|
halil
|
|
Alrig i helvede Lauritse. Han er den bedste forsvarsspiller du har. Hvis du skal sælge skal du som minimum ha 250 mill. for ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fckquadtfck
|
|
Helt klart no deal du kan få 300 får hvis du venter lidt og presser dem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Søren91
|
|
Hvor lang tid har han tilbage af kontrakten ? Og hvor sur vil han blive, hvis du ikke sælger ? Men siger umiddlbart no deal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lauritse
|
|
så lige at jeg kun får 20% at købe for, så det blev et nej 
|
|
|
|
|
|
GF <3
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Jeg er Inter, og har kig på en højrefløj. Tottenham har sat Aaron Lennon til salg for 152 millioner kroner. Jeg har 420 mio at bruge af, og jeg nærmer mig afslutningen af sæson 08/09...
Deal eller no deal?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fckquadtfck
|
|
jeg vil købe ham eller kig på sergio mota klasse spille også
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Han valgte Aston Ville :S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Hentede Joaquin i Valencia, så det går nok.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Hentede Joaquin i Valencia, så det går nok.
jada.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Skal jeg give 25 mio for Henri Saivet efter en halv sæson ? De ville ikke acceptere mindre, og jeg er opsat på hente talenter og dermed tjene penge.
Det er en god slat, så har nogen gode / dårlige erfaringer med ham - eller evt. et bedre talent til samme penge.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
hvem er du ? jeg har haft ham før der var han ikk noget specielt. men mange andre har haft gode oplevelser med ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Skal jeg give 25 mio for Henri Saivet efter en halv sæson ? De ville ikke acceptere mindre, og jeg er opsat på hente talenter og dermed tjene penge.
Det er en god slat, så har nogen gode / dårlige erfaringer med ham - eller evt. et bedre talent til samme penge.
Det er mere end billigt, jeg har engang solgt ham videre for 400 millioner 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Ok tror jeg køber ham så. Mener bare at hvis man er tidligere ude kan man få dem til noget nær ingenting.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|