|
halil
|
|
Det kan dog give bagslag hvis et hold så pludselig går amok og byder voldsomt meget for en spiller som man ikke vil af med. Der vil El Presidente nogengange gå ind og sige go for handlen - Så er man lidt fucked!
Men det hører dog til sjældenhederne, da den bydende klub bakker ud...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Hvilken Klub er du: Aston Villa Spiller: Gabriel AgbonlahorSæson: Lige afsluttet første. Købe/sælge: Sælge. Køber: AC Milan. beløb: 200 millioner kroner Deal eller no deal?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Hvilken Klub er du: Aston Villa Spiller: Gabriel AgbonlahorSæson: Lige afsluttet første. Købe/sælge: Sælge. Køber: AC Milan. beløb: 200 millioner kroner Deal eller no deal? Jeg ville sige ja, da du burde kunne få en bedre angriber til 200 mio 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Bruger ham som højre fløj 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The Red
|
|
Deal. Hvis du 'kun' bruger ham som fløj, er det en god handel  Du kan få to spillere på hans niveau for 200mio 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Bruger ham som højre fløj  well.. der kan du vel også finde en bedre erstatning for 200 mio 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Har accepteret buddet. Så nu er det op til ham. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don W
|
|
Fornuftigt, ville jeg også have gjort! 
|
|
|
|
|
|
"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner." --John Locke - LOST
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Gabriel Agbonlahor afviste. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The Red
|
|
Træls  Men han må sku tro at han allerede er ved en god manager og på et godt hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don W
|
|
Ærgeligt! Så havde jeg sat ham til salg og tilbudt ham til andre klubber for 200 mil.....! 
|
|
|
|
|
|
"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner." --John Locke - LOST
|
|
|
|
|
kfuglsang
|
|
Jeg er Arsenal er i April 2010... Jeg vil høre om jeg skal købe Lionel Messi, eller Cristiano Ronaldo... det er ikke penge jeg mangler så jeg kan få hvem som helst... hvem syns i vil være bedst på en offensiv højre midt/højre midt?...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Jeg er Arsenal er i April 2010... Jeg vil høre om jeg skal købe Lionel Messi, eller Cristiano Ronaldo... det er ikke penge jeg mangler så jeg kan få hvem som helst... hvem syns i vil være bedst på en offensiv højre midt/højre midt?...
Hvis penge ikke er noget problem, så find en ny klub, for så er der ikke mere sjov i hvor du er nu.. Men med hensyn til dit spørgsmål omkring de to vidunderdrenge, så begge to..  Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
JohnT
Lilleputspiller
|
|
Jeg er newcastle i sæaon 1 og er januar måned. Milan har budt 250 mill. for Martins.
Hva er jeres forslag?
Deal or No Deal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Jeg er newcastle i sæaon 1 og er januar måned. Milan har budt 250 mill. for Martins.
Hva er jeres forslag?
Deal or No Deal
Måske nogle flere detajler om ham? Har du en som kan overtage efter ham, eller skal du ud og have en? Hvor mange mål i hvor mange kampe har han scoret osv. osv. osv? Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|