home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1089 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Angående Fmdanmark.dk
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Angående Fmdanmark.dk  (Læst 2839 gange)
Chris
Gæst

Angående Fmdanmark.dk
« : 14 Okt 2007, 18:20 »

Jeg ville høre om der eventuelt er nogle brugere herinde som har deres daglige gang på www.fmdanmark.dk også, og samtidig har lidt magt på siden.
Det jeg hentyder til er om der måske findes en herinde der er admin. eller noget i den stil derinde som vil hjælpe mig med noget på fmdanmark siden.

Chris

tturbo1
Manager

Sv: Angående Fmdanmark.dk
« Svar #1: 14 Okt 2007, 18:21 »

Jeg ville høre om der eventuelt er nogle brugere herinde som har deres daglige gang på www.fmdanmark.dk også, og samtidig har lidt magt på siden.
Det jeg hentyder til er om der måske findes en herinde der er admin. eller noget i den stil derinde som vil hjælpe mig med noget på fmdanmark siden.

Chris

Hvorfor spørger du ikke bare derinde, eller kontakter en af deres Admins der?Huh
Jeg er i alt fald MEGET sjældent på derine...

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #2: 14 Okt 2007, 18:22 »

Du kan vel altid kontakte dem via fmdanmark.dk? Medmindre du er banned selvfølgelig, captaingerrard ved jeg i hvert fald har en bruger herinde, prøv at kontakt ham.

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Chris
Gæst

« Svar #3: 14 Okt 2007, 18:26 »

Problemet ligger i at jeg er banned derinde og dette af netop Captaingerrard.

FCK88
Manager

« Svar #4: 14 Okt 2007, 18:29 »

Jeg er også bannet derinde fra.. Fatter ikk lige hvorfor.. men det var af Kovacs og nu er han ikk i deres crew længere.. så ville sgu gerne vide hvornår jeg kan komme tilbage igen.. Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #5: 14 Okt 2007, 18:29 »

Der går nok ikke længe inden en af dem ser denne tråd, men du kan jo altid sende en PB til CaptainGerrard -> http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=profile;u=762

:-)

JKJ
Gæst

« Svar #6: 14 Okt 2007, 18:31 »

Problemet ligger i at jeg er banned derinde og dette af netop Captaingerrard.

Jamen så har du jo klokket godt og grundigt i det, kender CG så godt at han ikke bare banner en for at banned ham...
Så må du jo tage den straf og så er den ikke længere...

JKJ
Gæst

« Svar #7: 14 Okt 2007, 18:34 »

Et eller andet sted hører det vel ikke rigtig hjemme at i "brokker" jer herinde over i har dummet jer på en eller anden måde... jeg vil næsten væde hvad som helst på at i har fået mindst 1 advarsel og den har i jo så ikke kunnet overholde og så er der jo kun en vej, og det er en ban...

I må jo bare lære at opføre jer ordentligt og det gælder jo både der som her og så tage den straf i nu engang har ået på siden... den bliver vel ophævet igen i løbet af en månedstid medmindre i virkelig har dummet jer...

Chris
Gæst

« Svar #8: 14 Okt 2007, 18:36 »

JKJ, lad nu være med at udtale dig om noget du ikke ved noget om. Det bliver så akavet for os andre.

JKJ
Gæst

« Svar #9: 14 Okt 2007, 18:41 »

JKJ, lad nu være med at udtale dig om noget du ikke ved noget om. Det bliver så akavet for os andre.

Jeg har været i crewet på siden, bla sammen med CG, og jeg ved at han ikke gør sådan noget uden at der er en grund til det...

Og jeg ved ikke hvad problemmet er men du spørger jo selv om vi kan hjælpe dig...!!!

Og det nytter da slet ikke at du bringer en sådan tråd frem, spørger om hjælp og så vil du ikke hører efter alligevel, desuden er det jo ikke fmfreaks problem, og tråden kan vel også give nogle problemmer når man tænker på de "slagsmål" der tidligere har været mellem de 2 sites...
« Seneste Redigering: 14 Okt 2007, 18:43 af JKJ » Logged

Chris
Gæst

« Svar #10: 14 Okt 2007, 18:49 »

Det er da dårlig karma at vi ikke en gang kan snakke om andre FM-sider herinde uden at der kommer "slagsmål" som du siger. Det jeg efterlyste var sådan set bare en som kunne hjælpe mig. Jeg har haft karantæne i 1 år eller sådan noget og jeg synes egentlig ikke det var berettiget at jeg fik det. Nu ønsker jeg bare at komme tilbage på den anden side igen.

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #11: 14 Okt 2007, 18:50 »

Tag den i PB med en af dem, der rent faktisk har indflydelse på den side, ellers er der vel intet at diskutere, da tråde som denne har det med at blive blæst op til det helt vilde, da meget kan misforståes. :-)

Chris
Gæst

« Svar #12: 14 Okt 2007, 18:53 »

Jeg har også skrevet privat til Captaingerrard herinde. Er han tit online?

CaptainGerrard
Lilleputspiller
*

« Svar #13: 14 Okt 2007, 18:53 »

Chris, send en pb til mig indeholdende dit brugernavn på FMDanmark. Så tager jeg en kigger på sagerne.

tturbo1
Manager

« Svar #14: 14 Okt 2007, 22:01 »

Jeg har været i crewet på siden, bla sammen med CG, og jeg ved at han ikke gør sådan noget uden at der er en grund til det...

Og jeg ved ikke hvad problemmet er men du spørger jo selv om vi kan hjælpe dig...!!!

Og det nytter da slet ikke at du bringer en sådan tråd frem, spørger om hjælp og så vil du ikke hører efter alligevel, desuden er det jo ikke fmfreaks problem, og tråden kan vel også give nogle problemmer når man tænker på de "slagsmål" der tidligere har været mellem de 2 sites...

Kan kun give Jesper ret. Har selv siddet i Crewet der sammen med de 2, og CG banner ikke nogen med mindre de selv har været ude om det.
Så den må i tage med CG, og han har også tilbudt sin hjælp. Så er den historie vist ikke længere.
Tråd låst.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010