home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1136 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Spøjse ting i skolen
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Spøjse ting i skolen  (Læst 27601 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Spøjse ting i skolen
« : 15 Okt 2007, 22:40 »

Hejsa ærede freaks!
Jeg synes vi skulle have en tråd om sjove ting der er sket på jeres skole. Vores sker der ikke så meget, men en dag i sidste skoleår, fandt vi nogle klemmer i skabet, og satte dem på lærernes tøj. Fransk læreren gik faktisk hjem med to-tre klemmer på, men hun er også en spade! Grin.

Bring em on! Opstemt

LosCules
Gæst

Sv: Spøjse ting i skolen
« Svar #1: 15 Okt 2007, 22:44 »

Nåh! Så ved man da, hvor du får din intelligens fra. Eller mangel på samme :-).

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2: 15 Okt 2007, 22:45 »

Nåh! Så ved man da, hvor du får din intelligens fra. Eller mangel på samme :-).

Hmm jeg var faktisk ikke med til det, men det så pænt grineren ud Grin

N17
Manager

« Svar #3: 15 Okt 2007, 22:51 »

vi havde øvet noget stunt noget i skolen, og der var så en af lærerne der ikke vidste det, så da hun(vores tysklærer) kom ind var en af de andre igang med at banke mit hoved ind i døren.

Hun blev så bange, at hun spurtede over på kontoret for at hente inspektøren, og da de så kom tilbage, der sad vi alle stille og roligt og arbejdede. Til stor morskab for os og inspektøren, men ikke for hende. Jo, hun syntes det var sjovt,da dagen var gået, hvor vi fik en masse tysk for Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #4: 15 Okt 2007, 22:52 »

vi havde øvet noget stunt noget i skolen, og der var så en af lærerne der ikke vidste det, så da hun(vores tysklærer) kom ind var en af de andre igang med at banke mit hoved ind i døren.

Hun blev så bange, at hun spurtede over på kontoret for at hente inspektøren, og da de så kom tilbage, der sad vi alle stille og roligt og arbejdede. Til stor morskab for os og inspektøren, men ikke for hende. Jo, hun syntes det var sjovt,da dagen var gået, hvor vi fik en masse tysk for Wink

Haha fedt Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #5: 17 Okt 2007, 17:44 »

Lavede engang taktikker til FM i en tysk time Opstemt crazy

Kan huske engang, mener det var i 3. eller 4., hvor vi blev ude og spillede bold efter det havde ringet ind.. Vi gik ind ca. 15-20 min. inde i timen, men læreren var syg, så vi havde fritime, uden vi vidste det Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 17 Okt 2007, 19:18 »

Engang i 7-8 klasse fik jeg sat noget tyggegummi(lærertyggegummi), fast på min lærers hoved, han er skallet, hvorpå han rendte rundt med det i hele timen. Han fandt dog senere ud af at det havde siddet der, og gik straks over til en af mine bedste venner, som plejdede at stå for sådanne ting. Han skældte ham hæder og ære fra og advarede om at hvis det skulle ske igen ville han blive bortvist. Og så stod lille jeg fem meter derfra med en samvittighed på størrelse med afrika. Jeg tog mig sammen og gik over til læreren og indrømmede min skyld, jeg frygtede det værste. Til min store overraskelse sagde læreren bare :" okay, lad det ikke ske igen". 'Er det bare mig eller er det forskelsbehandling ?  Rullende Øjne det var så min lille historie fra skolen.

Gosser
Manager

« Svar #7: 17 Okt 2007, 19:48 »

Dengang jeg gik i folkeskole, skete der da jævnligt en masse spas. Kan da lige nævne to episoder:

1. Vi var tre stykker der kedede os lidt, som man nu gør i skolen, og derfor tjekkede vi lige alle skufferne i klassen for at se om vi kunne finde noget spændende. Der var en der var gået ud af vores klasse for to-tre år siden dengang, og han var helt vild med fiskeri. Det første vi fandt var en tegning, formegentlig lavet af denne person. Der var tegnet en eller anden flad fisk, og så stod der "Dette er en rødspætte", hehe. Kan godt være man skulle have været der..

Nå, men det næste vi fandt var en stor sølvpapirsklump. Der kunne jo selvfølgelig kun være noget meget spændende i denne, og det var der så sandelig også. Indeni var der en dejlig makrelmad. Den var nok også to-tre år gammel, da ham der havde gået i vores klasse, var den eneste der havde fisk med i madpakken. Pga. at denne makrelmad havde ligget i sølvpapir var den blevet rigtig godt gærdet, og havde holdt på alt lugt osv. Det var nærmest som en eksplosion da vi åbnede den, da lugten bare fløj ud! Det lugtede så slemt, at vi ikke kunne være i klassen resten af dagen, og måtte finde et andet ledigt klasseværelse funny

2. Der var engang en fra min klasse der havde en såkaldt "pruttespray" med i skole. Det er en spray, der indeholder noget gas der lugter afskyeligt. Dette sprøjtede personen og nogle andre så ind i udluftningssystemet der går igennem hele skolen. Det var så knap så smart, da hele skolen straks stank helt vildt Grin

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #8: 04 Maj 2008, 18:03 »

Loooool Gosser funny funny

Er der ikke flere der har historier?

