home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 599 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Dansk landstræner?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Dansk landstræner?  (Læst 2636 gange)
Rossonero
Gæst

Dansk landstræner?
« : 17 Okt 2007, 19:11 »

Tænkte lige over hvem der skulle være landstræner hvis Morten Olsen ikke var der.. Jeg ville foretrække en dansker, men hvem, er stadig et spørgsmål. Hvem synes i der kunne træde ind hvis det var?

Niko
Gæst

Sv: Dansk landstræner?
« Svar #1: 17 Okt 2007, 19:18 »

Erik Rasmussen er nok klart favorit til at tage jobbet, og jeg tror også at det bliver ham.

JimmyGP
Manager

« Svar #2: 17 Okt 2007, 19:19 »

Erik Rasmussen eller Michael Laudrup...

- Veni, vidi, vici -

Jimko18
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 17 Okt 2007, 19:22 »

Helt klart Laudrup ! han bliver alligevel snart fyret i Getafe

Niko
Gæst

« Svar #4: 17 Okt 2007, 19:23 »

Spørgsmålet er bare om Laudrup gider?

JimmyGP
Manager

« Svar #5: 17 Okt 2007, 19:24 »

Laudrup har da været assistent på landsholdet før.. Så det er da en mulighed...

- Veni, vidi, vici -

Møller
Gæst

« Svar #6: 17 Okt 2007, 19:25 »

Eric Rasmussen er mit bud!

Niko
Gæst

« Svar #7: 17 Okt 2007, 19:26 »

Laudrup har da været assistent på landsholdet før.. Så det er da en mulighed...

Ved det udmærket godt, men tror faktisk ikke at han vil tilbage til den tjans, altså bare forfremmet. Ved heller ikke om han er manden, der kan styre en helt nation?

Nope
Ynglingespiller

« Svar #8: 17 Okt 2007, 19:31 »

Laudrup er helt klart at foretrække. Hvis vi skal have en udefra er Ståle et bud, men tror også DBU vil foretrække at det bliver en dansker.

mancitys
Gæst

« Svar #9: 18 Okt 2007, 08:25 »

Jeg har svært ved at se hvem der skulle kunne tage over. Erik Rasmussen  tror jeg ikke kan klare det. Laudrup og Ståle er ganske enkelt for uerfarne (som træner) efter min mening. Ja mán kan ikke undervurdere deres fodboldkendskab og kløgt som fodboldspillere, men pt sidder de i deres jobs pga. respekten de fik som fodboldspillere og pt. mindre pga trænerevner. Som jeg ser på det.

Må dog indrømme at jeg i øjeblikket ikke kan se et godt træneremne (som vil til Danmark og som DBU er villig til at betale lønnen til)

PAS

Dusty78DK
Manager

« Svar #10: 18 Okt 2007, 08:38 »

En avis foreslog Ståle i mandags. MEd al respekt for FCK fans så er han slet ikke god nok til at overtage et landshold, med mindre vi taler Færøerne eller Luxembourg. Ja, han har opnået gode resultater i FCK, men andet ville også være mærkeligt med den økonomi og trup.

Vi skal - når vi engang skal have en ny landstræner - bruge en person med mange flere trænererfaringer under bæltet. Laudrup er en mulighed, men jeg er bekymret for om han kan stå for presset. I spanien lige for tiden, går det ham jo ikke for godt, og presset som landstræner er hårdere.

Hvis nu vi kunne få nogle af vores gode SAS-liga trænere ud i det store udland og få nogle erfaringer, ville jeg mene vi havde nogle rigtig gode trænere at vælge imellem. Som det ser ud lige nu synes jeg ikke vores trænere er gode nok.

brotta
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 18 Okt 2007, 09:50 »

Hvis Morten Olsen holder sin kontrakt ud, kunne det være spændende at se en Keld Bordinggård! - Dette fordi da skal DK være i  fuld gang med et generationsskifte, og han har en kæmpe viden om yngre danske spillere.. Tror det blir svært at finde en dansk træner der har masser af international erfaring, ellers er Viggo Jensen jo pt træner for det estiske fodboldlandshold  Peace, og har også en fortid som spiller i udlandet..

Jinx
Ynglingespiller

« Svar #12: 18 Okt 2007, 09:54 »

Laudrup har jo ikke rigtig mere erfaring end Ståle, men jeg vil da helt klart foretrække Laudrup frem for Stple, simpelt hen fordi jeg ikke kan lide Ståle. Det har intet med FCK at gøre, jeg synes bare han er træls.

Jeg ser desværre ikke rigtig nogen alternativer til Olsen i øjeblikket. Heller ikke til spillerne. Vi må nok erkende, at DK ikke er bedre i øjeblikket. Kampen i aftes gkorde i hvert fald ikke et positivt indtryk.

Niko
Gæst

« Svar #13: 18 Okt 2007, 10:48 »

Kent Nielsen's kontrakt udløber i år 2010, det samme år som Morten, han kunne være et oplagt valg.

Men Super-Kent, du må for alt i verdenen aldrig smutte!

thebang
Gæst

« Svar #14: 18 Okt 2007, 10:51 »

The big day is close

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010