Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
21 Maj 2025, 22:37
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23570
0 Brugere, 577 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mmb79493
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Fremtidens landshold
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
[
3
]
4
Forfatter
Emne: Fremtidens landshold (Læst 8035 gange)
United-styrer
Gæst
Sv: Fremtidens landshold
«
Svar #30:
15 Okt 2007, 22:55 »
Målmand: Thomas Sørensen
34 er ingen alder for en målmand, og det er, hvad Danmarks bedste målmand vil være ved VM 2010. For det er han. Han skal naturligvis væk fra Villa og Scott Carsons skygge, men jeg forstår ganske enkelt ikke folk, der mener, at Jesper C. er en bedre keeper. Sørensen overstråler ham i alle facetter af målmandsspillet - ikke mindst rutinen, som er uvurderlig. Kasper Schmeichel tror jeg ikke på om sølle tre år. Han er en yderst usikker målmand pt., og jeg kan ikke se, at han kan udvikle sig nok på så kort tid.
Forsvar (fra højre): Lars Jacobsen, Martin Laursen, Daniel Agger, Michael Jakobsen
Back-pladserne er svære, da der pludselig kan dukke stortalenter op ud af den blå luft. De to, jeg her har valgt, er nemlig bestemt ikke spillere, det er umuligt at måle sig med. Blandt det nuværende landsholdslager ser jeg det som en tæt kamp mellem Lars J. og Bøgelund, men jeg mener, at Lars J. er bedre i defensiven og derfor bør foretrækkes. En løsning, hvor Bøgelund spiller de kampe, hvor vi møder hold, som givetvis vil pakke sig ned foran eget felt, er måske ikke helt uaktuel.
På venstre backen skal en afløser for Niclas Jensen naturligvis findes snarest, og jeg ser pt. ikke andre muligheder end Michael Jakobsen, selvom jeg egentlig mener, at han er bedre i midterforsvaret. Dog nævnte én senere Michael Lumb. Jeg må ærligt indrømme, at jeg havde glemt ham, men han er absolut også et ganske godt bud på Niclas Jensens arvtager, hvis han fortsætter sin udvikling.
Det centrale forsvar er i mine øjne selvskrevet. Begge er pt. blandt Europas forsvarselite, og især Laursen har været enestående i indeværende sæson. Den gamle og den unge, en af de stærkeste forsvarskæder, man kunne ønske sig - også om tre år.
Midtbanen (fra højre): Tobias Mikkelsen, Christian Poulsen, Leon Andreasen, Thomas Kahlenberg
Man skal starte et sted, og kanterne er først på bedding. Dennis Rommedahl er ikke med, og det er der naturligvis en god grund til, for lige nu er han vores farligste mand i hver eneste landskamp (så kritikere: Stop hetzen, han var forfærdelig engang, men har så sandelig taget grundig revanche). Men Rommedahls uomtvistelige force, hurtigheden, er så afgørende for hans spil, at han uden den ville være en noget tandløs fløjspiller. Og i 2010 er han 32 år, og jeg vil betvivle, hvorvidt han kan bibeholde sin nuværende speed. Derfor har jeg valgt Tobias Mikkelsen på kanten, da han i mine øjne har vist takter, som giver løfter om store ting. Kahlenberg har skuffet mig gevaldigt de sidste mange landskampe, men jeg tror stadig på, at han kan blive en fremragende spiller.
Det centrale rum giver i mine øjne næsten sig selv. Poulsen er en af Europas bedste defensive midtbanespillere, og Leon A. har vist en gejst og energi, som han gerne måtte dele lidt ud af til de andre rød-hvide spillere. Han har nemlig mere i sin tank end resten tilsammen.
Angreb: Nicklas Bendtner, Morten Nordstrand
Stjernenøkker og arrogance eller ej; Bendtner er et stortalent. Under Wengers vinger (bevares, Wenger er - trods hans dårlige smag - en dygtig træner) bør han udvikle sig til en langt bedre holdspiller, end han er lige nu. I lørdags spillede han sin bedste landskamp længe, og forhåbentlig kommer der mange ude i fremtiden.
Hans makker har gjort kometkarriere, og jeg ser ingen grund til, at det ikke kan fortsætte. Han har international kaliber, og er umiddelbart foran Søren Larsen i køen. Larsen er ellers også aktuel til VM 2010, mens jeg til gengæld er lidt træt af Jon Dahl.
Sådan her ser det altså ud:
T. Sørensen
Lars J. - Agger - M. Laursen - M. Jakobsen
T. Mikkelsen - C. Poulsen - Leon - Kahlenberg
Nordstrand - Bendtner
Men så er det et lille - faktisk ret stort - aber dabei. For vi kommer jo slet ikke med til VM 2010. Ellers skal vi i hvert fald have endnu en position til diskussion i denne tråd: træneren.
