home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 724 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Det nye Skin ?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Det nye Skin ?  (Læst 576 gange)
Skoder
Lilleputspiller
*

Det nye Skin ?
« : 18 Okt 2007, 15:41 »

Hej,

hvordan har i det med det nye skin ?

Jeg er ret irriteret over at under spillernes profil der angives positionen kun allerøverst oppe ved hans navn i top bjælken, umildbart fordi billedet skal fylde så ufatteligt meget.

Derudover skal man lige vende sig til at søgefeltet ude i højre side og den centrale midterbjælke som jeg synes er lidt forvirrende her til at starte med (nok en vane sag), pga de små ikoner der ligger for tæt op ad hinanden.

Martin

Skoder
Lilleputspiller
*

Sv: Det nye Skin ?
« Svar #1: 18 Okt 2007, 15:44 »

Også lidt irriterende at den farve spillerne får når de er shortlistet konflikter med farven der er brugt til andre formål, så man pludselig ikke kan se forskel om de er på ens shortlist eller ej.

Skoder
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 18 Okt 2007, 16:40 »

Er iøvrigt meget interesseret i at vide hvordan man ændre farverne på tallene i profilens stats, ligesom man kunne i 07eren.

Så man lettere kan overskue tallene / egenskaberne.

Skoder
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 19 Okt 2007, 15:01 »

angående farverne så har jeg løst problemet og fundet ud af hvordan det skal rettes i den nye.

Skoder
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 20 Okt 2007, 19:57 »

Jeg har fået et par spørgsmål angående hvordan jeg løste problemet med stats farverne.
Jeg har lavet min egen fm colours fil der tager udgangspunkt i det nye standard skin men ændret stats farverne, resten er beholdt som standard skin.

Filen kan hentes her www.expostyling.dk/martin/settings.rar

Det kan godt være den gule lige skal være en anelse mere mørk / sort så den er lettere at læse og derved nok også at overskue.
Kan evt rette det til hvis nogen er interesseret og ligge den op.

Filen skal blot udpakkes i C:\Documents and Settings\Martin\My Documents\Sports Interactive\Football Manager 2008\

Derved skulle der gerne komme en \settings\ mappe med en fil med navn fm colours.xml
Det vil sige følgende sti C:\Documents and Settings\Martin\My Documents\Sports Interactive\Football Manager 2008\settings\fm colours.xml

Håber det er til at forstå.

lasse laulund
Juniorspiller
**

« Svar #5: 22 Okt 2007, 10:12 »

Jeg tror bare man skal vænne sig til det.. Jeg har spillet det en del nu og synes egentlig at det er meget godt.. man skal bare lige sætte sig ordentligt ind i det synes jeg..

"Jeg er ikke overtroisk - det gi'r uheld"

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010