home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 810 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Der er kun én
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal der fra nu af kun købes...
Engelsk?
- 16 (28,1%)
Britisk?
- 18 (31,6%)
Uden begrænsninger?
- 23 (40,4%)
Antal Stemmer: 57

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 Udprint
Forfatter Emne: Der er kun én  (Læst 53239 gange)
jemil
Landsholdsspiller

Sv: Der er kun én
« Svar #285: 04 Feb 2008, 22:59 »

God update, og se hvor Chelsea er placeret Opstemt

Men som du nævner, det er også lidt skuffende resultater mod sunderland, og især crystal palace.

Kan du give mig en start 11?  Unskyld viss du allerede har vist en for ikke så længe siden, men har ikke set en.Smiley

KUTGW!

19-18!

SirToby
Manager

« Svar #286: 04 Feb 2008, 23:03 »

God update, og se hvor Chelsea er placeret Opstemt

Men som du nævner, det er også lidt skuffende resultater mod sunderland, og især crystal palace.

Kan du give mig en start 11?  Unskyld viss du allerede har vist en for ikke så længe siden, men har ikke set en.Smiley

KUTGW!

Det er svært at give en start-11'er, da hele min trup har været i brug. Alle i truppen har været med i mindst tre kampe udover min reservekeeper.

Agliardi
Vanden Borre - Ferdinand - Brown - Evra
Ronaldo - Barusso - Pollard
Fernández
Rooney - Gyan

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #287: 04 Feb 2008, 23:06 »

Ok. Takk for det. Og lige et spørsmål til: Har Manchester united dig som favoritpersonale? Det havde været passende Peace

19-18!

SirToby
Manager

« Svar #288: 05 Feb 2008, 09:54 »

Ok. Takk for det. Og lige et spørsmål til: Har Manchester united dig som favoritpersonale? Det havde været passende Peace

Jeg er ikke at finde blandt favoritpersonalet. Smiley

SirToby
Manager

« Svar #289: 05 Feb 2008, 12:05 »

Lad os få nogle syn på den nye afstemning. Smiley

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #290: 05 Feb 2008, 14:32 »

Har stemt uden begrænsninger, fordi jeg helst vil have, at du kan købe frit i denne blog Smiley

19-18!

SirToby
Manager

« Svar #291: 05 Feb 2008, 20:06 »

Vi er nu trådt ind i decembermåned, og Manchester United har siden sidst været i kamp otte gange. Udbyttet har næsten været, som det skal være, men det efterhånden kendte begreb, effektivitet, er stadig noget, der driller.

I Premier League er der kun spillet fire kampe, siden I sidst hørte fra nordengelske. Blandt andet imod Tottenham og Liverpool, som begge på daværende tidspunkt var de eneste hold, der lå over United. Men Roy Keanes tropper beviste i begge opgør, at det ikke skulle være facit ret længe. Udover et straffespark var Liverpool ikke i nærheden af Uniteds mål i deres indbyrdes opgør. Liverpool scorede dog på straffesparket, men heldigvis for United var det til slut dem, der endte med at vinde 2-1. Anderson og Rooney stod for målene.
Ude imod Tottenham leverede man en fremragende præstation, men det var ikke engang nok til at hente tre point, til trods for at Spurs spillede en dårlig kamp. Tottenham havde seks afslutninger, hvor af den eneste der ramte inden for målrammen, også gik i nettet. Gæsterne havde 20 afslutninger, men kun et enkelt skud af Gyan fandt vej til nettet.

De to øvrige kampe gav seks point. Birmingham blev slået med 3-0, mens skarpheden overhovedet ikke var hundrede procent på plads, da Fulham tabte 1-0. Det betyder, at United lige nu ligger på en forholdsvis sikker 1. plads. Nr. 2, Liverpool, er fire point efter, mens nr. 3, Tottenmham, er fem point efter.

Med visse problemer er Manchester United blevet klar til Carling Cup-kvartfinalen. Med et reservespækket mandskab førte de 2-0 over Crystal Palace, men i de sidste ti minutter udlignede Crystal Palace med to scoringer. Det betød en forlænget spilletid, hvor Rooney blev sendt på banen. Efter 100 minutter scorede han til 3-2, og med fire minutter igen lukkede Gyan. I kvartfinalen skal de stå over for Chelsea på Stamford Bridge.

