home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 808 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Der er kun én
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal der fra nu af kun købes...
Engelsk?
- 16 (28,1%)
Britisk?
- 18 (31,6%)
Uden begrænsninger?
- 23 (40,4%)
Antal Stemmer: 57

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Der er kun én  (Læst 53536 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: Der er kun én
« Svar #180: 24 Nov 2007, 18:44 »

SirToby
Manager

« Svar #181: 24 Nov 2007, 19:50 »

Dit Hold har for mange stjerner og spiller ikke sammen som en enhed

Hold kæft, noget fis. Det gør de da, og 99 ligamål på en sæson burde overbevise en hver.

Ja, en skandale at spille på et så lille stadion i en Champions League-finale.

Tak for alle kommentarene.

PS: Jeg så en bede om en holdopstilling, så du får lige den, som efter sæsonen blev betegnet som den bedste:

Agliardi
Villagra - Ferdinand - Cathcart - Evra
Ronaldo - Hargreaves - Capel
Aimar
Owen - Rooney

SirToby
Manager

« Svar #182: 25 Nov 2007, 11:31 »

Den femte sæson under Roy Keane er sat til at begynde. Nye ansigter har fundet sig til rette hos de engelske mestre, nogle har forladt dem, venskabskampene er færdigspillede, forventningerne er sat og banelængde er valgt.

Ind
Fernando - Målmand, 19 år - fri transfer fra Sporting CP
Ezeguiel Garay - Sweeper/Central forsvarsspiller,  24 år - fri transfer fra Racing
Cristian Nazarith - Angriber, 21 år - fri transfer fra Valencia
Salomon Kalou - Højre/venstre/central offensiv midtbanespiller/Angriber, 25 år - fri transfer fra Chelsea
Matías Cahais - Venstre/central forsvarsspiller, 23 år - 100 mio. kr. fra Valencia
Franck Ribéry - Højre/venstre/central offensiv midtbanespiller, 28 år - 185 mio. kr. fra FC Bayern
Miguel Torres - Højre/venstre/central forsvarsspiller, 25 år - 265 mio. kr. fra Real Madrid

Roy Keane har virkelig været fremme med de grådige fingre og hentet syv nye spillere til sit i forvejen ret habile mandskab. Specielt på de offensive midtbanepladser er United nu ekstremt godt besat. Ribéry og Kalou tilføjes listen, der inden havde følgende spillere: Ronaldo, Wijnaldum, Aimar, Anderson, Fernández, Gyan og Capel.

I forsvaret ser det nu også utroligt fremragende ud, ligesom det også gør på målmandsposten og i angrebet. Miguel Torres kan spille alle forsvarspositioner, mens Cahais og Garay kun burde befinde sig i midten af forsvaret, hvor de skal give Ferdinand, Cathcart, Brown og Djourou kamp til stregen om en plads i startopstillingen.

Ud
Paul Scholes - fri transfer
Owen Hargreaves - fri transfer
Jonathan Evans - 47 mio. kr. til Portsmouth
Jérémy Ménez - 120 mio. kr. til Zaragoza

Roy Keane har taget konsekvenserne af indkøbene. De allersvageste skulle smides på porten. Scholes fik ikke en eneste kamp i sidste sæson, hvilket Evans knapt nok heller ikke gjorde. Ménez var i aktion godt med gange, men efter de ankommende skikkelser på Old Trafford, skulle han kigge langt efter en plads på holdet. Hargreaves ville, trods en del førsteholdskampe i sidste sæson, ikke spille i klubben længere.

Roy Keane og Manchester United kan nu glæde sig over følgende trup (spillere kan blive nævnt flere gange på de forskellige positioner):

Målmænd
Federico Agliardi
Fernando

Agliardi forventes at være målmanden, der skal stå mellem stængerne mange år ud i fremtiden. 28 år er ikke meget for en målmand, og når han skulle blive for gammel, er Fernando klar til at tage over. En 19-årig portugiser, hvis egenskaber allerede er flotte.

Højre backs
Gary Neville
Cristian Villagra
Miguel Torres

Neville synger snart på sidste vers, hvilket også var tydeligt i sidste sæson, hvor Villagra for det meste var at finde på højre backen. Villagra ligner også spilleren, der i denne sæson skal være førstevalget. Torres er alternativet, men han kan også spille i venstresiden - ligesom Villagra.

