home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 678 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Bosnien & Hercegovina
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Bosnien & Hercegovina  (Læst 2105 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Sv: Bosnien & Hercegovina
« Svar #15: 19 Okt 2007, 00:04 »

Altså nu er det jo ikke kun folket i Bosnien, som man skal gøre glade, det er hele verdenen. Der er sikkert og en god håndfuld børn nede i Uganda, som spiller Football Manager, de vil sikkert helst også være hold fra Afrika, men der er kun Sydafrika - det må de leve med.

Altså, Sigames tager de lande med, som folk gider spille i. Jeg tror ikke der er ret mange andre end folk, som bor i Bosnien og folk der kommer fra landet, vil spille med hold derfra.

Det må vi leve med - men det kunne da være fedt nok.

Undskyld, havde ikke læst dit indlæg ordentligt igennem Smiley
« Seneste Redigering: 19 Okt 2007, 00:06 af Gerrarden » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Bosniak
Juniorspiller
**

« Svar #16: 19 Okt 2007, 00:08 »

Okay.. Ja det kunne jeg ha' sagt mig selv.. Har spillet en del med NK Dinamo... Serbien er vel også tæt på Bosnien.?

Hehe, ja, men Serbien er ikke lige mig Tunge

Bosniak
Juniorspiller
**

« Svar #17: 19 Okt 2007, 00:10 »

Altså nu er det jo ikke kun folket i Bosnien, som man skal gøre glade, det er hele verdenen. Der er sikkert og en god håndfuld børn nede i Uganda, som spiller Football Manager, de vil sikkert helst også være hold fra Afrika, men der er kun Sydafrika - det må de leve med.

Altså, Sigames tager de lande med, som folk gider spille i. Jeg tror ikke der er ret mange andre end folk, som bor i Bosnien og folk der kommer fra landet, vil spille med hold derfra.

Det må vi leve med - men det kunne da være fedt nok.

Har lige lagt mærke til det nu  Forlegen .
Det passer jo ikke rigtigt .. fx. hvor mange er det lige som spiller med Malaysia udover folk som kommer derfra?  Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #18: 19 Okt 2007, 00:13 »

Har lige lagt mærke til det nu Forlegen .
Det passer jo ikke rigtigt .. fx. hvor mange er det lige som spiller med Malaysia udover folk som kommer derfra? Wink

Har også kun spillet lidt med Røde Stjerne.. Fortrækker Kroatien.. Men jeg gad nu også godt prøve Bosnien..

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst

« Svar #19: 19 Okt 2007, 00:14 »

Har lige lagt mærke til det nu  Forlegen .
Det passer jo ikke rigtigt .. fx. hvor mange er det lige som spiller med Malaysia udover folk som kommer derfra?  Wink

Måske skulle du stille det spørgsmål til Sigames? Grunden er vel at der er flere.

Bosniak
Juniorspiller
**

« Svar #20: 19 Okt 2007, 00:16 »

Har også kun spillet lidt med Røde Stjerne.. Fortrækker Kroatien.. Men jeg gad nu også godt prøve Bosnien..

Dejligt at hører, at der er flere end bare mig, som gerne ville prøve det  Smiley .

Synes konceptet i at spille i et land, som næsten lige er kommet ud af en borgerkrig, og hvor økonomien ikke er top, er godt, fordi det bringer lidt mere spænding i det og udfordring af hensyn til økonomien, og spillerne.
Bosniske spillere har jo også sat stort præg på fodbold verdenen. Se på fx. Zlatan Ibrahimovic  Smiley

Bosniak
Juniorspiller
**

« Svar #21: 19 Okt 2007, 00:20 »

Måske skulle du stille det spørgsmål til Sigames? Grunden er vel at der er flere.

Jeg kunne vel forsøge Smiley

Niko
Gæst

« Svar #22: 19 Okt 2007, 00:27 »

Dejligt at hører, at der er flere end bare mig, som gerne ville prøve det  Smiley .

Synes konceptet i at spille i et land, som næsten lige er kommet ud af en borgerkrig, og hvor økonomien ikke er top, er godt, fordi det bringer lidt mere spænding i det og udfordring af hensyn til økonomien, og spillerne.
Bosniske spillere har jo også sat stort præg på fodbold verdenen. Se på fx. Zlatan Ibrahimovic  Smiley

Zlatan Ibrahimović har ikke noget som helst at gøre med Bosnien. Det kan godt være at hans far er derfra, og hans mor er fra Kroatien, men han er født i Malmö, og derfor har han slet ikke den Bosniske, eller den svenske spillestil, i følge ham selv (Wink).

Det kan godt være at har rødder fra Bosnien, men det er nu ikke Bosniens værk at han er fantastisk. Det er det slet ikke!

Emillionaire
Gæst

« Svar #23: 19 Okt 2007, 00:30 »

Hvorfor tror i at SI Games har valgt ikke at tage lande som Bosnien med?  Smiley

fordi at der går en pisse irreternde dreng i min klasse (som gjorde mit liv til et helvede både derhjemme og i skolen)

og han er fra Bosnien

god grund  Wink

Niko
Gæst

« Svar #24: 19 Okt 2007, 00:32 »

fordi at der går en pisse irreternde dreng i min klasse (som gjorde mit liv til et helvede både derhjemme og i skolen)

og han er fra Bosnien

god grund  Wink

Hvordan gjorde han det?

Bosniak
Juniorspiller
**

« Svar #25: 19 Okt 2007, 00:46 »

og han er fra Bosnien

god grund  Wink

Sikker på han ikke er Bosnisk Serber? For de har det med at gøre folks liv til et helvede  Skuffet
Hvad gjorde personen da?

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010