home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Lukket 10# Den evige forfølger
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Lukket 10# Den evige forfølger  (Læst 10262 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Lukket 10# Den evige forfølger
« : 19 Okt 2007, 19:57 »

Aston Villa Football Club er en engelsk fodboldklub fra Birmingham. Klubben bliver også kaldt for The Villans og spiller på Villa Park i Birmingham som har en tilskuer kapacitet på 42.553. Aston Villa blev stiftet i 1874, og det gør den til en af Englands ældste klubber. Klubben havde dens storhedstid sidst i 18’hundredtallet og først i 19’hundredtallet, mens det siden kun er blevet ti enkelte titler, med en hel del års mellemrum. Nu om dage er Aston Villa en sikker midterklub i Premier League, dog var de tæt på nedrykning i 05/06 sæsonen, hvor de endte på en 16.plads, klubbens dårligste placering siden de rykkede op i 1960.

•   Europa Cup for Mesterhold: 1982
•   Europæisk Super Cup: 1983
•   UEFA InterToto Cup: 2001
•   Engelske mestre: 1893/94, 1895/96, 1896/97, 1898/99, 1899/1900, 1909/10, 1980/81
•   FA Cup: 1887, 1895, 1897, 1905, 1913, 1920, 1957
•   Liga Cup: 1961, 1975, 1977, 1994, 1996
« Seneste Redigering: 03 Nov 2007, 13:02 af Gerrarden » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

andersfa123
Gæst

Sv: Den evige forfølger
« Svar #1: 19 Okt 2007, 20:03 »

Sry, men for stof skrift og for dårligt logo ...

MisterFCK
Gæst

« Svar #2: 19 Okt 2007, 20:41 »

Jeg er enig. Skriften er for stor og når du samtidig skriver noget med fed er det alt for ulæseligt. Men ellers kan det sagtens blive en god blog Thumbs Up

patrick J
Manager

« Svar #3: 19 Okt 2007, 20:59 »

Ja skriften er lidt for stor men ellers fin start

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #4: 19 Okt 2007, 21:20 »

Det er taget til efterretning Smiley Billedet er faktisk rigtig flot, men bliver ødelagt ved indsættelsen, jeg bruger Imageshack, kan i give nogle tips til hvordan billederne beholder deres form? Jeg kan nemlig ikke bruge Photobucket, da min com. logger ned når jeg går der ind.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

MisterFCK
Gæst

« Svar #5: 19 Okt 2007, 22:38 »

Det er taget til efterretning Smiley Billedet er faktisk rigtig flot, men bliver ødelagt ved indsættelsen, jeg bruger Imageshack, kan i give nogle tips til hvordan billederne beholder deres form? Jeg kan nemlig ikke bruge Photobucket, da min com. logger ned når jeg går der ind.

Det er enkelt. Når du finder billedet på google står der nogle tal eks. 120 x 120. Så bruger du koden:

Kode:
[img width=120 height=120]DIT BILLEDE[/img]

Det første af de to tal skal stå efter "width", mens det andet skal stå efter "height".  Smiley

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #6: 19 Okt 2007, 22:47 »

England i chok

Hele den engelske fodboldverden er i chok efter at det er kommet frem at Aston Villads succestræner, Martin O’Neill har forladt posten som manager for Premier League-klubben.

Martin O’Neill der overtog holdet i August sidste år efter David O’Leary, kom til en klub hvor spillertruppen var i oprør, der var ikke hentet forstærkninger, og ingen anede hvordan holdet skulle kunne klare sig bare nogenlunde i ligaen, men på trods af det, styrede han holdet til en sikker 11.plads i ligaen, kun fem point fra en UEFA Cup plads. Men nu har den 55.årige Nordirer altså valgt at sige farvel og tak efter kun 11måneder i jobbet.
 Der gættes i øjeblikket livligt på årsagen til bruddet, men de fleste er af den overbevisning, at O’Neill og hans familie ikke kunne finde sig tilrette i Birmingham, der gættes nu livligt på hvilket O’Neill kommer til at stå i spidsen for hvis han vælger at fortsætte som manager. Mange mener at han kunne være på vej til at blive kørt i stilling som afløser til Steve McClaren, der i øjeblikket står i spidsen for det engelske landshold, andre rygter sender O’Neill tilbage til Celtic, hvor han inden han dragede til Aston Villa, havde stor succes i den skotske liga såvel som i europæisk fodbold, dog er der enkelte der mener at O’Neill skal oplæres til at tage over efter Sir Alex Ferguson i Manchester United.
Men et er i hvert fald helt sikkert, Aston Villa står nu endnu engang uden manager lidt over en måned før sæsonstart, mens Martin O’Neill skal ud og søge job andetsteds.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #7: 19 Okt 2007, 22:47 »

Det er enkelt. Når du finder billedet på google står der nogle tal eks. 120 x 120. Så bruger du koden:

Kode:
[img width=120 height=120]DIT BILLEDE[/img]

Det første af de to tal skal stå efter "width", mens det andet skal stå efter "height".  Smiley

Tusind tak! Det hjalp sku!

