|
Yoggidk
Gæst
|
|
Milan har budt 140 millioner for Ricardo Carvalho? Jeg er i første sæson som CFC. Deal eller No Deal?
No deal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
niller122
|
|
Milan har budt 140 millioner for Ricardo Carvalho? Jeg er i første sæson som CFC. Deal eller No Deal?
deal... du kan sagens finde en der er bedre.
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
|
|
|
|
|
Romafan
|
|
Spiller: Pablo Herrera Klub: Brøndby Købe/sælge: Sælge Køber: FC Midtjylland Tilbud: 23 mio + Mikkel Thygesen Hvornår: Transfervinduet inden starten på 2. sæson
Note: Pablo er min bedste højreback og faktisk en af mine bedre spillere, desuden har jeg kun Wass som reserve og selvom jeg regenr med at Wass skal spille den position i fremtiden er han ikke klar endnu... Ville desuden gerne have Mikkel Thygesen da jeg mangler en offensiv central midt, men han har i pressen ytret at han ikke vil skifte til mig... Hvad siger i?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N.Bendtner
|
|
Spiller: Pablo Herrera Klub: Brøndby Købe/sælge: Sælge Køber: FC Midtjylland Tilbud: 23 mio + Mikkel Thygesen Hvornår: Transfervinduet inden starten på 2. sæson
Note: Pablo er min bedste højreback og faktisk en af mine bedre spillere, desuden har jeg kun Wass som reserve og selvom jeg regenr med at Wass skal spille den position i fremtiden er han ikke klar endnu... Ville desuden gerne have Mikkel Thygesen da jeg mangler en offensiv central midt, men han har i pressen ytret at han ikke vil skifte til mig... Hvad siger i?
sælg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sheriffen87
|
|
sælg og køb Marvin Angulo eller Mikael Lustig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Romafan
|
|
Prøvede at sælge, men Mikkel ville sku ikk flytte, så det blev sku til en no deal...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hallas
Gæst
|
|
Adrian Mutu Første vindue Salg 165 mil.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
freshy
|
|
Deal og så find et ungt talent istedet (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
No deal.. Mutu er genial  Helt klart en af de største i Fiorentina, han bomber for mig i mit save-game med Fiorentina 
|
|
|
|
|
|
Michael Joseph Jackson 29. august 1958 - 25. juni 2009 R.I.P. The King of Pop!
|
|
|
|
|
freshy
|
|
Stadigvæk er han jo oppe i alderen og du kan sagtens få en go ung angriber forde penge !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zulue
|
|
Enig, ikke sælg Mutu for under 250 millioner. .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shaft
|
|
Jeg vil sige Deal, og find nogle yngre spillere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Du skal ikke sælge Mutu ! Han er genial, du kan ikke få en bedre spiller til Fiorentina 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
Klub: Tottenham Spiller: Bale Salg Byder: Chelsea: 340 millioner kontant! HAR sat budet op, så kan ikke "forhandle"mere... Det er ja eller nej. Andet: Har i øvvrigt Pander og Taiwo på venstre back.
Mangler seriøst noget hjælp!
DEAL ELLER NO DEAL!?!??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Deal
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|