home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 605 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Topkamp: AaB - FCK
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan ender topkampen på Aalborg Stadion
Sejr til AaB
Uafgjort
Sejr til FCK

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Topkamp: AaB - FCK  (Læst 1968 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Topkamp: AaB - FCK
« : 19 Okt 2007, 12:55 »

Denne kamp er vel efterhånden også en klassiker? Kampen skal stå på Aalborg Stadion på lørdag kl. 17:00, hvem tror du bliver afgørende for resultatet, og hvad tror du resultatet bliver?

Mit Bud:
Som ærke-AaB'er tror og håber jeg på en sejr og FCK, selvfølgelig med alle os på Spar Nord-tribunen i topform. Jeg tror at resultatet bliver 2-1 eller 1-0, Nomvethe får en vigtig rolle ude på kanten, jeg er nmelig overbevist om, at ingen af FC's backs har kapasiteten til at hold Siya nede, derudover tror jeg Curth bliver målscoren, Prica bliver anonym men alligevel vigtig og spilstation, tror han bliver anonym fordi FCK godt ved at han skal stægges. Det var mit bud, kom med Jeres!

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

andersfa123
Gæst

Sv: Topkamp: AaB - FCK
« Svar #1: 19 Okt 2007, 13:05 »

Jeg tror på en sejr til FCK, FCK gør at for at vinde denne kamp

sells!
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 19 Okt 2007, 13:05 »

den bliver vel nok uafgjort. FCK´s angreb er ved at komme igang igen og tror den ender 1-1. Men hvis der skulle komme en vinder bliver det vel nok AAB

JimmyGP
Manager

« Svar #3: 19 Okt 2007, 13:07 »

den bliver vel nok uafgjort. FCK´s angreb er ved at komme igang igen og tror den ender 1-1. Men hvis der skulle komme en vinder bliver det vel nok AAB

jeg kunne ikke ha' skrevet det bedre.. Thumbs Up Er fuldstændig enig Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JKJ
Gæst

« Svar #4: 19 Okt 2007, 13:12 »

Det er nu man er lidt træt af at der har været en længere pause da det jo gik ganske godt fro AaB inden pausen for nu ikke at overdrive alt for meget Wink

Men FCK har i de seneste opgør haft det mere end svært mod AaB og jeg må indrømme at jeg ikke synes de har været så overbevisende i år som feks i sidste sæson så opgøret er imo helt åbent og måske er AaB en lille favorit da de jo spiller hjemme...

En sejr til hjemmeholdet på 2-1 eller 3-1 er mit bud...

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5: 19 Okt 2007, 13:13 »

Nu kan dette godt lyde urealistisk, men det er altså et bud fra mig, og det bedte du jo om:
AaB starter igen dårligt som de plejer, og lukker et mål ind meget hurtigt. Her er de så vand til at komme tilbage, men FCK's forsvar er for stærkt. Mens AaB presser går Gronk ned og scorer på kontra. De sidste 10 minutter satser AaB alt hvad der kan satses, og FCK for let ved at score på kontra. 0-3.

AaB-FCK 0-3
0-1 Nordstrand
0-2 Gronk
0-3 Nordstrand
Det er nu man er lidt træt af at der har været en længere pause da det jo gik ganske godt fro AaB inden pausen for nu ikke at overdrive alt for meget Wink

Men FCK har i de seneste opgør haft det mere end svært mod AaB og jeg må indrømme at jeg ikke synes de har været så overbevisende i år som feks i sidste sæson så opgøret er imo helt åbent og måske er AaB en lille favorit da de jo spiller hjemme...

En sejr til hjemmeholdet på 2-1 eller 3-1 er mit bud...

Nej, men man kan da forfaen ikke forvente at de spiller en sæson på samme niveau, eller bare i nærheden af den. Med hårdt program i CL, RL og Pokalturneringen, vinder de alligevel Suppen med 13 point ned til nr.2. Det er måske den bedste sæson et dansk hold har spillet, altså lige efter BIF's helte i 91 eller hvornår det nu var Smiley
« Seneste Redigering: 19 Okt 2007, 13:15 af GHERTESTEAS » Logged

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #6: 19 Okt 2007, 13:15 »

Nu kan dette godt lyde urealistisk, men det er altså et bud fra mig, og det bedte du jo om:
AaB starter igen dårligt som de plejer, og lukker et mål ind meget hurtigt. Her er de så vand til at komme tilbage, men FCK's forsvar er for stærkt. Mens AaB presser går Gronk ned og scorer på kontra. De sidste 10 minutter satser AaB alt hvad der kan satses, og FCK for let ved at score på kontra. 0-3.

AaB-FCK 0-3
0-1 Nordstrand
0-2 Gronk
0-3 Nordstrand
Nej, men man kan da forfaen ikke forvente at de spiller en sæson på samme niveau, eller bare i nærheden af den. Med hårdt program i CL, RL og Pokalturneringen, vinder de alligevel Suppen med 13 point ned til nr.2. Det er måske den bedste sæson et dansk hold har spillet, altså lige efter BIF's helte i 91 eller hvornår det nu var Smiley

1. spørgsmål Opstemt Hvem er Gronk?

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7: 19 Okt 2007, 13:17 »

1. Svar: Det er den gode Hr. Grønkjær Opstemt

JimmyGP
Manager

« Svar #8: 19 Okt 2007, 13:18 »

Det er vel Jesper Grønkål.. Sorry Grønkjær.. Wink

EDIT: Øv.. var for langsom

- Veni, vidi, vici -

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 19 Okt 2007, 13:21 »

1-0 til AAB - Enevoldsen

Guldbrand
Gæst

« Svar #10: 19 Okt 2007, 13:22 »

Tja..  syntes det er meget åbent, og jeg tror det første mål i kampen bliver alt afgørende..

Aab har gjort det godt imod FCK, og FCK har ikke vist samme styrke som sidste år, Men FCK er stadig på papiret det bedste hold.

- Jeg tror dog Aab får scoret det første mål i kampen, og ender os som vindere..  Nomvethe har vist flot spil iår, og FCK's backs er ikke hvad de har været, jeg tror derfor at Aab kommer frem til mange chancer over fløjene, og Prica eller Curth skal nok få den skubbet ind i målet..

FCK's angreb er ikke alt for godt kørende, og jeg tror heller ikke at det vender i opgøret mod Aab, så jeg skyder på en 2-0 sejr til Aab.

Nope
Ynglingespiller

« Svar #11: 19 Okt 2007, 15:16 »

1-1 Prica og Sionko.

knudsen
Ynglingespiller

« Svar #12: 19 Okt 2007, 15:21 »

2-3 Curth, Johansson - Nordstrand x2, Sionko

New Generation!
Young Guns is Loaded!

Cencur
Manager

« Svar #13: 19 Okt 2007, 15:25 »

2-1 Prica, Curth - Sionko

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 19 Okt 2007, 15:29 »

1-3
Prica - Grønkjær, Atiba, Nordstrand

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010