home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 623 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Textures
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Textures  (Læst 19609 gange)
LosCules
Gæst

Sv: Textures
« Svar #30: 17 Okt 2007, 21:18 »

Der står ikke, hvordan jeg bruger dem?

Jow, det gør der. Et texture er et billede, som du kan putte ind i din sig. Der findes textures til baggrunden og textures til rendereffects. Når du har sat nogle textures ind, kan du sætte lavere opacity på(gøre den mere gennemsigtig), sætte forskellige blending modes på m.m. Nogle gode blending modes er: lighten, screen, overlay, soft light osv. Til crackz textures bruger jeg ofte luminosity opacity 10-20.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #31: 17 Okt 2007, 21:46 »

Ja, det har jeg forstået.

Jeg ved stadig ikke, HVORDAN jeg gør sådan, at jeg kan bruge dem?!

Rossonero
Gæst

« Svar #32: 17 Okt 2007, 21:48 »

Huh
Du kopiere dem jo bare ind i din photoshop eller hvad du nu bruger, og gør det som LosCules og jeg så fint påpeger.

LosCules
Gæst

« Svar #33: 17 Okt 2007, 21:52 »

Et texture er et billede. Højreklik på billedet, og tryk på 'copy image'. I photoshop trykker du CTRL+N og trykker derefter enter. Så trykker du CTRL+V. Vupti, der har du dit texture inde i Photoshop! Hvis du vil have den ind i din sig, tag Move Tool, som du får frem ved at trykke V. Så kan du trække texturet over i din sig. Derfra kan du gøre det, som du forstod ved vores forklaringer Wink.

Rossonero
Gæst

« Svar #34: 18 Okt 2007, 16:45 »

Den mest geniale side til textures: http://www.cgtextures.com/

Vinokourov
Manager

« Svar #35: 18 Okt 2007, 16:50 »

Den mest geniale side til textures: WWW.GOOGLE.DK Smiley

Ikke engang løgn!

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Rossonero
Gæst

« Svar #36: 18 Okt 2007, 17:00 »

Den mest geniale side til textures: WWW.GOOGLE.DK Smiley

Ikke engang løgn!

LAge: Det en ommer! Hvis du siger at google er bedre end den side jeg lige har postet, så er der noget galt! Tunge

LosCules
Gæst

« Svar #37: 18 Okt 2007, 17:09 »

LAge: Det en ommer! Hvis du siger at google er bedre end den side jeg lige har postet, så er der noget galt! Tunge

Nææh.. For Google kan vel sagtens finde dit link Peace. Og additionelt kan den også finde flere textures end dem, der er på linket crazy.

Rossonero
Gæst

« Svar #38: 18 Okt 2007, 17:11 »

Nææh.. For Google kan vel sagtens finde dit link Peace. Og additionelt kan den også finde flere textures end dem, der er på linket crazy.

Ja, det kan finde et link, men så er det jo ikke google du har textures fra Wink Den er god til at finde ting, men ellers ikke andet Tunge

LosCules
Gæst

« Svar #39: 18 Okt 2007, 17:12 »

Ja, det kan finde et link, men så er det jo ikke google du har textures fra Wink Den er god til at finde ting, men ellers ikke andet Tunge

Man kan vel også søge på billeder på Google :-). Nåh, anyways, let's get back to topic.

LosCules
Gæst

« Svar #40: 23 Okt 2007, 15:33 »

Hvem har bare lige lavet et texture Hævet Øjenbryn?

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #41: 25 Okt 2007, 14:48 »

Hvem har bare lige lavet et texture Hævet Øjenbryn?

Mig Rullende Øjne :

I ain't playin', nigga

Ben92
Gæst

« Svar #42: 27 Okt 2007, 23:40 »

er der ikke nogen der vil fortælle mig hvordan man får texures sammen med et andet billed. kan ikke finde ud af det...

Rossonero
Gæst

« Svar #43: 27 Okt 2007, 23:41 »

Textures kan bruges til mange ting.
Der er forskellige textures - store og små.
Der er nogen textures der kan bruges som effekter, og er grundlaget på dit sig.
Baggrunden fra min side bliver kun lavet med textures, hvor man gør den 'usynlig', og dermed bliver ved med ligge textures ovenpå, og prøve at skabe en fed baggrund.
De 'små', eller dem med evt. små lyn effekter, kan bruges til at peppe dit render op.
Der er det på samme måde som din BG, hvor man lower opacity, og dermed prøve at give renderet nogen fede effekter Smiley

Jow, det gør der. Et texture er et billede, som du kan putte ind i din sig. Der findes textures til baggrunden og textures til rendereffects. Når du har sat nogle textures ind, kan du sætte lavere opacity på(gøre den mere gennemsigtig), sætte forskellige blending modes på m.m. Nogle gode blending modes er: lighten, screen, overlay, soft light osv. Til crackz textures bruger jeg ofte luminosity opacity 10-20.

Ben92
Gæst

« Svar #44: 27 Okt 2007, 23:47 »

Kan ikke få det til at virke, har siddet og prøvet i en time nu. Kan du ikke sige hvad man skal gå ind i og tryppe. Er rimelig nu til photoshop...

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010