|
Andreas93
Gæst
|
|
det er i slutningen af første sæson han spiller ret godt men er meget utilfreds med at jeg ikke vil sælge ham
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
Schalke 2. sæson Købe/sælge: sælge Spiller: Rafael van der Vaart Roma bød 17 millioner euro på ham, men prøvede for sjovt at ændre lidt på det til 31 millioner euro + 40% i videresalgsklausul, og det sagde de sgu ja til  Hvis jeg sælger ham skal jeg finde en fuldgod erstatning.. Deal/No deal?
|
|
|
|
|
|
Michael Joseph Jackson 29. august 1958 - 25. juni 2009 R.I.P. The King of Pop!
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
No deal du kan ikke få en bedre for de penge
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Hm. Som Altid FCK siger, No deal Du kan få flere penge for ham + at dit hold vil blive virkelig svækket uden ham, hvis du ikke finder en afløser.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
Det skal forresten også lige siges at han er utilfreds fordi jeg afslog et tilbud på ham lidt før det her tilbud kom.. Var måske også lige i overkanten at sige det skulle være en fuldgod erstatning, manden er genial jo! Men har kigget lidt efter en erstatning, hvis det nu skulle ende med et salg, og Per Ciljan Skjelbred ser rigtig fornuftig ud..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Hvis du bliver budt omkring 730 mil. så skal du sgu acceptere!  I hvert fald det jeg ville gøre
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
Hmm, lortesituation!  Flertallet vinder, det bliver en No deal.. Så må han blive mere sur hvis han vil det  Kan nok ik lokke nogen af hans kaliber til klubben alligevel.. Tak for svarene 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Klub: Valencia Spiller: Raul Albiol Købe/sælge: Sælge AC Milan byder 200 millioner kroner over 24 måneder plus Pirlo Deal eller no deal?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Hvad sæson er du i? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Hvad sæson er du i?  Starten af anden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sebman
|
|
Klub: Valencia Spiller: Raul Albiol Købe/sælge: Sælge AC Milan byder 200 millioner kroner over 24 måneder plus Pirlo Deal eller no deal?
Deal helt sikkert
|
|
|
|
|
|
Danmark: Brøndby/ Viborg Italien: Inter Spanien: Atl. Madrid Frankrig: PSG
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Hm. Jeg ville acceptere. Pirlo er på vej mod sin gode alder som defensiv midt  + 200 mil ud over 24 måneder er vel heller ikke så dårligt når du får Pirlo oveni 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Hm. Jeg ville acceptere. Pirlo er på vej mod sin gode alder som defensiv midt  + 200 mil ud over 24 måneder er vel heller ikke så dårligt når du får Pirlo oveni  Okay Så acceptere jeg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NichlasKirk
Gæst
|
|
Okay Så acceptere jeg  Fornuftigt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lauritse
|
|
jeg er man city og er havnet i en lidt svær situation. skal nemlig købe enten garay (150 millioner) eller naldo (125 millioner)?  hvem skal jeg vælge?
|
|
|
|
|
|
GF <3
|
|
|
|