home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 798 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spillernes fysiske form
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Spillernes fysiske form  (Læst 561 gange)
MortenP87
Juniorspiller
**

Spillernes fysiske form
« : 18 Okt 2007, 19:26 »

For mig at se ligger der en kæmpe fejl i spillet når det drejer sig om spillernes fysiske form...
Jeg kan ikke få deres kondition til at være ret god. har forsøgt med forskellige træninger og giver dem 2 dages hvil efter en kamp. alligevel kan de ikke komme op over 90% i kondition, selvom det er en uge siden de sidst har spillet en kamp.

Andre med samme problem?

-KNM-
Manager

Sv: Spillernes fysiske form
« Svar #1: 18 Okt 2007, 19:32 »

De skal ikke nødvendigvis have hvilke for at komme i form. De skal også være i kamptræning. Og være opsatte.

Læg fx mærke til at de stiger meget i kondition når kampen er ved at starte, fordi de mentalt er klar til at spille.

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #2: 18 Okt 2007, 20:55 »

I de 100% er der flere faktorer, der gør sig gældende. Fysisk form, kamptræning og til dels også tilfredshed. For megen fysisk træning, kan også have negativ effekt, især under en alng turnering. Iøvrigt siger min erfaring mig, at i første halvdel af en sæson i et nyt spil, så er det svært at få dem op på 100%. Det kan skyldes, at spillerne lige skal vænne sig til den nye træning.

TT: Jeg giver aldrig mine spillere et hvil, medmindre ass. træneren anbefaler det.

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 19 Okt 2007, 15:07 »

Jeg synes at spillerne generelt er lidt mere traette i denne udgave af spillet, men det tvinger saa bare en til at fokusere mere paa rotation. Dog bliver det bedre som saesonnen skrider frem - helt sikkert fordi de nu er i kampform og mere vandt til taktikken.

Nikee
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 19 Okt 2007, 16:13 »

YES endelig er det her  Smiley

Men tilbage til emnet, jeg deler samme opfattelse som jer andre... Meeen mon ikke det bliver bedre som spillet skrider frem?

KennWolter
Gæst

« Svar #5: 06 Nov 2007, 12:46 »

Enig de bliver mere trætte i '08, men er det ikke også mere realistisk? Jeg sys da det er fedt at f.eks. de ældre spillere også tager længere tid om at restituere, hvilket giver plads til nogle talenter engang imellem...  Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010