«
Seneste Redigering: 16 Okt 2007, 10:46 af United-styrer
»
AGF
Reserveholdsspiller
«
Svar #31:
15 Okt 2007, 23:13 »
Synes det er synd at folket helt har glemt et af Danmarks største talenter på venstre midt/Back -Michael Lumb.. Per Frimann har allerede sagt at han spiller på A-landsholdet inder for få år, under en live-TV-kamp..
Desunden kan også nævnes:
Simon Poulsen
Lorentzen hvis han kommer væk fra skades helvede..!
Morten duncan hvis han kommer væk fra det der ovre..!
kebbe
Lilleputspiller
«
Svar #32:
15 Okt 2007, 23:51 »
Hvor er Saric `?
MisterFCK
Gæst
«
Svar #33:
16 Okt 2007, 00:04 »
Citat af: kebbe 15 Okt 2007, 23:51
Hvor er Saric `?
"Hvem" er Saric?
knudsen
Ynglingespiller
«
Svar #34:
16 Okt 2007, 01:05 »
Måske én Jeppe Curth
New Generation!
Young Guns is Loaded!
Soccerpop
Gæst
«
Svar #35:
16 Okt 2007, 11:20 »
Citat af: MisterFCK 16 Okt 2007, 00:04
"Hvem" er Saric?
En 15 eller 16'årig gut i Herfølge..
Han er af nogen udråbt som det største talent (Altså på hans alder) pt.
Han er angriber og han laver seriøst noget der er alt for godt til Herfølges ynglingehold
Har set ham spille et par gange, når jeg var ude og se min ven spille der
Fjogh
Ynglingespiller
«
Svar #36:
16 Okt 2007, 15:47 »
Hvis Michael Jakobsen udvikling går i stå, hvad siger i så til Martin Albrechtsen på venstre back? Han er godt nok ikke venstrebenet, men i mangel på alternativer kan vi jo blive nød til at se på højrefødderne.
Albrechtsen har før spillet både højre og venstre back for WBA, og lige nu er han inde i en god stime med ca. 15 kampe fra start i træk. I 2010 vil han være 30 og have massere af rutine. At have en højrefod på venstre back vil måske slække på vores offensiv, tilgengæld kan vi få lukket af bagude.
Kasper Bøgelund har også tidligere været brugt som venstre back på klubhold.
¡Hala Madrid!
BokaaJ
Ynglingespiller
«
Svar #37:
16 Okt 2007, 16:51 »
Hatten af for Saric. Men Mads Albæk fra Fc Midtjylland, er også en af de talenter som virkelig kan blive noget stort for landsholdet. Han er en af Danmarks største talenter pt ! Han fik også arlas talent pris !
Møller
Gæst
«
Svar #38:
16 Okt 2007, 17:06 »
Jeg ville sige hvis Jakobsens udvikling går i stå, så er næste i rækken klart Cagara
Red love
Gæst
Sv: FM landshold eller?
«
Svar #39:
16 Okt 2007, 18:00 »
Citat af: KongFjong 15 Okt 2007, 18:53
"Stupidt"? Kreativt, du får 13! Utroligt flot argumentation...
Kom da lige med lidt konstruktiv kritik i stedet for bare at svine min holdning til. Mht. Hjalte Bo og specielt Enevoldsen, jamen så gælder det nogle gange om at se "ud over" de på papiret etablerede og kendte navne der nævnes hyppigst i den danske presse. TipsBladet havde en glimrende artikel for nylig om Enevoldsen og han har et stort talent, så hvorfor ikke?
Mht. om det er typisk dansk at man ikke bør sætte forventningerne for højt, det mener jeg nu ikke. Jeg mener bare der er en forskel på forventninger og ambitioner. Forventninger er hvad vi SKAL nå, ambitioner er hvad vi GERNE vil nå. Ambitioner SKAL man altid have, men ambitioner kan meget nemt blive for høje og påvirke udøvere i alm. grad i negativ retning. Hvis du føler folk forventer af dig ting som du inderst inde ikke føler du har evnerne til, så bliver du da også nervøs, og måske er det det jeg henviser til i min tale for realisme... Mener bestemt ikke at man kan forvente kval til slutrunder hver eneste gang.
Martin Jørgensens alder taget i betragtning, og hans skadessituation igennem hele karrieren ligeså. Ja så er det ikke særligt skarpt analyseret at han til VM om 3 år, vil være i Danmarks startoptstilling...
