home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 715 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Deal No Deal
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 184 185 [186] 187 188 ... 258 Udprint
Forfatter Emne: Deal No Deal  (Læst 344781 gange)
Nullermand2003
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #2775: 03 Jul 2008, 10:17 »

jeg ville ikke gå af med defour.. det ville være så dumt.. min bror fik 550 mil. for ham i 3 sæson!!
ville kaste mutu af helvedes til :-)
Bare min mening .. no offence
Logged

Try Me;-)

Juniorfjas
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #2776: 03 Jul 2008, 10:38 »

Citat
jeg ville ikke gå af med defour.. det ville være så dumt.. min bror fik 550 mil. for ham i 3 sæson!!
ville kaste mutu af helvedes til :-)
Bare min mening .. no offence

Offence non taken  Smiley

Jeg tror osse det bliver Mutu der ryger, og så længe det er Arsenal der vil købe, så er jeg mere rolig.
Logged

FM2007: Brøndby -> Valencia
FM2008: MK Dons fra League 2 til Premier League
FM2009: Brøndby -> Juventus -> Man City + Spanien
FM2010: Fiorentina
FM2011: Ballerup-Skovlunde Fodbold 2.div -> Superliga

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #2777: 03 Jul 2008, 11:02 »

Jeg ville sælge Mutu og Defour. Evt. prøv at presse prisen lidt op på Defour, men hvis Capel er en del af handlen kan du på et senere tidspunkt sælge ham for en god pose penge...
Logged


knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #2778: 03 Jul 2008, 11:13 »

Jeg ville sælge Mutu og Defour. Evt. prøv at presse prisen lidt op på Defour, men hvis Capel er en del af handlen kan du på et senere tidspunkt sælge ham for en god pose penge...

Helt enig. Væk med Defour og Mutu.
Montolivo og Frey skaldu bare under ingen omstændigheder sælge. De kan blive verdens bedste på deres positioner.
Logged

Vuelve la ilusión

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #2779: 03 Jul 2008, 13:00 »

Offence non taken  Smiley

Jeg tror osse det bliver Mutu der ryger, og så længe det er Arsenal der vil købe, så er jeg mere rolig.

Dét skrev du jo aldrig til mig det var.. men okay.. hvis det er arsenal skal han da bare ud.. samt defour, selvom han som jeg skrev, bliver syg.
Logged

It's all, part of the plan.

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #2780: 03 Jul 2008, 13:11 »

Hejsa jeg er Fiorentina, og har efter et PC nedbrud igen fået gennemført første sæson, hvor jeg sluttede med sølvmedaljer i ligaen, og som vinder af Uefa cuppen, og har et par spillere der bliver bud heftigt på, især Steven Defour, Sebastian Frey og Riccardo Montolivo er i de andres klubbers søgelys.


  • Sebastian Frey, GK Værdi ca.160mio. Tilbudt 295mio fra Arsenal
  • Steven Defour, AMC Værdi ca.80mio. Tilbudt 280 mio. + Diego Capel fra sevilla
  • Riccardo Montolivo AMC, værdi ca.107mio. Tilbud 190mio.
  • Adrian Mutu, AML værdi ca. 110mio. tilbudt 315mio.

Det er de spillere jeg har fået tilbudt flest mønter for, problemet er ikke om jeg skal sælge dem, for de bliver under alle omstændigheder ikke solgt allesammen, men en skal væk så der kommer lidt penge i kassen, men hvem skal sælges? Frey har stået samtlige kampe i sæsonen og er noget nær den vigtigste spiller i truppen, men næsten 300mio for en keeper er mange penge. Defour er en af mine helt unge kommende midtbanestjerner sammen med Montolivo og Skjelbred og Kuzmanovic, men tilbuddet om en anden Wonderkid og 280mio er heller ikke tosset. Tilbuddet på Montolivo er egentlig ikke så interressant,  men med købet af Mathias fernandes og Guilherme, er der kamp på positionen bag den forreste angriber. Til sidst er der Adrian Mutu, den absolutte Konge af Firenze, over 300mio. og han er 29år, så han er ved at runde det skarpe hjørne, og jeg hælder mest til at sælge ham.

