv at sætte et enkelt, eksempelvis sort border rundt om dine billleder Smiley

Vil du ikke lige læse det for at se om det er ordentlig skrevet set fra læsers synsvinkel? Smiley Og hvordan sætter man border omkring billeder(Hvad er en border)?

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

Sv: 4# Den evige forfølger
« Svar #17: 20 Okt 2007, 00:42 »

Glæd Jer til næste update af bloggen! To monster indkøb bliver offentliggjort!

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #18: 20 Okt 2007, 00:45 »

Her er det rigtig Villa logo.. Kan ikke tage når folk ikke bruger det rigtige Wink

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #19: 20 Okt 2007, 00:47 »

Her er det rigtig Villa logo.. Kan ikke tage når folk ikke bruger det rigtige Wink

Tak Smiley Vidste ikke at det var forkert, men skifter straks Peace

AaB - Liverpool

Pride & Passion

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #20: 20 Okt 2007, 01:30 »

På midtbanen har Villa forstærket sig med den spanske offensivspilleren Cani, der er hentet i Villareal, den 26.årige spanioler.

Du støder mig med det sprog der.  Smiley

Dine nyindkøb kan desuden kun være Nasri og Ashton. Ellers er det for vildt.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #21: 20 Okt 2007, 01:33 »

Du støder mig med det sprog der.  Smiley

Dine nyindkøb kan desuden kun være Nasri og Ashton. Ellers er det for vildt.

Hah, er spanier bedre Smiley? Hæng på 10min. og så kommer updaten med indkøbene Opstemt

AaB - Liverpool

Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #22: 20 Okt 2007, 01:46 »

Stjerner skal der til!

Overskriften siger alt om Villas to seneste indkøb, de to stjernespillere Diego fra Werder Bremen og Michael Owen fra Newcastle er kommet til.

D. 26/7-07 vil stå printet som dagen hvor Villa trådte ind blandt sværvægterne i engelsk fodbold, i hvert fald hvis man kigger på truppen, det der længe har manglet kom i dag til Villa Park x2, nemlig en stjernespiller, men når The Villans skal gøre noget, så skal det åbenbart gøres ordentligt, og ud af det er så kommet Diego og Michael Owen. Navnene klingre i alle hoveder der bare ved lidt om fodbold. Diego – Det brasilianske stortalent, ja talent dækker vel egentlig ikke, 22år gammel, og allerede en af verdens bedste på den centrale midtbane, og fast mand i den brasilianske landsholdstrup. Michael Owen - Engelsk landsholdspiller, har siden sit skrifte fra Liverpool til Real Madrid været meget skadesplaget, og senere i Newcastle, men alligevel er han et kæmpenavn, han er nu tilbage fra skaderne, muligheden er nu tilstede for at få den ’gamle’ Michael Owen tilbage, den Michael der sparkede bolde i stimer ind bag de sagesløse målmænd, den Michael der kunne løfte et hold fra 0-100, den Michael, der blev kaldt verdens mest træfsikre angriber.

Med disse to indkøb træder Villa ud af Chelsea, Man Utd., Arsenal og Liverpools skygger, Villa er nu at regne for et af de stærkeste mandskaber, som hvis de får tingene til at køre, kan spille helt op med de fire store, og lidt til. Lige pludselig ser Villas ambition om et mesterskab inden for tre år ud til at kunne lykkedes.

Efter dagens præsentation af de to spillere på Villa Park, fangede vi både de to spillere og manager Mark Draper til interviews.

Først fangede vi Diego:
Journalist: ”Diego, efter sigende havde du kontrakttilbud fra både Barcelona, Inter, AC Milan og Bayern München, som der kunne matche Aston Villas tilbud, mange ville jo nok havde valgt en klub som Barcelona frem for Villa grundet dets historie og prestige, hvorfor valgt dit valgt på Villa?”

Diego: ”Jeg havde først og fremmest en god snak med Mark(Draper etc.) om klubbens ambitioner og mål, derudover snakkede jeg med Martin(Lauersen etc.) som jeg har lært at kende gennem Leon Andreasen, og han sagde at klubben var en helt fantastisk klub at være i, og at de praktiske forhold også var hel i top, så var jeg ikke i tvivl om at Barca måtte være Barca, og om at det skulle være Villa jeg ville spille for”

Journalist: ” Den engelske spillestil er en helt del anderledes end den tyske, tror du at du kan omstille dig?”

Diego: ” Jeg behøver ikke omstille mig, Mark går efter offensivt fodbold, det eneste jeg skal vende mig til er modstanderne sikkert vil sparke bolden over hovedet på mig mere end i tyskland”

Journalist: ” Diego, en sidste kommentar, tror du fuldt og fast på at Mark Draper er manden der kan føre dette Villa-hold til sejre og titler?”

Diego: ” Selvfølgelig gør jeg det, ellers havde jeg nok ikke skrevet under med klubben”

Journalist: ” Tak skal du have, og nu står jeg i stedet med Michael Owen. Michael, du har jo været igennem en turbulent tid med alle dine skader og din korte tid i både Real Madrid og Newcastle, tror du at Villa er stedet hvor du kan komme op på fordums styrke?”