Jeg ser skam gerne udover hvem pressen udnævner som stjerner, også derfor jeg ikke nævner en Michael Lumb påvenstre back, for jeg ser kampene med ham, og ved han ikke er defensivt kompetent nok til den plads. Dette ændrer imidlertidig ikke ved at Enevoldsen, og Hjalte Bo, aldrig nogensinde bør indgå i planerne for et dansk landshold...
Og til sidst må jeg bare holde fast i at når man 2 gange i træk ikke kvalficerer sig til en slutrunde, og deruover spiller perspektivtløst bold, med en masse afdankede folk uden fremtid.. Ja så SKAL der ske ændringer, dette inkluderende at Morten Olsen ryger ud...
Red love
Gæst
«
Svar #40:
16 Okt 2007, 18:10 »
Citat af: United-styrer 15 Okt 2007, 22:55
34 er ingen alder for en målmand, og det er, hvad Danmarks bedste målmand vil være ved VM 2010. For det er han. Han skal naturligvis væk fra Villa og Scott Carsons skygge, men jeg forstår ganske enkelt ikke folk, der mener, at Jesper C. er en bedre keeper. Sørensen overstråler ham i alle facetter af målmandsspillet - ikke mindst rutinen, som er uvurderlig. Kasper Schmeichel tror jeg ikke på om sølle tre år. Han er en yderst usikker målmand pt., og jeg kan ikke se, at han kan udvikle sig nok på så kort tid.
Forsvar (fra højre): Lars Jacobsen, Martin Laursen, Daniel Agger, Michael Jakobsen
Back-pladserne er svære, da der pludselig kan dukke stortalenter op ud af den blå luft. De to, jeg her har valgt, er nemlig bestemt ikke spillere, det er umuligt at måle sig med. Blandt det nuværende landsholdslager ser jeg det som en tæt kamp mellem Lars J. og Bøgelund, men jeg mener, at Lars J. er bedre i defensiven og derfor bør foretrækkes. En løsning, hvor Bøgelund spiller de kampe, hvor vi møder hold, som givetvis vil pakke sig ned foran eget felt, er måske ikke helt uaktuel.
På venstre backen skal en afløser for Niclas Jensen naturligvis findes snarest, og jeg ser pt. ikke andre muligheder end Michael Jakobsen, selvom jeg egentlig mener, at han er bedre i midterforsvaret. Dog nævnte én senere Michael Lumb. Jeg må ærligt indrømme, at jeg havde glemt ham, men han er absolut også et ganske godt bud på Niclas Jensens arvtager, hvis han fortsætter sin udvikling.
Det centrale forsvar er i mine øjne selvskrevet. Begge er pt. blandt Europas forsvarselite, og især Laursen har været enestående i indeværende sæson. Den gamle og den unge, en af de stærkeste forsvarskæder, man kunne ønske sig - også om tre år.
Midtbanen (fra højre): Tobias Mikkelsen, Christian Poulsen, Leon Andreasen, Thomas Kahlenberg
Man skal starte et sted, og kanterne er først på bedding. Dennis Rommedahl er ikke med, og det er der naturligvis en god grund til, for lige nu er han vores farligste mand i hver eneste landskamp (så kritikere: Stop hetzen, han var forfærdelig engang, men har så sandelig taget grundig revanche). Men Rommedahls uomtvistelige force, hurtigheden, er så afgørende for hans spil, at han uden den ville være en noget tandløs fløjspiller. Og i 2010 er han 32 år, og jeg vil betvivle, hvorvidt han kan bibeholde sin nuværende speed. Derfor har jeg valgt Tobias Mikkelsen på kanten, da han i mine øjne har vist takter, som giver løfter om store ting. Kahlenberg har skuffet mig gevaldigt de sidste mange landskampe, men jeg tror stadig på, at han kan blive en fremragende spiller.
Det centrale rum giver i mine øjne næsten sig selv. Poulsen er en af Europas bedste defensive midtbanespillere, og Leon A. har vist en gejst og energi, som han gerne måtte dele lidt ud af til de andre rød-hvide spillere. Han har nemlig mere i sin tank end resten tilsammen.
Stjernenøkker og arrogance eller ej; Bendtner er et stortalent. Under Wengers vinger (bevares, Wenger er - trods hans dårlige smag - en dygtig træner) bør han udvikle sig til en langt bedre holdspiller, end han er lige nu. I lørdags spillede han sin bedste landskamp længe, og forhåbentlig kommer der mange ude i fremtiden.