Jeg kan sige, at en idiot fra min parralel klasse stod uden for klasseværelset og sparkede en bold ind. Døren var åben, selvf Wink
Først ramte han bare kateteret. Så ramte han en anden fra klassen. Men tredje gang, så ramte han delme hen mod vinduet, som var åbent, og vupti, bolden røg ud af vinduet fra 2. sal funny Heldigvis for ham rmte den ikke nogen af de biler der holder dernede. Vores vinduer fører nemmerlig ud til bilgåren Grin

BenMusalho
Gæst

« Svar #9: 04 Maj 2008, 18:08 »

Hvert år når det er 1. april lægger vi sådan noget skolekridt(slikket) ved tavlen og smider det rigtige væk Grin Vores lærer hopper altid på den, og kan ikke forstå hvorfor det ikke kan skrive Grin Opstemt

Kommer med flere om lidt, skal lige komme i tanke om noget der er sket Smiley

Don Abramovich
Manager

« Svar #10: 04 Maj 2008, 18:24 »

Sker sgu' ikke det vilde på vores skole Skuffet

Men her da der var sne, kom jeg, ved et ''uheld'' lige til at åbne vinduet. Der gik ikke mere end 5 sekunder så var vores klasseværelse blevet lavet om til en iglo. 9. klasserne (som  jo hader dem der er mindre) stod nemlig uden for med en milliard snebolde! Shockeret Kæft læreren blev sur + resten af klassen heller ikke var så vilde med mig. De skulle nemlig rydde op, mens jeg var flygtet ind i den anden klasse Opstemt

BenMusalho
Gæst

« Svar #11: 04 Maj 2008, 18:32 »

Sker sgu' ikke det vilde på vores skole Skuffet

Men her da der var sne, kom jeg, ved et ''uheld'' lige til at åbne vinduet. Der gik ikke mere end 5 sekunder så var vores klasseværelse blevet lavet om til en iglo. 9. klasserne (som  jo hader dem der er mindre) stod nemlig uden for med en milliard snebolde! Shockeret Kæft læreren blev sur + resten af klassen heller ikke var så vilde med mig. De skulle nemlig rydde op, mens jeg var flygtet ind i den anden klasse Opstemt
Godt lavet!!!! Jeg er stolt af dig Thumbs Up
« Seneste Redigering: 21 Aug 2008, 17:58 af BenMusalho » Logged

Zulue
Manager

« Svar #12: 04 Maj 2008, 18:37 »

På computeren tager vi Screenshot af skrivebordet, går så ind og finder billedet, hvorefter vi laver fuldt billede. Opstemt Det er virkelig konge, så kan man se et billede af skrivebordet, men ikke trykke på noget. Skal selvfølgelig ske i en time, hvor der er lidt tumult og sådan, fysik er perfekt for os - (vi har ikke en normal tavle, men et SmartBoard, så ..)

Også har vores fysiklærer høreapparart, så han kan ikke altid høre hvor lyde komme fra.. Så sidder vi og siger "beep" (-.-, i ved, ligesom når man har tinitus ((det der .. )) og så kan han ikke finde ud af hvor lyden kommer fra, hahahahah Opstemt Super griner Opstemt

Rsaul
Gæst

« Svar #13: 04 Maj 2008, 19:09 »

hahaha, nice Zulue,

Mit i en time sider mig og en kammerat og skyder med sådan nogle små stykker papir,som man folder og skyder med en elastik,( de kan faktisk skyde rimelig hårdt) jeg sidder med ryggen til katederet og har ikke opdaget at min lærer kommer ned mod os, og står lige bag mig, min ven skyder så efter mig, jeg dugger mig og min lærer bliver ramt lige mit i face.  Kæft hun blev sur, og det kostede så en tur på kontoret
  funny  funny

vondracek
Gæst

« Svar #14: 04 Maj 2008, 19:16 »

Kan huske engang i niende klasse, hvor en af mine venner blev bedt om at gå op ved tavlen, pege på Bornholm og forklarer et eller andet om det. Problemet var bare, at han ikke kunne finde Bornholm og han fandt det aldrig før vi andre hjalp ham. Han fik dog også dumpekarakter i Geografi til afgangseksamen og i dag bliver han stadig mobbet på det groveste Opstemt

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010