Kan jeg få lidt hjælp, kun en skal sælges, men hvem? kom gerne med argumenter for dit synspunkt.

Ville stenstikkert sælge Defour selvom han blir vild.. Det er rigtige gode penge + du får Capel.. Det må sige sig at være et rigtig godt tilbud, og så ville jeg også sælge Mutu, hvis altså det er en klub fra et andet land, altså som ikke er en konkurrent i ligaen.

Og som du selv så meget flot skriver er han 29, du kan hente de første 5 spillere for de penge der blirver lige så vilde hvis du træner dem lidt og giver dem et par år..

Frey er god - Rigtig god, der ville jeg nok overveje det meget meget længe.. Men der kan jo købes en masse unge gode målmænd også.. Akinfeev. Bl.a.
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #2781: 03 Jul 2008, 13:25 »

Jeg ville sige deal til dem alle sammen, undtagen Montolivo. Det er for lavt. Du kan sagtens hente gode spillere for de penge du tjener Smiley

GK: Hugo Lloris, Igor Akinfeev, Oscar Ustari.
AMC: Kuzmanovic, Mihelic, Angel  di Maria.
AML: Mihelic, Angel di Maria Smiley
« Seneste Redigering: 03 Jul 2008, 13:27 af Don Abramovich » Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #2782: 03 Jul 2008, 13:51 »

Spiller: C. Ronaldo
Klub: Real Madrid
År: 2007/08 (snart vinterpause)
Købe
Beløb: 570 mio. + 45% af næste salg.

Deal/no Deal?
Logged

Juniorfjas
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #2783: 03 Jul 2008, 13:54 »

Citat
Ville stenstikkert sælge Defour selvom han blir vild.. Det er rigtige gode penge + du får Capel.. Det må sige sig at være et rigtig godt tilbud, og så ville jeg også sælge Mutu, hvis altså det er en klub fra et andet land, altså som ikke er en konkurrent i ligaen.

Problemet med Defour for mig er at jeg spiller et meget pasningspræget spil, og hans pasningssikkerhed på midten sammen med Kuzmanovic er rigtig vigtig for mig, og tilsvarende talenter jeg har kig på har bare ikke samme pasningsevne. Men Mutu ryger når jeg er hjemme fra job.

Citat
Frey er god - Rigtig god, der ville jeg nok overveje det meget meget længe.. Men der kan jo købes en masse unge gode målmænd også.. Akinfeev. Bl.a.

Ja Frey er god, faktisk sindsyg god, og hans alder er perfekt på nuværende tidspunkt, og hvis jeg sælger er Akinfeev eller Kameni i kiggerten, men de skal måske lige bruge 3-4 sæsoner på at komme på samme niveau, og når toppen i Serie A er så tæt som den er i spillet, så er det vigtigt med keeper i 6.gear, så jeg er ikke meget for at skille mig af med ham.

Citat
Jeg ville sige deal til dem alle sammen, undtagen Montolivo. Det er for lavt. Du kan sagtens hente gode spillere for de penge du tjener  

GK: Hugo Lloris, Igor Akinfeev, Oscar Ustari.
AMC: Kuzmanovic, Mihelic, Angel  di Maria.
AML: Mihelic, Angel di Maria  

Allesammen bliver ihvertfald ikke solgt, det er stensikkert, Mihelic kan jeg ikke se er i nærheden af at være god nok til toppen af Serie A og CL, måske om nogle sæsoner, men ikke nu.

Konklusion

Mutu Bliver skudt afsted til Arsenal, og resten må blive i Firenze til at starte med.

Der vil efter salget af Mutu være ca.600mio på købekontoen, og der skal primært forstærkes på AML så, men forsvaret skal have et opløft også.