Hans makker har gjort kometkarriere, og jeg ser ingen grund til, at det ikke kan fortsætte. Han har international kaliber, og er umiddelbart foran Søren Larsen i køen. Larsen er ellers også aktuel til VM 2010, mens jeg til gengæld er lidt træt af Jon Dahl.
Sådan her ser det altså ud:
T. Sørensen
Lars J. - Agger - M. Laursen - M. Jakobsen
T. Mikkelsen - C. Poulsen - Leon - Kahlenberg
Nordstrand - Bendtner
Men så er det et lille - faktisk ret stort - aber dabei. For vi kommer jo slet ikke med til VM 2010. Ellers skal vi i hvert fald have endnu en position til diskussion i denne tråd: træneren.
spændene, har dog svært ved at se hvordan en tobias mikkelsen kan komme foran Simon Poulsen i køen, da S Poulsen jo allerede nu præster på absolut højeste niveau, hvor imod T mikkelsen vel ikke engang kommet på for Brøndby endnu.. Derudover synes jeg personligt ikke man kan se bort fra spillere af Jon Dahls, og Grønkjærs kaliber...
Men ihvertfald enig i at droppe vores 4-3-3 system, da det ganske enkelt ikke virker..
United-styrer
Gæst
«
Svar #41:
16 Okt 2007, 19:59 »
Citat af: Red love 16 Okt 2007, 18:10
spændene, har dog svært ved at se hvordan en tobias mikkelsen kan komme foran Simon Poulsen i køen, da S Poulsen jo allerede nu præster på absolut højeste niveau, hvor imod T mikkelsen vel ikke engang kommet på for Brøndby endnu.. Derudover synes jeg personligt ikke man kan se bort fra spillere af Jon Dahls, og Grønkjærs kaliber...
Men ihvertfald enig i at droppe vores 4-3-3 system, da det ganske enkelt ikke virker..
Grunden til, at jeg har valgt Mikkelsen foran S. Poulsen er kort og godt, at Poulsen i mine øjne fungerer langt bedre i venstre side, og den okkuperer Kahlenberg. At Mikkelsen ikke har spillet sig på Brøndbys hold, er jeg ikke enig i.
SirToby
Manager
«
Svar #42:
16 Okt 2007, 21:40 »
Citat
Ganske enig. Sørensen er vores bedste, ikke fordi han er speciel god, men blot fordi vi mangler klassekeepere i Danmark. Jimmy Nielsen var en mulighed en gang, men vi kan dog ikke længere forvente, at han kommer ind i varmen.
Citat
Backspillerne er jeg enig i. Michael Jakobsen skal blive en anelse mere stabil og koncentreret i hans defensive spil, mens jeg fandt Lars Jacobsen særdeles velspillende i hans tid i FCK. Jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig om hans præstationer siden.
Vores midterforsvar ser i mine øjne rigtig godt ud. Laursen er i den grad tilbage i form efter en masse skader, og Agger er simpelthen en suveræn forsvarsspiller. Michael Gravgaard er en god backup.
Citat
Simon Poulsen eller Dennis Rommedahl (hvis han nogenlunde kan holde formen) mener jeg burde være med i stedet for Mikkelsen her. Ellers ser det fornuftigt, Kahlenberg skal dog til at spille bedre lidt - for ikke at sige meget - oftere.
Citat
Helt enig i at Bendtner spillede en af sine bedste kampe i lørdags. Han var spanierne overlegne, både teknisk og fysisk. Kan han fortsætte med at fremragende i luften, ville en Nordstand supplerer ham rigtig godt. Søren Larsen og Jon Dahl er også kompetente spillere, som du nævner.
«
Seneste Redigering: 16 Okt 2007, 21:44 af SirToby
»
KongFjong
Landsholdsspiller
Sv: FM landshold eller?
«
Svar #43:
16 Okt 2007, 23:56 »
Citat af: Red love 16 Okt 2007, 18:00
Martin Jørgensens alder taget i betragtning, og hans skadessituation igennem hele karrieren ligeså. Ja så er det ikke særligt skarpt analyseret at han til VM om 3 år, vil være i Danmarks startoptstilling...
Jeg ser skam gerne udover hvem pressen udnævner som stjerner, også derfor jeg ikke nævner en Michael Lumb påvenstre back, for jeg ser kampene med ham, og ved han ikke er defensivt kompetent nok til den plads. Dette ændrer imidlertidig ikke ved at Enevoldsen, og Hjalte Bo, aldrig nogensinde bør indgå i planerne for et dansk landshold...
