home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:20:51 Rajesh Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1096 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Deal No Deal
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 203 204 [205] 206 207 ... 258 Udprint
Forfatter Emne: Deal No Deal  (Læst 344024 gange)
fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3060: 06 Aug 2008, 23:26 »

Ja det er rigtigt.. men vil nu sige at Vidal er klart i midterforsvaret eller på den defensive... han har ikk rigtigt teknikken til det offensive..
Jeg ser ham også som stopper Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3061: 06 Aug 2008, 23:26 »

Jeg ser ham også som stopper Smiley
Og hvis du kan træne ham rigtigt, så bliver han en af de bedste stoppere i spillet
Logged


GadeFM
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3062: 06 Aug 2008, 23:31 »

97 mil for vidal :/
Logged

Your can't fucking cheer for your team one day, and the next day cheer for the opponent just because they play in Europe!

"De (F*CK) bliver danske mestre, og så er der 11 spillere og en træner, der fejrer det. Og et par fans. Der er jo ingen klub." - Tom Køhlert

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3063: 06 Aug 2008, 23:31 »

97 mil for vidal :/
Du er køber eller sælger?
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

GadeFM
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3064: 06 Aug 2008, 23:35 »

køb
Logged

Your can't fucking cheer for your team one day, and the next day cheer for the opponent just because they play in Europe!

"De (F*CK) bliver danske mestre, og så er der 11 spillere og en træner, der fejrer det. Og et par fans. Der er jo ingen klub." - Tom Køhlert

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3065: 06 Aug 2008, 23:35 »

Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3066: 06 Aug 2008, 23:47 »

Køb
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3067: 07 Aug 2008, 13:58 »

Puha, jeg står i et lille dilemma. Er rykket op med Real Sporting de Gijón, og min ene angriber, Mate Bilic, har i den grad været med til at sørge for, at oprykningen blev en realitet - hele 31 mål blev det til.

Nu står valget så mellem ham eller Bogdan Stancu. Sammenligner man de to spillere, så er Mate Bilic kan bedre hvad angår det fysiske, og Stancu er klart hurtigere, mere offensiv og bedre teknisk.

EDIT: Hov glemte jo lige det vigtigste. Kan få Bogdan Stancu for 12 millioner kroner, men jeg tvivler stadig lidt, da jeg aldrig før har prøvet Stancu af i FM '08. Skal han hives ind i varmen?
« Seneste Redigering: 07 Aug 2008, 14:01 af vondracek » Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3068: 07 Aug 2008, 14:04 »

Spiller du kun med en angriber eller hvad? For hvis du spiller med 2, så kan jeg ikke se problemet i at have begge, men hvis du kun spiller med en, så foretrækker jeg selv at det er en fysisk angriber og derfor bør du beholde Bilic...
Logged

TNT
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3069: 07 Aug 2008, 14:04 »

Puha, jeg står i et lille dilemma. Er rykket op med Real Sporting de Gijón, og min ene angriber, Mate Bilic, har i den grad været med til at sørge for, at oprykningen blev en realitet - hele 31 mål blev det til.

Nu står valget så mellem ham eller Bogdan Stancu. Sammenligner man de to spillere, så er Mate Bilic kan bedre hvad angår det fysiske, og Stancu er klart hurtigere, mere offensiv og bedre teknisk.

EDIT: Hov glemte jo lige det vigtigste. Kan få Bogdan Stancu for 12 millioner kroner, men jeg tvivler stadig lidt, da jeg aldrig før har prøvet Stancu af i FM '08. Skal han hives ind i varmen?

Det er lidt svært at sige, når vi ikke kan se dine andre angribere. Hvis du spiller med to angribere, og den ene i forvejen er fysisk stærk, så synes jeg dit valg skal falde på Bogdan Stancu (og omvendt). Måske ville Stancu uanset hvad, være det bedre valg, da han har statsne til at begå sig i Spanien. Desuden har det også meget at gøre med din taktik. Hvis du spiller offensivt fodbold, skal du nok vælge Stancu. Hvis du derimod spiller på lange bolde, er det Mate Bilic du skal stå fast ved. Umiddelbart ville jeg nok foretrække Bogdan Stancu – Manden er genial i FM.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3070: 07 Aug 2008, 14:06 »

Spiller du kun med en angriber eller hvad? For hvis du spiller med 2, så kan jeg ikke se problemet i at have begge, men hvis du kun spiller med en, så foretrækker jeg selv at det er en fysisk angriber og derfor bør du beholde Bilic...

Jeg spiller med to angribere. En driblestærk i venstre side, samt en semi target man i højre side, som er Samaras fra Manchester City. Samaras er klart bedre end Bilic, når man skal fungere som semi target man, så Bilic hører til i venstre side, hvor Stancu også kommer til at spille - hvis han altså kommer til klubben.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3071: 07 Aug 2008, 14:13 »

Det er lidt svært at sige, når vi ikke kan se dine andre angribere. Hvis du spiller med to angribere, og den ene i forvejen er fysisk stærk, så synes jeg dit valg skal falde på Bogdan Stancu (og omvendt). Måske ville Stancu uanset hvad, være det bedre valg, da han har statsne til at begå sig i Spanien. Desuden har det også meget at gøre med din taktik. Hvis du spiller offensivt fodbold, skal du nok vælge Stancu. Hvis du derimod spiller på lange bolde, er det Mate Bilic du skal stå fast ved. Umiddelbart ville jeg nok foretrække Bogdan Stancu – Manden er genial i FM.

Ja, jeg kan godt se, at der mangler lidt mere detaljeret information. Jeg spiller - som sagt - med to angribere. En driblestærk i venstre side, samt en semi target man i højre side. I højre side har jeg fået lånt Samaras, som helt klart er førstevalg i højre side. Som reserve på den position har jeg en spansk angriber, der går under navnet Barral, som også er stærk i luften. To spillere er rigeligt til den position, så det efterlader Mate Bilic, som så ryger over i venstre side af angrebet. Jeg spiller med lange bolde, men det er op til min højre angriber, som har til opgave at gå ned i banen og stikke bolden videre til hhv. min anden angriber eller fløjene.

Så valget står mellem Mate Bilic eller Bogdan Stancu til angrebets venstre side, hvor man vil komme til at fungere som ham der skal sørge for at score målene :-)
« Seneste Redigering: 07 Aug 2008, 14:15 af vondracek » Logged

TNT
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3072: 07 Aug 2008, 14:15 »

Underbygget ud fra dit seneste indlæg, så synes jeg, at du skal satse på et angreb bestående af Stancu og Samaras.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3073: 07 Aug 2008, 14:19 »

Underbygget ud fra dit seneste indlæg, så synes jeg, at du skal satse på et angreb bestående af Stancu og Samaras.

Og Bogdan Stancu bliver det så. Har endnu ikke fået prøvet ham af i FM, så det skal nok blive spændende.
Logged

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #3074: 07 Aug 2008, 16:56 »

Hvem skal jeg vælge?

Ben Arfa - 290 mio
Kuzmanovic - 295 mio

Jeg er liverpool i første transfervindue

Logged


Sider: 1 ... 203 204 [205] 206 207 ... 258 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010