Tak for alle synspunkterne
Logged

FM2007: Brøndby -> Valencia
FM2008: MK Dons fra League 2 til Premier League
FM2009: Brøndby -> Juventus -> Man City + Spanien
FM2010: Fiorentina
FM2011: Ballerup-Skovlunde Fodbold 2.div -> Superliga

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #2784: 03 Jul 2008, 13:56 »

Problemet med Defour for mig er at jeg spiller et meget pasningspræget spil, og hans pasningssikkerhed på midten sammen med Kuzmanovic er rigtig vigtig for mig, og tilsvarende talenter jeg har kig på har bare ikke samme pasningsevne. Men Mutu ryger når jeg er hjemme fra job.

Ja Frey er god, faktisk sindsyg god, og hans alder er perfekt på nuværende tidspunkt, og hvis jeg sælger er Akinfeev eller Kameni i kiggerten, men de skal måske lige bruge 3-4 sæsoner på at komme på samme niveau, og når toppen i Serie A er så tæt som den er i spillet, så er det vigtigt med keeper i 6.gear, så jeg er ikke meget for at skille mig af med ham.

Allesammen bliver ihvertfald ikke solgt, det er stensikkert, Mihelic kan jeg ikke se er i nærheden af at være god nok til toppen af Serie A og CL, måske om nogle sæsoner, men ikke nu.

Konklusion

Mutu Bliver skudt afsted til Arsenal, og resten må blive i Firenze til at starte med.

Der vil efter salget af Mutu være ca.600mio på købekontoen, og der skal primært forstærkes på AML så, men forsvaret skal have et opløft også.

Tak for alle synspunkterne
I mit sidste spil havde jeg ham i PSG på en OMC. I aller første sæson gik han ind og var en nøglespiller. Men måske har jeg bare været heldig / du har været uheldig Smiley

Spiller: C. Ronaldo
Klub: Real Madrid
År: 2007/08 (snart vinterpause)
Købe
Beløb: 570 mio. + 45% af næste salg.

Deal/no Deal?
Peace
Logged

Juniorfjas
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #2785: 03 Jul 2008, 14:03 »

Spiller: C. Ronaldo
Klub: Real Madrid
År: 2007/08 (snart vinterpause)
Købe
Beløb: 570 mio. + 45% af næste salg.

Deal/no Deal?

Uha den er ikke let, men Christiano er jo uvurderlig, og hvis man antager at Real sælger ham videre for 350mio. om 5-6 sæsoner så vil din samlede fortjeneste på ham være ca.730mio. og det er jo egentlig meget flot for en enkelt spiller.

Men fordi det er Christiano, så vil jeg sige NO DEAL   Smiley
Logged

FM2007: Brøndby -> Valencia
FM2008: MK Dons fra League 2 til Premier League
FM2009: Brøndby -> Juventus -> Man City + Spanien
FM2010: Fiorentina
FM2011: Ballerup-Skovlunde Fodbold 2.div -> Superliga

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #2786: 03 Jul 2008, 14:07 »

Don A vil selv købr ham Peace
Logged

19-18!

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #2787: 03 Jul 2008, 14:38 »

Don A vil selv købr ham Peace
Præcis.

Jeg synes selv det er et godt tilbud. Hva' med jer?  Huh
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #2788: 03 Jul 2008, 14:40 »

Jeg ville købe ham for den pris Wink
Logged

19-18!

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #2789: 03 Jul 2008, 15:07 »

Spiller: C. Ronaldo
Klub: Real Madrid
År: 2007/08 (snart vinterpause)
Købe
Beløb: 570 mio. + 45% af næste salg.

Deal/no Deal?

Nu er jeg ikke kæmpe fan af at købe spiller hvor der så er % på næste salg af spilleren.. Og slet ikke i denne situation hvor du med stor sikkerhed, hvis du sælger ham igen vil sælge ham for et meget meget stort beløb..

Men synes det lyder vildt du ikke skal give mere for ham..
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Sider: 1 ... 184 185 [186] 187 188 ... 258 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010