Owen: ” Ja, det tror jeg fuldt og fast på, Mark har stor tillid til mig og mine evner som fodboldspiller, og jeg agter at tilbagebetale den tillid.”

Journalist: ” Tror du, ligesom din holdkammerat Diego på, at i kan være med i topkampen i Premier League?”

Owen: ” Helt bestemt, og jeg er også ret sikker på at det er her i Villa jeg skal opnå mit første engelske mesterskab!”

Journalist: ” Tak skal du have Michael. Og nu står jeg med Aston Villa manager Mark Draper. Mark, først og fremmest tillykke med handlerne, hele fodbold England snakker sikkert og skifterne lige nu, hvordan ser du selv på disse to stjerners tilkomst?”

Mark: ” To klassespillere vi har fået der, lige hvad holdet har brug for, jeg er sikker på at vi nu har en af de bedste trupper i ligaen!”

Journalist: ” Er det derved slut med handlerne for dette transfervindue?”

Mark: ” Det er endnu ikke afgjort, det skal jeg lige have taget op i bestyrelsen”

Journalist: ” Endnu engang tillykke med handlerne, og held og lykke med sæsonen”

Mark: ” Mange tak skal du have!”

Ud af dette kan vi konkludere at ambitionerne nu er meget høje på Villa Park, om det er muligt for Mark Draper og holdet at indfri dem, kan kun tiden vise.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Rossonero
Gæst

Sv: 5# Den evige forfølger
« Svar #23: 20 Okt 2007, 01:50 »

Er ikke særlig glad for det skriftlige. Utallige kommaer mangler, og du burde give det et ekstra kig, inden du poster updaten.

Rent spillemæssigt er det jo to enorme indkøb, og lad os se hvad det bliver til 'in the future'. Hvor meget har de kostet tilsammen?

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #24: 20 Okt 2007, 01:55 »

Er ikke særlig glad for det skriftlige. Utallige kommaer mangler, og du burde give det et ekstra kig, inden du poster updaten.

Rent spillemæssigt er det jo to enorme indkøb, og lad os se hvad det bliver til 'in the future'. Hvor meget har de kostet tilsammen?

Det er taget til efterretning Smiley Og vi tro at de tilsammen, når alt er betalt nærmer dig de 450mio, det så over to år.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #25: 20 Okt 2007, 01:56 »

Jeg vil tro at du i Villa kan købe ind for 800mio, hvis altså du forvalter dine penge rigtig.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #26: 20 Okt 2007, 01:58 »

Hah, er spanier bedre Smiley? Hæng på 10min. og så kommer updaten med indkøbene Opstemt

Ja tak.  Opstemt

Super køb af Diego og Owen! Smiley

Hvor meget gav du for Diego?

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #27: 20 Okt 2007, 02:02 »

Ja tak.  Opstemt

Super køb af Diego og Owen! Smiley

Hvor meget gav du for Diego?
''
Samlet kommer han til at koste 245mio., mens Owen kommer til at koste 165mio.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #28: 20 Okt 2007, 02:03 »

Og har givet 140 for en vis svensker Opstemt

AaB - Liverpool

Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

Sv: 6# Den evige forfølger
« Svar #29: 20 Okt 2007, 11:44 »

Svingdøren er smurt!

Nu har Aston Villa og Mark Draper endnu engang benyttet sig af de mange millioner, klubben har til rådighed, denne gang er det dog ikke deciderede stjernespillere der er hentet til klubben, men i stedet en solid højre back der er inde omkring landsholdsvarmen, og et ungt keeper-talent, der spås en stor fremtid.

Den højre back der er tale om er den nu tidligere Wigan-spiller Ryan Taylor, den 22.årige back menes at gå direkte ind i startopstillingen, Ryan Taylor er som flere af de spillere klubben har hentet meget alsidig, da ha kan spille i venstresiden i både forsvaret og på midtbanen, dog er han klart bedst på midtbanen. En af Taylors styrker er hans gode sparketeknik, som Villa kan få stor gavn af på frispark og hjørnespark.

Den keeper der er blevet hentet til klubben kommer fra Man. City, og er spået en stor karriere, dog har han det seneste stykke tid været ude i kulden på klubbens andethold, og det har han nu taget konsekvensen af, og derfor er Joe Hart ny spiller på Villa Park. Hart er at type lidt ligesom holdets første målmand, Thomas Sørensen, han har rigtig gode reflekser og er god til at dirigere med sit forsvar. I Villa menes af det første år at blive lejet ud for at få noget førsteholderfaring.

Derudover går der stærke rygter om at Mark Draper har forelsket sig i den talentfulde Argentinske defensiv midt, Ever Banega, rygterne siger at Aston Villa of Draper arbejde intensivt på at han Banega til klubben, da klubben står og mangler en kompetent defensiv midt. Dog menes det er River Plate, Banega’s klub, ikke er interesseret i at sælge for mindre end 20mio.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010