Venstre backs
Cristiano Villagra
Patrice Evra
Miguel Torres

Evra har ejet venstre back-positionen i United i snart 4-5 sæsoner nu. Keane har aldrig stillet sig utilfreds, og franskmanden er blot fortsat ufortrødent. Skulle han blive skadet, er både Villagra og Torres klar til at tage over.

Centrale forsvarsspillere
Wes Brown
Ezeguiel Garay
Matías Cahais
Craig Cathcart
Johan Djourou
Rio Ferdinand

Udvalget er her ekstremt stort - måske for stort. Alle er yderst kompetente, og et rotationssystem synes mest åbenlyst. Brown og Ferdinand siges dog, at skulle danne par det meste af sæsonen. I hvert fald er det ikke her, Keane for problemer med skader. Fem skader ville nærme sig det urealistiske.

Højre fløje
Cristiano Ronaldo
Salomon Kalou
Franck Ribéry
Georginio Wijnaldum
Asamoah Gyan

Også her er United bredt besat. Ronaldo, der ikke har scoret under ti mål eller lagt op til under 15 mål i de seneste par sæsoner, ligner dog storfavoritten til at tage sig af den side af fløjen. Men igen, alle er fremragende fodboldspillere.

Venstre fløje
Matás Fernández
Diego Capel
Cristiano Ronaldo
Georginio Wijnaldum
Franck Ribéry
Salomon Kalou

Nogle af spillerne fra højrekanten går igen her, og det er det, der gør, at det kan rotere så meget. Ronaldo kan den ene kamp spille på højre side, den næste på venstre, og det samme gælder for en del af de andre fløjspillere.

Centrale midtbanespillere
Michael Johnson
Bruno Formigoni
Angelo Palombo
Salomon Kalou
Pablo Aimar
Anderson
Georginio Wijnaldum
Franck Ribéry
Matías Fernández

For første gang ser det ud til, at en spiller kan betegnes som den sikre faste mand på en position; anfører Palombo skal agere styrmand og baghoved på midtbanen. Måske kan Formigoni dog inden længe tage over. Brasilieneren har udviklet sig rigtig godt, siden han blev hentet som 17-årig. Foran Palombo er den dog svær igen. Aimar, Anderson og Fernández er nok de spillere, der hovedsageligt skal spille der.

Angribere
Wayne Rooney
Michael Owen
Carlos Tevez
Asamoah Gyan
Cristiano Nazarith

Rooney og Owen er de rene målmagere og har som makkerpar været de i et par sæsoner nu. Tevez har dog ind i mellem fået sine kampe, men noget kunne tyde på, at argentineren inden længe bliver solgt væk fra Manchester United. Derfor er det godt, at Roy Keane har været ude og sikre sig stjernefrøet Nazarith.

"Den nuværende trup er den bedste under mig. Den stiller mig lidt i et problem - dog et positivt. Jeg har et hav af klassespillere at vælge imellem, og det er ganske glædeligt. Det er også derfor, jeg har sat mig nye mål. Nu mener jeg, vi har alle de kræfter, der nødvendige på en sæson til at hive alt hjem i trofæskabet. Målene og forventningerne for denne sæson er enorme." - Roy Keane.

To mulige (og forskellige) hold:

Rossonero
Gæst

« Svar #183: 25 Nov 2007, 11:45 »

OMG, et mandskab du har fået dig!
Jeg kan vel endnu engang sige; tillykke med mesterskabet!
Ville dog foretrække din første formation, men begge er af stor klasse.

Rooland
Manager

« Svar #184: 25 Nov 2007, 11:59 »

Rigtig gode indkøb og en rigtig god update Smiley
Kan jeg se et SS' af Villagra, Cahais og Capel?

ManUtd83
Manager

« Svar #185: 25 Nov 2007, 11:59 »

Har du brugt den formation siden dag 1 ?

Og ja man må gratulere dig med dit mandskab. Jeg tror selv jeg ville gå i amok, hvis jeg havde så mange valg. Hvordan regner du med at stille alle tilfredse ?

SirToby
Manager

« Svar #186: 25 Nov 2007, 13:08 »

Har du brugt den formation siden dag 1 ?

Og ja man må gratulere dig med dit mandskab. Jeg tror selv jeg ville gå i amok, hvis jeg havde så mange valg. Hvordan regner du med at stille alle tilfredse ?

Nej, jeg har ikke brugt den formation hele tiden. Jeg brugte en anden i de tre første sæsoner, men i starten på fjerde syntes jeg ikke, den var så effektiv mere. Derfor ændrede jeg lidt, og så kørte det på skinner igen.

