home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 16:49:55 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 966 Gæster Online.

Indlæg: 1132897 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Deal No Deal
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 235 236 [237] 238 239 ... 258 Udprint
Forfatter Emne: Deal No Deal  (Læst 342752 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3540: 15 Okt 2008, 18:38 »

Mener du Kalou?


Jeps. Smiley Der er nævnt flere andre gode alternativer som ikke koster nært så meget.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3541: 15 Okt 2008, 18:39 »

Snakker du DKK eller £ eller hvad?

Hov, det glemte jeg lige at sige. Jeg snakker DKK.

Måske skal det nævnes, at jeg, grundet et køb for rigtig mange penge, har et underskud på 37 mio., men det bliver mindre, da jeg tjener flere penge end jeg mister hver måned. Dog kunne det være godt, lige at få skabt lidt stabilitet i det igen.
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3542: 15 Okt 2008, 18:42 »

Hov, det glemte jeg lige at sige. Jeg snakker DKK.

Måske skal det nævnes, at jeg, grundet et køb for rigtig mange penge, har et underskud på 37 mio., men det bliver mindre, da jeg tjener flere penge end jeg mister hver måned. Dog kunne det være godt, lige at få skabt lidt stabilitet i det igen.

Hvis du har profit hver måned, er det heller ikke en grund til at sælge.

Jeg holder stadig på No-deal BenM - Hvis han er en etableret ung stamspiller, har han stadig et par år i Brøndby-trøjen før han skal sendes afsted.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

mljunker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3543: 15 Okt 2008, 18:49 »

Klub : Fiorentina
Position : Centrale midtbane
Michael Johnson (pris 122 mio kr)
eller
Denilson (pris 220 mio kr)

Hvem skal jeg købe??
Logged

TSF

motZ
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3544: 15 Okt 2008, 18:52 »

Jeps. Smiley Der er nævnt flere andre gode alternativer som ikke koster nært så meget.

Jeg afslog det også da de kom med det krav.

Jeg fik også, som jeg skrev, Rodrigo Palacio og Jorge Valdivia i stedet for.  Smiley
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3545: 15 Okt 2008, 18:52 »

Michael Johnson - fordi han er billigst!
Det er sgu billigt for ham... Smiley
Logged


Arsenal Football Club


Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3546: 15 Okt 2008, 19:03 »

Enig med Nicolas. Johnson og Denilson synes jeg kan meget de samme ting, men da 98mio er mange penge i forskel, siger jeg klart Michael Johnson !  Smiley
Logged

mljunker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3547: 15 Okt 2008, 19:05 »

Enig med Nicolas. Johnson og Denilson synes jeg kan meget de samme ting, men da 98mio er mange penge i forskel, siger jeg klart Michael Johnson !  Smiley

Tak for hjælpen Thumbs Up
Logged

TSF

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3548: 15 Okt 2008, 19:35 »

Hvis du har profit hver måned, er det heller ikke en grund til at sælge.

Jeg holder stadig på No-deal BenM - Hvis han er en etableret ung stamspiller, har han stadig et par år i Brøndby-trøjen før han skal sendes afsted.
Okay, mange tak. Så venter jeg med at sende ham af sted til udlandet. Er også i slutningen af august, så ville blive svært at finde en god afløser op så kort tid.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3549: 16 Okt 2008, 14:12 »

Jeg er Real Sporting de Gijón, og har sagt farvel til Gerard, som ikke var en særlig vigtig brik i forsvaret grundet hans ekstrem høje alder. Idet han var min anden stærke forsvarsspiler, så har jeg kun én tilbage, og derfor har jeg ledt efter en ny hovedstødsstærk forsvarsspiller, som kan slås med Pitchu Atienza om en plads i startopstillingen.

Jeg er nået frem til, at det bliver Rafael Forster, som dog ikke kan tage Atienza's startplads med det samme, men han har jo et talent gemt i sig. Han er EU borger, så jeg behøver ikke at bekymre mig om udlændinge reglen, og han kan fås for 60 millioner kroner.

Hvad siger I? Deal eller no deal. Synes selv, at det er lidt af et scoop, da han jo har et stort talent, og så er han selvfølgelig brasilianer :-)
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3550: 16 Okt 2008, 14:13 »

Deal vil min første indskydning være.
Logged


Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3551: 16 Okt 2008, 14:15 »

Jeg er Real Sporting de Gijón, og har sagt farvel til Gerard, som ikke var en særlig vigtig brik i forsvaret grundet hans ekstrem høje alder. Idet han var min anden stærke forsvarsspiler, så har jeg kun én tilbage, og derfor har jeg ledt efter en ny hovedstødsstærk forsvarsspiller, som kan slås med Pitchu Atienza om en plads i startopstillingen.

Jeg er nået frem til, at det bliver Rafael Forster, som dog ikke kan tage Atienza's startplads med det samme, men han har jo et talent gemt i sig. Han er EU borger, så jeg behøver ikke at bekymre mig om udlændinge reglen, og han kan fås for 60 millioner kroner.

Hvad siger I? Deal eller no deal. Synes selv, at det er lidt af et scoop, da han jo har et stort talent, og så er han selvfølgelig brasilianer :-)

Deal vondra.
Forster er jo en spiller der vil passer perfekt ind i dine fremtidsplaner, og med den pris er han næsten et must. DEAL, DEAL !  Smiley
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3552: 16 Okt 2008, 14:19 »

Deal er det også blevet :-)

Mange tak for Jeres svar.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3553: 16 Okt 2008, 14:22 »

Deal er det også blevet :-)

Mange tak for Jeres svar.

Godt, du lytter til os.
Du må da meget gerne holde os opdateret om det spil, da det lyder yderst interessant !  Thumbs Up
Måske i Glædestråden når det går godt, eller Arrrgh (stav) tråden, når det går knap så godt Wink
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3554: 16 Okt 2008, 14:24 »

Godt, du lytter til os.
Du må da meget gerne holde os opdateret om det spil, da det lyder yderst interessant !  Thumbs Up
Måske i Glædestråden når det går godt, eller Arrrgh (stav) tråden, når det går knap så godt Wink
ja eller i Blog Light Smiley IHF en god spiller du fik dig der!! Thumbs Up
Logged


Sider: 1 ... 235 236 [237] 238 239 ... 258 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010