I Champions League ser det også godt ud. En 3-0-sejr over Dinamo Kiev i 4. runde af gruppespillet sikrede United videre avancement, og senest har en 0-0-kamp imod Zenit Peterburg sikret 1. pladsen. Gruppens sidste kamp spilles midt i december og foregår imod Sporting.

Premier League

Topscorer:
Wayne Rooney, 15 mål
Asamoah Gyan, 9 mål
Cristiano Ronaldo, 6 mål

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #292: 05 Feb 2008, 20:09 »

En flot update.Smiley

Men effektiviteten kan da ikke være så dårlig, da efter 14 runder, har Rooney, Gyan, og Ronaldo scoret 30 mål. Og rooney alene 15 Peace

19-18!

SirToby
Manager

« Svar #293: 05 Feb 2008, 20:12 »

En flot update.Smiley

Men effektiviteten kan da ikke være så dårlig, da efter 14 runder, har Rooney, Gyan, og Ronaldo scoret 30 mål. Og rooney alene 15 Peace

Tak.

24 mål efter 14 runder i Premier League er absolut ikke acceptabelt. Det burde næsten være over dobbelt så stort set på vores spil.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #294: 05 Feb 2008, 20:33 »

nå ja havde ikke helt set de 24 på 14, men rooney´s og Gyans er godt efter min mening Smiley

Og sig mig: Vil du være Manchester United hele tiden i denne blog? Eller har du sat dig nogle mål, og når de er fuldført skifter du så måske klub? Jeg er mest for at du skal være i Manchester United hele tiden, men kan godt være at andre mener noget andet.

19-18!

SirToby
Manager

« Svar #295: 05 Feb 2008, 20:36 »

nå ja havde ikke helt set de 24 på 14, men rooney´s og Gyans er godt efter min mening Smiley

Og sig mig: Vil du være Manchester United hele tiden i denne blog? Eller har du sat dig nogle mål, og når de er fuldført skifter du så måske klub? Jeg er mest for at du skal være i Manchester United hele tiden, men kan godt være at andre mener noget andet.

Kun massive protester fra jer læsere vil kunne få mig til at skifte. Smiley

SirToby
Manager

« Svar #296: 05 Feb 2008, 20:40 »

Heldigt eller uheldigt? En ting er sikkert: Jeg handlede helt rigtigt med taktik og teamtalk. Lækkert at få anerkendt sin styrke, men alle tre point ville nu have været historisk.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #297: 05 Feb 2008, 20:53 »

Held i uheld. Du havde flest skud og alt det, men du scorede kun i de sidste minutter og fikk 1 point. Held i uheld Peace

19-18!

SirToby
Manager

« Svar #298: 07 Feb 2008, 21:22 »

Sæsonens hidtidige pointtab i ligaen
2-2 v. Arsenal - Skudstatistik: 17-21
0-1 v. Crystal Palace - Skudstatistik: 19-9
0-0 v. Sunderland - Skudstatistik: 29-13
1-1 v. Tottenham - Skudstatistik: 20-6
2-2 v. Newcastle - Skudstatistik: 19-11
1-2 v. Reading - Skudstatistik: 21-14
0-1 v. Arsenal - Skudstatistik: 14-7
2-2 v. Everton - Skudstatistik: 23-16
0-0 v. Chelsea - Skudstatistik: 25-8

Roy Keane kan næppe være tilfreds med, at hans hold har tabt point i ligaen ni gange, når antallet pointtab burde være utroligt meget mindre. Og han har grund til ikke at være det. Hans spilleres effektivitet er decideret pinlig. Manchester United har spillet flot fodbold. De har skabt et hav af chancer i stort set alle kampe, men de fem mål, som det i gennemsnit burde blive til per kamp, udebliver.

På et tidspunkt så det utroligt godt ud. United bankede imod den syvende ligatitel i træk. Liverpool var sat af, men pludselig begyndte de frustrerende pointtab at melde sig på banen. Det startede ved, at det kun blev til et mål imod Reading til trods for 21 afslutninger. Det ene mål var ikke en gang nok til et point. Det bragte holdet ud af kurs, og flere pointtab meldte sig. Nu har Liverpool chancen for at tage 1. pladsen med tre point i den kamp, de har mangler i forhold til United.

SirToby
Manager

« Svar #299: 07 Feb 2008, 21:23 »

Det blev ikke til en nogen optimal opdatering. Den gav blot en lille status samt nogle frustrationer.

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010