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Rossonero
Gæst

« Svar #8: 19 Okt 2007, 22:49 »

Gerrarden@ Jeg vil råde dig til at bruge denne kode:

Kode:
[img ]LINK[/img]

På den måde får du billederne i den originale størrelse. Husk mellemrummet Wink

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #9: 19 Okt 2007, 22:59 »

Tak begge to Opstemt Jeg har faktisk brug den der før Rosse, men på det seneste har jeg glemt mellemrummet Smiley Ingen kommentarer til seneste update?

AaB - Liverpool

Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #10: 19 Okt 2007, 23:42 »

Tak til de otte der har stemt i min afstemning om klubbens nye træner, jeg arbejder lige nu på en update der gerne skulle komme op inden for en time.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #11: 20 Okt 2007, 00:08 »

Gammel kending tilbage på Villa Park!

Aston Villa har nu fundet afløseren til Martin O’Neill, det er den tidligere spiller i klubben, Mark Draper, der er udset til at fører holdet tilbage til fordums styrke.

’Gammel kending tilbage på Villa Park’, det var overskriften på det pressemøde som Aston Villa netop har afholdt på Villa Park, og klubben holdt så sandelig hvad den lovede. Den tidligere midtbaneslider Mark Draper er blevet ansat som manager for en toårig periode, Draper der har en lang karriere som professionel bag sig, har tidligere spillet 120 kampe for The Villans, og har scoret 7 mål i sine fem år i klubben, det sidste år blev han dog frosset ud, men gammelt had er glemt og Draper er klar til at fører Villa op blandt de bedste i engelsk fodbold, og dermed, op blandt de bedste klubber i hele verdenen. Mark Draper nåede aldrig at komme på landsholdet, selvom han i flere omgange blev nævnt som kandidat. Draper startede sin karriere på holdet Notts County, som er Englands helt store talentfabrik, efter seks år i Notts County, med 222 kampe og 40 mål til følge, skiftede Draper til Leicester City i sæsonen 94/95, her spillede han 39 kampe og scorede 5 mål inden han sæsonen efter dragede til Villa, i hans sidste år i Villa blev han lånt ud til Rayo Vallecano, efter fem år i Villa skiftede han til Southampton, hvor det grundet skader dog kun blev til 24 kampe og 1 enkelt mål i de tre sæsoner han var der, i 2003 sluttede hans karriere så, i en alder af bare 32år valgte Draper helt at trække sig fra fodbold for at arbejde i ejendomsbranchen, altså lige indtil nu, hvor han er tilbage i fodboldens verden, som manager for Aston Villa Football Club.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Badefar
Manager

Sv: 3# Den evige forfølger
« Svar #12: 20 Okt 2007, 00:09 »

Jeg havde ret Grin

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #13: 20 Okt 2007, 00:10 »

Jeg havde ret Grin

Hah, må du have Smiley

AaB - Liverpool

Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #14: 20 Okt 2007, 00:38 »

De første indkøb en realitet!

Femten dage skulle der blot gå, inden Mark Draper allerede havde gravet dybt i klubkassen, tre forstærkninger er kommet til, en forstærkning til hver kæde, i forsvaret er amerikaneren Oguchi Onyewu hentet til klubben fra den belgiske traditionsklub, Standard. Onyewu er en bomstærk midtstopper, han har sin store styrke i hans hovedspil og hans fysik, men han er bestemt heller ikke langsom, så en yderst komplet forsvarsspiller Villa her har hentet.

På midtbanen har Villa forstærket sig med den spanske offensivspilleren Cani, der er hentet i Villareal, den 26.årige spanier, er utrolig alsidig, han kan således spille alle tre positioner på den offensive midtbane, dog er han bedst i højresiden. Cani’s force er hans fremragende teknik, som er helt på højde med spillere som fks. Arjen Robben, samtidig er Cani helt fantastisk uden bold.

Sidst med ikke mindst har Villa også forstærket sig i angrebet, spilleren der er kommet til er den svenske landsholdsangriber Johan Elmander, Elmander er bedst i rollen som den hængende angriber, men er også en af Europas bedste bokspillere, med hans hovedspil og hans arbejdsvilje vil han være en gevinst for stort set alle hold, og mange eksperter mener, at Aston Villa har virkelig har lavet et klasseindkøb i Johan Elmander.

Med disse forstærkninger skulle man tro at Mark Draper og bestyrelsen i Aston Villa var tilfreds med truppen, men det er ikke tilfældet, Draper har udtalt at klubben allerede i den forestående sæson skal op blandt de fem første, og det kræver yderligere forstærkning mener Draper, derudover leder Draper fortsat efter en stjernespiller, der kunne hæve interessen for Aston Villa både på den sportslige front, men så sandelig også på den økonomiske front.
« Seneste Redigering: 20 Okt 2007, 01:34 af Gerrarden » Logged

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010