Og til sidst må jeg bare holde fast i at når man 2 gange i træk ikke kvalficerer sig til en slutrunde, og deruover spiller perspektivtløst bold, med en masse afdankede folk uden fremtid.. Ja så SKAL der ske ændringer, dette inkluderende at Morten Olsen ryger ud...
opst
Alder har vel ingen betydning, det har kvalitet, right? Og igen, jeg siger HVIS han er skadesfri, jeg siger ikke at han uanset hvad vil være aktuel til en startopstilling. Så inden man kalder argumentation for "Stupid" og "Inkompetent" bør man måske læse argumentationen ordentligt igennem?
Derudover kan jeg sagtens forestille mig at han selv trækker sig tilbage på nuværende tidspunkt. Han har opnået en del, og med hans aktuelle skadesproblemer, kunne det bedste for ham være, at fokusere på klubkarrieren fremover.
Til sidstnævnte: Du mener altså helt seriøst, at Dk ikke må glippe to kvalifikationer i træk uanset hvordan man vender og drejer det? Vi er et lille land, men rekrutteringsgrundl
ag der ligger efter mange nationer som vi kæmper side om side med. Desuden handler det om kultur. Sverige og Norge fostrer langt flere elitesportsudøvere pga. en "Jeg-vil-give-alt-for-at-opnå-maksimalt"-attitude, mens den attitude ikke er så fremtrædende herhjemme fordi vi er mere afslappede og siger at vi godt kan nøjes med det næstbedste.
Jeg er i bund og grund enig i, at spiller man perspektivløs fodbold så skal der situationen revideres, men det mener jeg så bare ikke nødvendigvis er tilfældet her. Jeg er ikke blå-øjet MO tilhænger, men vi må altså også være realistiske og indse at vi bare ikke er bedre pt. Vi HAR lidt en del under skader og mangel på spilletid for de bærende kræfter, og man piller altså ikke bare rygraden af en landshold væk fordi de ikke har spillet så meget som det kunne ønskes, for så at erstatte dem med SAS Liga spillere. Landsholdsfodbold handler så meget mere om at kende hinanden end klubfodbold, fordi man ikke har den daglige træning og ikke har nær så mange kampe.
azzic
Ynglingespiller
«
Svar #44:
17 Okt 2007, 02:23 »
Olsen er stadig træner så derfor spiller vi stadig i en 4-2-3-1
Keeper
Kasper Schmeichel og Thomas Sørensen kæmper om pladsen, Kasper har dog fordelen da han er fast mand i den engelsk Premie league mens den rutinerede herre er tilbage i dansk fodbold.
Forsvar
Venstre back: Michael Jackobsen, viser i Aab at han er en af danmarks stærkeste og han er stadig ung så masser fremgang i vente
Højre Back : Zanka, FCK talentet er blevet rykket på kanten i sin klub pga hans store potientale mener de ikke han skal sidde på bænken, men han er stadig ikke god nok til at erstatte gravgaard og hangeland så derfor er han røget på kanten
Central: Daniel Agger, kåret til verdens bedste forsvarsspiller 2009 så han er jo åbentlyst valg
Michael Gravgaard trods alderen er der ingen som tager ham i hoved spillet
reserver: Dennis Caggara god spiller dog ikke på niveau med Jakobsen, Martin Laursen og Brian Priske meget rutinerede spiller til at sætte ind og skabe ro over sagerne
Midtbanen:
Centrale: Nikí Zimling og Leon Andreasen to stærke spillere som begge er defensivt orienteret og så er de begge fra jyland og det viser karakter:) disse to kæmper dog en stor kamp med Christian Poulsen men da han er ved at være en smule op i årende er han tredje valget
Højre Wing: Thomas Kahlenberg en af de bærende krafter på holdet efter som han er en af de unge som har været i udlandet i længest tid, dog er den rutinerede Jesper grønkjaer altid at finde på holdkortet.
Venstre Wing: Jonas Borring og Peter Løvenkrans kæmper om denne placering
Offensiv midt: Jon Dahl landstrænerens kæledægge, de sikre inderside er stadig fast mand dog er den unge Thomas Enevoldsen tæt på at overtage pladsen eftersom han viser fenomonalt spil på klub hold og var med til at vinde u23 EM med landsholdet.
Angribere:
Niklas Bendtner er endnu ikke slået igennem i Premier league men er for tredje gang topscore i den engelsk første division samtidig bumber han også på landsholdet så der går sikkert ikke langtid før han er i premier league og viser danneborg frem
Søren Larsen, Morten Nordstrand, Morten Duncan og Tommy Bechmann kæmper om den sidste plads samt at overtage Bendtners plads hvis han bliver skadet...
jeg har sikkert glemt en eller anden men wtf
«
Seneste Redigering: 17 Okt 2007, 02:43 af azzic
»
Sider:
1
2
[
3
]
4
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »