home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 825 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Uden CD-rom??
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Uden CD-rom??  (Læst 3866 gange)
thomasmoll
Landsholdsspiller

Sv: Uden CD-rom??
« Svar #15: 09 Okt 2007, 21:27 »

Fordi 90% af dem der efterspørger sprogfiler, har hentet en ulovlig kopi af FM på nettet, og de er som regel kun på engelsk eller internationale sprog.

Hvor har du de tal fra ?

tturbo1
Manager

« Svar #16: 09 Okt 2007, 21:28 »

Hvor har du de tal fra ?
Rent gæt..

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #17: 09 Okt 2007, 21:29 »

Rent gæt..
Okay. Grimt at lave regler ud fra gætteri.

tturbo1
Manager

« Svar #18: 09 Okt 2007, 21:32 »

Okay. Grimt at lave regler ud fra gætteri.

Det er der ikke noget grimt i.
Vi ønsker ikke snakken om sprogfiler, fordi de som regel bruges til crackede versioner og sådan er det bare.
Og det er ikke bare noget vi har fundet på. Samme regel gælder også på f.eks. fmdk.

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #19: 09 Okt 2007, 21:57 »

Jeg accepterer også jeres regel.
men syntes stadig det er grimt....

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #20: 09 Okt 2007, 22:17 »

Jeg synes, at det er en smuk regl:) Om der så kun var 1%, der brugte ulovligt software, så viser det, at FMF har en fast holdning til det!

Dusty78DK
Manager

« Svar #21: 09 Okt 2007, 22:18 »

Dusty har ret. Der står intet i lovgivningen om, at du ikke må ændre i et computerprogram til privat brug, hvad en nocd patch gør.

Men jeg vil mene, at 99,9% af dem, der eftersøger en nocd patch har en ulovlig kopi, og det er forbudt.

Noget helt andet er FMFs regler, der forbyder emner om sprogfiler og nocd patches, og dem bliver man nød til at respektere som bruger af FMF:)

Er 100% enig

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 09 Okt 2007, 22:26 »

Jeg vil give "thomasmoll" ret i, at det er "grimt"  at lave regler, som er baseret på gætterier. Man skal ihvertfald ikke offentliggøre, at det forholder sig sådan.  Reglerne her på siden er helt ioverenstemmelse, hvad angår mine egne holdninger, men kan ikke helt tage det seriøst, når tal som 99,9% (kommer frem) af dem der spørger om en No-CDcrack her på siden har hentet deres spil ulovligt - Mon ikke de selvsamme 99,9% også havde fundet et no-cdcrack, samme sted ??
Men for, at der ikke skal herske nogen tvivl, så BURDE alle betale for de fornøjelser SI giver os, med dette fremragende spil, hvis de har gjort det, kan jeg ikke få ondt i måsen over, at nogle ønsker en NO-CDcrack.

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Chris
Gæst

« Svar #23: 09 Okt 2007, 22:28 »

Faktum er at Sigames selv udgiver den dansksprogede fil helt kvit og frit på nettet! Hvorfor er det så så forfærdeligt et emne?

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #24: 09 Okt 2007, 22:31 »

Nej Chris de udgiver den ikke kvit og frit, de gør den om man vil nemt tilgængelig ja, men du modificere softwaren ved at kopiere filen og det må man jo som sådan ikke.

Chris
Gæst

« Svar #25: 09 Okt 2007, 22:35 »

Nemt tilgængelig? Hvis du downloader demo'en som er gratis følger filen med. Det gør den frit tilgængelig for alle og enhver.

Soccerpop
Gæst

« Svar #26: 09 Okt 2007, 22:36 »

Forresten så er denne her smarte ting tilgængelig for alle mennesker på internettet:

www.google.dk

Så hvorfor få en flok sure crewmembers efter sig når man blot kan søge der? Opstemt

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #27: 09 Okt 2007, 22:37 »

Nemt tilgængelig? Hvis du downloader demo'en som er gratis følger filen med. Det gør den frit tilgængelig for alle og enhver.

Den gøren filen frit tilgængeligt, men hvis du læser de ting du siger ja til at overholde under installationen, så er der i en eller anden form noget om at du ikke må modificerere softwaren, og det gør du ved at kopierer sprog filen over i den fulde version.

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #28: 09 Okt 2007, 22:37 »

Jeg vil give "thomasmoll" ret i, at det er "grimt"  at lave regler, som er baseret på gætterier. Man skal ihvertfald ikke offentliggøre, at det forholder sig sådan.  Reglerne her på siden er helt ioverenstemmelse, hvad angår mine egne holdninger, men kan ikke helt tage det seriøst, når tal som 99,9% (kommer frem) af dem der spørger om en No-CDcrack her på siden har hentet deres spil ulovligt - Mon ikke de selvsamme 99,9% også havde fundet et no-cdcrack, samme sted ??
Men for, at der ikke skal herske nogen tvivl, så BURDE alle betale for de fornøjelser SI giver os, med dette fremragende spil, hvis de har gjort det, kan jeg ikke få ondt i måsen over, at nogle ønsker en NO-CDcrack.

FMF har en holdning til ulovligt software, og så må folk jo spørge andetsteds. Reglerne er lavet udfra en holdning og ikke udfra gætterier.

Chris
Gæst

« Svar #29: 09 Okt 2007, 22:48 »

60

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010