home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 611 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Gode cd'er
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Gode cd'er  (Læst 16206 gange)
cube
Manager

Sv: Gode cd'er
« Svar #15: 10 Okt 2007, 00:01 »

Mine dyrebareste ejer kommer her Smiley

Muse - Origin of Symmetry
Et fantastisk og alsidigt album, der rummer både storladne, energiske og mere nedtonede numre (covernummret af 'Feeling Good' bl.a.). Hvis jeg skal udvælge et par favoritsange fra skiven må det være 'Plug In Baby' og 'Micro Cuts'.

Veto - There's A Beat In All Machines
For mig er dette en absolut klasiker. Veto er siden dette fantastiske debutalbum blevet spillet mange gange på mit anlæg og jeg har da også fået set dem intet mindre end 3 gange live. 'We Are Not Your Friends' er nok min favorit på dette album, hvor ingen af sangene er dårlige.

Arcade Fire - Neon Bible
Jeg blev for alvor bidt af dette canadiske band på årets Roskilde Festival. Havde hørt dem lidt i forvejen, men det var først dér jeg indså, hvor godt det egentlig var. Tror jeg hørte dette album 50 gange i sommerferien. 'Keep The Car Running' er et formidabelt nummer.

Modest Mouse - We Were Dead Before The Ship Even Sank
En hyldest til søens folk og et rigtig godt album. MM holder sig fortsat til den spartanske indie-lyd og de gør det virkelig godt. 'Fire It Up' og 'Florida' er blandt mine favoritter.

Dial Zero - Dial Zero
Rock med en super svedig vokal. Rock som rock skal lyde, vil jeg sige. Så vidt jeg husker vandt de en pris og fik lov at spille på festivalen. Desværre har jeg ikke selv oplevet dem live.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

darkalf
Manager

« Svar #16: 10 Okt 2007, 06:12 »

Nine Inch Nails med Trent Reznor er jo topdollar musik. Desuden er Slipknot vol.3 er godt album, at slappe af til.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #17: 10 Okt 2007, 09:10 »

Killswitch Engage - The End Of Heart Ache
Killswitch Engage - As Daylight Dies
All That Remains - The Fall Of Ideals
As I Lay Dying - An Ocean Between Us
Machine Head - Through The Ashes Of Empires
Machine Head - The Blackening
Slipknot - Vol. 3: The Subliminal Verses

...er nok det jeg hører mest når der bliver sat albums på Tunge

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #18: 10 Okt 2007, 10:45 »

Her er lide af de geniale albums jeg har liggende, men da meget af det jeg hører mest er reolutionistisk musik fra danske kunstnere, som ikke har udgivet albums, så kan jeg ikke nævne dem...

Men her er nogle af de bedste:

The Clash - London Calling
De gode gamle Clash gør det stadig helt fantastik med deres revolutionere tekster, som går klart ind og som har et klart budskab.

Dúné - We are in here they are out there
Drengene fra Skive´s debut album er i bud og grund helt genialt og er et must for alle med hang til den form for musik.

Flogging Molly - Swagger
Flogging Molly har lavet mange gode albums, med deres lidt specielle stil, hvor de blander punk med irsk folkemusik, men dette album fra 2000 er dog det bedste, med geniale sange, som Salty Dog og Devil's Dance Floor.

Flyleaf - Flyleaf
Et meget overset band, som på trods af at de er meget kristne og deres sange har kristne undertoner, leverer nogle fantastiske tekster, de kan minde lidt om bands som Nightwish, dog syntes jeg at Flyleaf er bedre og en smule anderledes.

Strike Anywhere - Change Is A Sound
Hårdt punk rock band fra Washington, som er super revolutionere og som revolutionere ved hjælp af deres musik.

Det var nogle af mine yndlings CD'er, men der er mange flere som jeg ikk har nævnt, blandt ander er mere eller mindre alle Muse albums, fuldstændig geniale...

artofck
Ynglingespiller

« Svar #19: 10 Okt 2007, 10:58 »

mika

Alexander Nedergaard    http://zanifitness.blogspot.dk

Soccerpop
Gæst

« Svar #20: 10 Okt 2007, 11:21 »

mika

Fuck hvor er jeg træt af dig!
Jeg har set spammere og jeg har set dig! Du finder meningløse tråde og skriver endnu mere meningsløse svar..
Denne tråd er ikke meningsløs, men sådan generelt.. Jeg håber satme snart du tager dig sammen.. Begrund dit svar og lav indlæg der fylder mere end 5 ord!..

Sorry for mit raseriudbrud, men kunne ikke styre mig overfor den id.. Ja ham..

