home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 16:49:55 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1094 Gæster Online.

Indlæg: 1132897 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Deal No Deal
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 236 237 [238] 239 240 ... 258 Udprint
Forfatter Emne: Deal No Deal  (Læst 342763 gange)
Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3555: 16 Okt 2008, 14:27 »

ja eller i Blog Light Smiley IHF en god spiller du fik dig der!! Thumbs Up

Når, ja. Bare hold mig opdateret på en eller anden måde !  Wink
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3556: 16 Okt 2008, 14:53 »

Jeg ser ud til, at miste Stephan Andersen der ellers har været en trofast Brøndby-målmand. Sigtekornet er indstillet, og valget er faldet på den 24-årige Kenneth Stenild, som ser ud til, at kunne hentes for 10 mio. DKK i AaB. Jeg synes selv, han er en fantastisk målmand i FM. Jeg hader virkelig, når han gang på gang redder AaB. Har I nogen erfaringer med ham? Er det 10 mio. værd?
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3557: 16 Okt 2008, 14:55 »

Jeg ser ud til, at miste Stephan Andersen der ellers har været en trofast Brøndby-målmand. Sigtekornet er indstillet, og valget er faldet på den 24-årige Kenneth Stenild, som ser ud til, at kunne hentes for 10 mio. DKK i AaB. Jeg synes selv, han er en fantastisk målmand i FM. Jeg hader virkelig, når han gang på gang redder AaB. Har I nogen erfaringer med ham? Er det 10 mio. værd?

Helt klart. Han har givet mig mesterskabet med Aab tre gange, med vk præstationer. Deal !  Opstemt
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3558: 16 Okt 2008, 14:57 »

Godt, du lytter til os.
Du må da meget gerne holde os opdateret om det spil, da det lyder yderst interessant !  Thumbs Up
Måske i Glædestråden når det går godt, eller Arrrgh (stav) tråden, når det går knap så godt Wink

Jamen det vil da tage til overvejelse :-)

Og Ben, jeg ville sige deal. Kan huske at han også gjorde det helt fantastisk, da jeg have et Nordsjælland save kørende. Hvis 10 millioner en bagatel for dig, så deal, men hvis det kniber med pengene, så lej eventuelt en keeper.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3559: 16 Okt 2008, 15:01 »

Helt klart. Han har givet mig mesterskabet med Aab tre gange, med vk præstationer. Deal !  Opstemt
Tak for dit svar. ;-)
Og Ben, jeg ville sige deal. Kan huske at han også gjorde det helt fantastisk, da jeg have et Nordsjælland save kørende. Hvis 10 millioner en bagatel for dig, så deal, men hvis det kniber med pengene, så lej eventuelt en keeper.
Hmm, har underskud for tiden (-30 mio). Men tror Buonanotte ryger for 100-150 mio DKK, så på lang sigt er pengene ikke det store problemos. Og har et lille overkskud hver måned.

Tror det blive en deal, men ser lige, om jeg kan få en lejeaftale i hus, med en klassekeeper.
Også tak til dig.

Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3560: 16 Okt 2008, 15:06 »

Tak for dit svar. ;-)Hmm, har underskud for tiden (-30 mio). Men tror Buonanotte ryger for 100-150 mio DKK, så på lang sigt er pengene ikke det store problemos. Og har et lille overkskud hver måned.

Tror det blive en deal, men ser lige, om jeg kan få en lejeaftale i hus, med en klassekeeper.
Også tak til dig.

Der ser man jo bare ;-)

Imo, så ville jeg ikke købe spillere, hvis jeg havde et underskud på mere end de 10-20 millioner, men det er vel op til den enkelte manager. Hvis jeg var dig, så ville jeg finde en, som du selv nævner, gammel klassekeeper og leje ham i en enkel sæson, og prøve at få styr på økonomien. Ender du så med et overskud, så kan mulige indkøb hives frem igen uden du jokker mere i spinaten :-)
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3561: 16 Okt 2008, 15:10 »

Spiller: Mohamed Sissoko
Pris: 24 mio
Køber/sælger: Køber
Sæson: 2010/2011

Overvejer det lidt.
Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3562: 16 Okt 2008, 15:12 »

24 mio.?! Shockeret

DEAL, uden tvivl! Det burde du også selv at vide! Tunge
Logged


Arsenal Football Club


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3563: 16 Okt 2008, 15:14 »

24 mio.?! Shockeret

DEAL, uden tvivl! Det burde du også selv at vide! Tunge
Ja, ved godt det er en god pris, men ved ikke om jeg har brug for ham.
Jeg køber ham til mit andet hold Grin
Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3564: 16 Okt 2008, 15:15 »

Der ser man jo bare ;-)

Imo, så ville jeg ikke købe spillere, hvis jeg havde et underskud på mere end de 10-20 millioner, men det er vel op til den enkelte manager. Hvis jeg var dig, så ville jeg finde en, som du selv nævner, gammel klassekeeper og leje ham i en enkel sæson, og prøve at få styr på økonomien. Ender du så med et overskud, så kan mulige indkøb hives frem igen uden du jokker mere i spinaten :-)
Nej, men Stephan A vil ikke forlænge, så er lidt i en nødsituation. Dean Bouzanis ser jeg ikke, som klar til at overtage endnu, og hvis Dean B bliver skadet, er det en ung normand, der skal ind og overtage.

Men, som sagt, kigger lige lidt mere på markedet. ;-)
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3565: 16 Okt 2008, 15:35 »

Lyder fornuftigt, Ben.

Og så er jeg endnu engang tilbage med mit Real Sporting hold. I min fjerde sæson fik jeg talentet Ignacio Camacho på fri transfer. Han fik en rolle som indskifter, hvilket han gjorde rigtig godt. Jeg har dog tænkt mig at bruge ham fast i startopstillingen denne sæson, da han har udviklet sig rigtig meget. Nu er femte sæson ved at starte og Zaragoza har længe vist interesse i ham. De har budt lidt sløvt på ham, og seneste bød de omkring 42 millioner kroner på ham, hvilket jeg ændrede til 85 millioner kroner + 50% af næste salg, som de så har accepteret. Selv tvivler jeg lidt, da jeg ikke er helt klar over, hvor stort et talent han rent faktisk er.

Screenshots af Camacho.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3566: 16 Okt 2008, 15:37 »

Don't!

Han er kun 21 år og udvikler sig formegenligt stadig en del. Han er et kæmpetalent, så klart no deal! Tunge
Logged

Aabmads
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3567: 16 Okt 2008, 15:38 »

No DEAL ham der kan nemt blive meget bedre:D!
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3568: 16 Okt 2008, 15:39 »

No deal.

Det er et røverkøb af Zaragoza hvis du giver dem lov! ;-)
Logged


Arsenal Football Club


vondracek
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3569: 16 Okt 2008, 15:42 »

Okey det må blive et nej tak, selvom det er en del penge :-)

Tak for svarene.
Logged

Sider: 1 ... 236 237 [238] 239 240 ... 258 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010