home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 618 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  MANGE annullerede scoringer
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: MANGE annullerede scoringer  (Læst 11599 gange)
-KNM-
Manager

Sv: MANGE annullerede scoringer
« Svar #45: 22 Okt 2007, 17:12 »

Serux:
Standard set pieces: Dødbolds indstillinger hvis der ikke er ændret på dem.

Brodersen6270
Lilleputspiller
*

« Svar #46: 22 Okt 2007, 22:31 »

Sys os bar det er fucked? det er slet ikke værd at glæde sig over sine mål mere, når de næsten alle sammen bliver annulleret?! håber fandme de fixer det i patchen!

Fevre
Lilleputspiller
*

« Svar #47: 22 Okt 2007, 22:51 »

Jeg får sgu også en del mål annuleret, og det er ved at pisse mig af, for Rooney burde da godt kunne holde sig fra den offside... :/

Akeem Agbetu - Kolding FC!

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #48: 22 Okt 2007, 23:13 »

Det pisser sgu også mig af - det er lige før at jeg forventer et annulleret mål hver gang - jeg bliver i hvert fald overrasket når det ikke bliver annulleret.

Rossonero
Gæst

« Svar #49: 22 Okt 2007, 23:14 »

Det er sgu' syndt for jeg. Jeg er slet ikke i nærheden af de problemer der bliver talt om, så det lyder helt fremmed for mig. Men ok, nogen er heldigere end andre Opstemt

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #50: 22 Okt 2007, 23:22 »

Til gengæld har jeg slet ikke problemer med at holde nullet, eller vinde kampe, som man hører så meget om.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #51: 22 Okt 2007, 23:32 »

hmm... jeg har kun fået 2-3 mål annuleret ud af ret mange... jeg har ikke oplevet det

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #52: 23 Okt 2007, 08:21 »

Har nok fået annulleret 1 mål pr. kamp, i gennemsnit, og jeg synes det sker ret tit... Især efter en dødbold, der kommer ind i feltet, så bliver der dømt frispark... Det er i orden at der "tit" bliver dømt frispark, når der er interne kampe i feltet, for der skubbes jo... Men så behøver den altså ikke gå i kassen hver gang, så det skal annulleres ! lidt for mange annullerede scoringer, vil jeg sige.. :S

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

nesta
Gæst

« Svar #53: 23 Okt 2007, 09:22 »

ASLLLT for mange annulerede mål, den patch skal snart komme

cbollerup
Gæst

« Svar #54: 23 Okt 2007, 16:36 »

Jeg synes også jeg har fået rigtig mange mål anulleret, har spillet pre-season og de første 15 kampe med Inter, vil skyde på at jeg har fået et sted mellem 25 og 30 mål anulleret, p.g.a. offside eller frispark. Der var en kamp mod Juventus hvor jeg fik 4 mål anulleret Skuffet
Håber det er en bug, og at den bliver rettet på den første patch.

JKJ
Gæst

« Svar #55: 23 Okt 2007, 16:59 »

Jeg synes også jeg har fået rigtig mange mål anulleret, har spillet pre-season og de første 15 kampe med Inter, vil skyde på at jeg har fået et sted mellem 25 og 30 mål anulleret, p.g.a. offside eller frispark. Der var en kamp mod Juventus hvor jeg fik 4 mål anulleret Skuffet
Håber det er en bug, og at den bliver rettet på den første patch.

Hvordan kan det være en bug, når det ikke er sådan hos alle? Spillet burde vel være ens alle steder og en patch ændre jo de fejl der evt er i spillet, men feks hos undertegnede kan den jo ikke rette denne fejl da jeg ikke har den...

cbollerup
Gæst

« Svar #56: 23 Okt 2007, 17:03 »

Jeg synes bare det virker helt usædvanligt at jeg skal snydes for så mange mål, og kan jo høre at jeg slet ikke er den eneste der har oplevet det. Så kan jeg ikke lade være med at tænke på at det er en bug.

JKJ
Gæst

« Svar #57: 23 Okt 2007, 17:08 »

Jeg synes bare det virker helt usædvanligt at jeg skal snydes for så mange mål, og kan jo høre at jeg slet ikke er den eneste der har oplevet det. Så kan jeg ikke lade være med at tænke på at det er en bug.

Fair nok, men jeg har stort set ikke oplevet det, efter ca 4 mdr har jeg oplevet at der vel max er blevet annuleret 1-2 mål ialt for begge hold i alle kampe incl træningskampe...

Nu skal det lige siges at det altså ikke var en hentydning til det men bare generelt  Wink

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #58: 23 Okt 2007, 17:37 »

Jeg holder mig lidt i begge sider i denne situation, da jeg i min første Sæson jeg spillede ikke lagde mærke til noget sindsoprivende med annulerede mål. Fik ganske få annuleret.
Men, så skete der noget i to kval kampe i CL, hvor jeg (FCK) mødte et skod hold fra Makedonien. I den første kamp på hjemmebane spillede jeg 1-1, men fik 4 mål annuleret 3 for frispark, et for offside. I retur kampen fik jeg 3 mål annuleret alle for frispark efter hjørne, men vandt dog kampen 2-0.
Det er ikke så meget målet for offside, men derimod dem der blev annuleret for frispark, der bekymrer mig. Men det kan jo have været en hjemmebane-dommer Wink eller også var de makedonske spillere bare for lette, at vælte omkuld. Jeg ved det ikke... med det undrede mig en del, med så mange annulerede mål. Det skal dog siges, at jeg ikke har set det siden.

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

hamdenrare
Ynglingespiller

« Svar #59: 24 Okt 2007, 01:15 »

Hvordan kan det være en bug, når det ikke er sådan hos alle? Spillet burde vel være ens alle steder og en patch ændre jo de fejl der evt er i spillet, men feks hos undertegnede kan den jo ikke rette denne fejl da jeg ikke har den...

Tjek linket her: http://community.sigames.com/eve/forums/a/tpc/f/9482076743/m/6522067843

SI har i hvert fald selv erklæret det for bugs.. Så der må jo være noget om det.. Se også resten af de mange bugs der er.. Tyndt at udgive sådan et spil..

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010