Med rigtig rotation er min erfaring, at jeg kan holde størstedelen tilfredse. Muligheden for at nogle spiller skuffer mig er til stede, hvorfor de kan skrottes hurtigt og ryge videre.

Rigtig gode indkøb og en rigtig god update Smiley
Kan jeg se et SS' af Villagra, Cahais og Capel?

Selvfølgelig:

Villagra
Cahais
Capel

OMG, et mandskab du har fået dig!
Jeg kan vel endnu engang sige; tillykke med mesterskabet!
Ville dog foretrække din første formation, men begge er af stor klasse.

Jeg kan kun håbe på, at jeg nupper guldet igen.

Vil også foretrække den første, men man skal også tænke på, at det andet hold kunne se meget anderledes ud. Det var kun i mangel på backs, at jeg ikke lavede flere. Formigoni kan f.eks erstatte Johnson, Kalou erstatte Gyan, Fernández erstatte Aimar, Wijnaldum erstatte Ribéry, Djourou erstatte Cahais, Cathcart ersatte Garay.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #187: 25 Nov 2007, 13:13 »

Super hold, SirToby. Jeg savner dog engelske ansigter i din trup - det nærmer sig jo arsenalistiske tilstande.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

SirToby
Manager

« Svar #188: 25 Nov 2007, 13:25 »

Super hold, SirToby. Jeg savner dog engelske ansigter i din trup - det nærmer sig jo arsenalistiske tilstande.

Fuldstændig korrekt. Midtforsvaret (Ferdinand, Brown) og angrebet (Rooney, Owen) er jeg dog yderst tilfreds med. Men ja, nu jeg ser på det, har jeg kun hentet to englænderne. Dog har jeg vist svaret på, hvorfor det kun er blevet til så lidt. Jeg har hvert år kigget i Player Search og sagt Nationality Is English, og der finder jeg ikke nogle spillere af tilfredsstillende kaliber udover Micah Richards, og han skal jeg op og give 500 mio. kr. for. Så det må være, fordi de bedste spillere er at finde uden for Storbritannien - desværre. Samtidig har jeg også mistet gode britiske spillere som Giggs og Scholes igennem tiden, og jeg ser ikke nogen grund til at købe englænderne, kun fordi de er englænderne, hvis de ikke er gode nok.

FCKboy
Reserveholdsspiller

« Svar #189: 25 Nov 2007, 13:26 »

Savner engelskmenn..

ydersog
Gæst

« Svar #190: 25 Nov 2007, 13:31 »

Kan man få lov til at se SS af Fernando, Miguel Torres og Michael Johnson?

MikkiHBN
Ynglingespiller

« Svar #191: 25 Nov 2007, 13:39 »

... og et ss af palombo  Wink

Rossonero
Gæst

« Svar #192: 25 Nov 2007, 13:43 »

Jeg kan kun håbe på, at jeg nupper guldet igen.

Vil også foretrække den første, men man skal også tænke på, at det andet hold kunne se meget anderledes ud. Det var kun i mangel på backs, at jeg ikke lavede flere. Formigoni kan f.eks erstatte Johnson, Kalou erstatte Gyan, Fernández erstatte Aimar, Wijnaldum erstatte Ribéry, Djourou erstatte Cahais, Cathcart ersatte Garay.

Det tror jeg du gør. Smiley

Ja din trup er ihvertfald bred nok til at dække de fleste skader.

Nu til det helt store spørgsmål. Har du slet ingen intention om at skifte klub?
Det er dejligt som det er nu, og jeg ville stille mig tilfreds med begge.

SirToby
Manager

« Svar #193: 25 Nov 2007, 14:36 »

Fernando
Miguel Torres
Michael Johnson
Angelo Palombo

Nu til det helt store spørgsmål. Har du slet ingen intention om at skifte klub?
Det er dejligt som det er nu, og jeg ville stille mig tilfreds med begge.

Lige nu har jeg bestemt ingen intentioner om at skifte klub. Jeg nyder det stadig, og i øvrigt tror jeg, at når jeg mister motivation, så stopper det der. Jeg skifter højst sandsynligt ikke klub.

ManUtd83
Manager

« Svar #194: 25 Nov 2007, 15:19 »

Der er godt nok nogle gode imellem ! Især ham målmandstalentet er da sygt god !

Er det truppen der henter dig "The Treble"  Grin ?

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010