home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1131 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Deal No Deal
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 231 232 [233] 234 235 ... 258 Udprint
Forfatter Emne: Deal No Deal  (Læst 342950 gange)
Aabmads
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3480: 14 Okt 2008, 19:44 »

Deal!:D, det er rigtigt mange penge for en klub i røde tal.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3481: 14 Okt 2008, 19:45 »

Nu hvor du er i pengenød, så ville jeg fyre ham af for et nuftigt beløb, samt en masse procenter ved næste salg og en træningskamp. Du har jo, som du skriver, fundet en evt. afløser, så sælg Bernado og fjern de røde tal i økonomien. Det ville jeg gøre. :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


vondracek
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3482: 14 Okt 2008, 19:47 »

Bernardo er en rigtig superstjerne i en klub som Gijon, så jeg fortsår at det er meget svært at sælge ham. Jeg ved dog ikke helt hvad jeg ville gøre, men jeg hælder til at vis han ikke accepterer den nye kontrakt, så må han desværre sælges Skuffet

Det er nemlig lige det han er, men du skal jo tænke på, at jeg befinder mig i en klub uden sikre indtægter der dækker balancen, og med meget svingende overskud/underskud, hvorfor 122 millioner kroner er mange penge.

Nu har Barcelona også meldt sig på banen med 122 millioner kroner :-/ - Vil se om jeg kan få mere for ham, og hvis han ikke accepterer kontrakten, så er der ikke meget andet at gøre.

EDIT: Og ja Aabmads og Zone I har fat i noget. Overvejer lidt at se hvor meget jeg kan få ham, og så er det vel bare om at sige farvel. Meningen med købet i starten var jo også med henblik på et salg, som kunne sikre min økonomi.
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3483: 14 Okt 2008, 19:51 »

Det er nemlig lige det han er, men du skal jo tænke på, at jeg befinder mig i en klub uden sikre indtægter der dækker balancen, og med meget svingende overskud/underskud, hvorfor 122 millioner kroner er mange penge.

Nu har Barcelona også meldt sig på banen med 122 millioner kroner :-/ - Vil se om jeg kan få mere for ham, og hvis han ikke accepterer kontrakten, så er der ikke meget andet at gøre.

EDIT: Og ja Aabmads og Zone I har fat i noget. Overvejer lidt at se hvor meget jeg kan få ham, og så er det vel bare om at sige farvel. Meningen med købet i starten var jo også med henblik på et salg, som kunne sikre min økonomi.
Lad være med at sælge til Barca, eller andre klubber fra Spanien. Helst fra udlandet. Det er ikke fedt hvis han begynder at sikre Barca mesterskaber og scorer fire kasser mod dit hold Peace
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3484: 14 Okt 2008, 19:54 »

Lad være med at sælge til Barca, eller andre klubber fra Spanien. Helst fra udlandet. Det er ikke fedt hvis han begynder at sikre Barca mesterskaber og scorer fire kasser mod dit hold Peace

Haha its to late ;-)

Barca bød 122 direkte. Jeg ændrede budet til 175 + 35%, som de så accepterede. Tror bare ikke, at 35% er nok, men det er satme mange penge!

Hvad siger I? Deal eller no deal? Erstatningen er Tales fra Internacional, som kan fås for omkring de 50-60 millioner, og spiller samme position som Bernardo. Bare lidt mere offensiv orienteret.
Logged

Aabmads
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3485: 14 Okt 2008, 20:03 »

Fin erstatning du har fundet dig der:D!
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3486: 14 Okt 2008, 20:07 »

Fin erstatning du har fundet dig der:D!

Ja valget stod enten mellem Tales eller Bernardo, og da sidstnævnte kunne fås en anelse billigere, så blev det ham :-) - Det ser dog ud til, at det var et klogt valg for han er da godt nok blevet en attraktiv fyr.

Anyway, så venter jeg stadig og ser om jeg kan få mere for ham, og så vil jeg højst sandsynligt vende tilbage :-D
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3487: 14 Okt 2008, 21:12 »

Har netop modtaget dette bud på Jonas Troest. Han er reserve, så jeg synes selv, det er et godt tilbud. Især fordi Schwartz ofte bomber i fremtiden. Hvad siger I? Skal jeg acceptere?
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3488: 14 Okt 2008, 21:17 »

Har netop modtaget dette bud på Jonas Troest. Han er reserve, så jeg synes selv, det er et godt tilbud. Især fordi Schwartz ofte bomber i fremtiden. Hvad siger I? Skal jeg acceptere?


Deal. Men mener så også du skal købe en ny reserve. Men det går lidt an på hvor mange du har i forvejen... Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3489: 14 Okt 2008, 21:19 »

DEAL
Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3490: 14 Okt 2008, 21:20 »


Deal. Men mener så også du skal købe en ny reserve. Men det går lidt an på hvor mange du har i forvejen... Smiley
Okay, tak, så lader jeg ham smutte. Har Berthelsen, Doyley, Nordtveit og Stadsgaard som de andre midterforsvarere.. :-)

EDIT: Og Schultz..
« Seneste Redigering: 14 Okt 2008, 21:22 af BenMusalho » Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3491: 14 Okt 2008, 21:28 »

Har netop modtaget dette bud på Jonas Troest. Han er reserve, så jeg synes selv, det er et godt tilbud. Især fordi Schwartz ofte bomber i fremtiden. Hvad siger I? Skal jeg acceptere?


No Deal. det er et dårligt bytte for dig Peace, Troest gør det virkelig godt hvis man giver ham chancen Thumbs Up og hvis du skal sælge ham, skal det ikke være under det du købte ham for
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3492: 14 Okt 2008, 21:33 »


No Deal. det er et dårligt bytte for dig Peace, Troest gør det virkelig godt hvis man giver ham chancen Thumbs Up og hvis du skal sælge ham, skal det ikke være under det du købte ham for
Tak for buddet, men han bliver solgt. Har givet ham chancen, men nu er der bedre spillere.. Gør jeg også.. Købte ham for 3,5 mio., så vidt jeg husker.
Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3493: 14 Okt 2008, 23:37 »

Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3494: 14 Okt 2008, 23:41 »

Logged

Thaurat al Shabab

Sider: 1 ... 231 232 [233] 234 235 ... 258 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010