home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:20:51 Rajesh Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 944 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Deal No Deal
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 258 Udprint
Forfatter Emne: Deal No Deal  (Læst 344008 gange)
ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #750: 22 Dec 2007, 20:41 »

deal
Logged


Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #751: 22 Dec 2007, 20:42 »

Klart deal .
Logged

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #752: 22 Dec 2007, 20:50 »

no deal
Logged

niller122
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #753: 22 Dec 2007, 20:51 »

Arsenal
Første sæson
Spiller Tomas Rosicky
Sælge.
De har budt 25 mil i honorar. 20 % vidersalg. 150 mil over 6 måneder. og Christian Poulsen.

no deal... Rosicky er en super spiller, godt være mange mener Poulsen er god, men ikk på samme stat som Rosicky.. så no deal fra mig..!
Logged

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #754: 22 Dec 2007, 20:54 »

det blev en no deal'er
Logged

Dj-Kromann
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #755: 22 Dec 2007, 21:15 »

Arsenal
Første sæson
Spiller Tomas Rosicky
Sælge.
De har budt 25 mil i honorar. 20 % vidersalg. 150 mil over 6 måneder. og Christian Poulsen.
NO DEAL! Tomas er så meget bedre og mere værd, jeg plejer at sælge ham for meget mere, hvis jeg sælger ham
Logged

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

halil
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #756: 22 Dec 2007, 21:27 »

Inter
slutningen af 2. sæson
Spiller Gab Torje
Sælge.
Roma bød 200 mill. + 30 % af næste salg for min 19 årige Gab Torje. Jeg ville nok ha sagt nej, men Moratti sagde ja(selvom klubben nærmest svømmer i penge...)

Torje er vanvittig i mit spil, især for en 19 årig. Så ville meget gerne beholde ham ,da et evt. salg ville gøre at jeg blev nødsaget til at købe enten Nani, Cronaldo eller Ribery som erstatning. Jeg har allerede Joaquin som gør det aldeles fremragende, så ville gerne beholde Torje som en kommende superstar.
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #757: 22 Dec 2007, 21:33 »

Kedeligt at man må må af med Torje et stort talent - klart - så ellers måtte det vil være No Deal
Logged

halil
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #758: 22 Dec 2007, 21:39 »

Hehe, jeg nåede at tilbyde ham ny kontrakt, så han forbliver i Inter. En dejlig spiller som stadig er tilfreds med at lære. Men han får dog en del kampe i diverse cup og chl kampe...
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #759: 22 Dec 2007, 22:16 »

Arsenal
Første sæson
Spiller Tomas Rosicky
Sælge.
De har budt 25 mil i honorar. 20 % vidersalg. 150 mil over 6 måneder. og Christian Poulsen.

Den er lidt svær . Opstemt

Har Rosicky spillet godt ?
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #760: 22 Dec 2007, 23:25 »

Jeg har virkelig brug for hjælp her:
Jeg er Real Madrid i 2011 og jeg kan få Frank Ribery på fri transfer fra Bayern, MEN: Han vil kun komme til at sidde på bænken da jeg allerede har Ronaldo, Silva og Robben til midtbanen og hvis jeg skulle løbe ind i skader har jeg masser af angriber, hvor jeg så kan smiede enten Robinho eller Higuain ned på kanten. Har også Sneijder endnu, der er utilfreds over for lidt spilletid. Min økonomi er fremragende, så det er ikke det der skal hindre mig. Men skal jeg hente en gratis spiller selvom jeg ved han kommer til at sidde på bænken?

DEAL ELLER NO DEAL???
Logged

Vuelve la ilusión

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #761: 22 Dec 2007, 23:27 »

Jeg har virkelig brug for hjælp her:
Jeg er Real Madrid i 2011 og jeg kan få Frank Ribery på fri transfer fra Bayern, MEN: Han vil kun komme til at sidde på bænken da jeg allerede har Ronaldo, Silva og Robben til midtbanen og hvis jeg skulle løbe ind i skader har jeg masser af angriber, hvor jeg så kan smiede enten Robinho eller Higuain ned på kanten. Har også Sneijder endnu, der er utilfreds over for lidt spilletid. Min økonomi er fremragende, så det er ikke det der skal hindre mig. Men skal jeg hente en gratis spiller selvom jeg ved han kommer til at sidde på bænken?

DEAL ELLER NO DEAL???
Hent ham dog.. det er da en klassespiller at hente.. hvis han bliver udtilfreds kan han vel sælges for en pæn sjat.. DEAL!!!!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #762: 22 Dec 2007, 23:31 »

Hent ham da, og sælg ham videre..
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #763: 22 Dec 2007, 23:34 »

Tak for hjælpen.. Har budt en kontrakt og gav ham hva han ville have.. Selvom han nu er noget grisk Smiley
Logged

Vuelve la ilusión

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #764: 22 Dec 2007, 23:41 »

Jeg har virkelig brug for hjælp her:
Jeg er Real Madrid i 2011 og jeg kan få Frank Ribery på fri transfer fra Bayern, MEN: Han vil kun komme til at sidde på bænken da jeg allerede har Ronaldo, Silva og Robben til midtbanen og hvis jeg skulle løbe ind i skader har jeg masser af angriber, hvor jeg så kan smiede enten Robinho eller Higuain ned på kanten. Har også Sneijder endnu, der er utilfreds over for lidt spilletid. Min økonomi er fremragende, så det er ikke det der skal hindre mig. Men skal jeg hente en gratis spiller selvom jeg ved han kommer til at sidde på bænken?

DEAL ELLER NO DEAL???

Nej hvor er du panisk for at få brug for hjælp... Måske du skulle prøve en blog hvis du vil fortælle hvor godt det går i dit spil.

Beklager mit negative indlæg, men ovenstående indlæg er til grin, og hører ikke hjemme i denne tråd i mine øjn.
Logged

Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 258 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010