Red love
Gæst

« Svar #21: 22 Okt 2007, 16:27 »

RHCP: By the way
          Californiacation
          Stadium Arcadium
Kommentar vel næsten overflødige, unik rock, og de to først nævnte jo klassikere...

Razorlight: Razorilight... virkelig god skive hvor stort set alle numrene er gode, de formår at ramme deres helt egen lyd som ikke lyder ligesom alt mulig andet..

derudover nummeret "America" som er en ren evergreen, virkelig fantastisk nummer, men også " Back to the start" er et rigtig godt, ligesom stort set alle numrene på skiven synes jeg..

The Libertines: The libertines.. Klasse cd, med Pete Doherty som de fleste vil nikke genkendene til. også ikke et ord om heroin eller andre gode sager..
Han er en, af to frontfigurer i det nu opløste band.. Et album der rammer lige i sjælen, helt inde hvor det bliver rigtig godt..

Man kan trække mange numre frem, hvis jeg alligevel skulle fremhæve et ville det være " Music when the lights go out"

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 22 Okt 2007, 16:42 »

RHCP: By the way
          Californiacation
          Stadium Arcadium

Det er jo en lorteplade. Der er max to numre, der er værd at lytte til. Jeg fatter ikke, at der ikke har været en selvkritisk proces under indspildning, hvor det er gået op for dem, at materialet er yderst ringe. 28 numre, der fremstår alt for "jam-agtige", ufærdige og uinspireret. Desuden virker det som om, at de fleste numre er lavet efter præcis samme skabelon, hvilket gør det til en gudsjammerlig kedelig oplevelse at lytte til.

En skidt plade fra et stort band.

mvh,
mathias

Red love
Gæst

« Svar #23: 22 Okt 2007, 16:48 »

Det er jo en lorteplade. Der er max to numre, der er værd at lytte til. Jeg fatter ikke, at der ikke har været en selvkritisk proces under indspildning, hvor det er gået op for dem, at materialet er yderst ringe. 28 numre, der fremstår alt for "jam-agtige", ufærdige og uinspireret. Desuden virker det som om, at de fleste numre er lavet efter præcis samme skabelon, hvilket gør det til en gudsjammerlig kedelig oplevelse at lytte til.

En skidt plade fra et stort band.

mvh,
mathias
går udfra du hentyder til stadium arcadium, da der ikke er 28 numre på nogen af de andre..

Klart at ikke alle 28 numre er guds gave til musikken, det ville sgu også være mærkeligt hvis det havde været.. Men synes faktisk der er en endda rigtig mange gode numre..

nævner i flæng: "dani california"
                        "snow hey ohh"
                        "make you feel Better"
                        "Telle Me baby"
                        " Stadium Arcadium"
                        " Strip my mind"

Så hvis du er i tvivl, jeg er total uenig i din betragtning...

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #24: 22 Okt 2007, 16:55 »

Jeg kan altså ikke nage mig, andet en til at skrive Coheed & Cambrias cd kollektion på listen.

Hvis man er til Progressiv Rock, SKAL man høre noget Co&Ca.

Personligt glæder jeg mig til i morgen, hvor deres sidste album udkommer No World for Tomorrow (Som jeg har bestilt SIGNERET)

Wow! It's goin' to be a blessin'

Echoes, Silence, Patience and Grace

LosCules
Gæst

« Svar #25: 22 Okt 2007, 18:22 »

Arctic Monkeys' Favourite Worst Nightmares er den suverænt bedste Wink.

SirToby
Manager

« Svar #26: 12 Nov 2007, 14:00 »

Det nyeste skud på stammen i min pladesamling:

Serj Tankian - Elect The Dead

Suverænt album, den mand er genial.

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #27: 12 Nov 2007, 14:01 »

to nye i samlingen
til kæresten - high school musical 2
til mig - Natasja - I danmark er jeg født

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Rossonero
Gæst

« Svar #28: 12 Nov 2007, 14:12 »

Så fik jeg øget mit udvalg, med mine seneste investeringer.

Nas - Hip Hop Is Dead 10/10
     Common - Finding Forever 9/10

Og de to klassikere...

Jay Z - The Black Album 9/10
     Jay Z - The Blueprint 10/10

Så hvis man er til Hip Hop, så er det plader du skal eje.

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #29: 12 Nov 2007, 14:16 »

Så fik jeg øget mit udvalg, med mine seneste investeringer.

Nas - Hip Hop Is Dead 10/10
     Common - Finding Forever 9/10

Og de to klassikere...

Jay Z - The Black Album 9/10
     Jay Z - The Blueprint 10/10

Så hvis man er til Hip Hop, så er det plader du skal eje.
Fede plader, har dem alle, bliver du mega glade for

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010