|
Søren91
|
|
RMC: jeg er midt i første sæson og ligger nummer 1  han er fast mand
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Romafan
|
|
Klub: Everton Spiller: Yobo Køb/Salg: Salg Pris: 30 mio nu og 80 mio over 24 måneder Køber: Lazio
Jeg er lidt i tvivl... Han er en klasse spiller, men jeg har stadig Ignashevich og Joleon Lescott...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Klub: Everton Spiller: Yobo Køb/Salg: Salg Pris: 30 mio nu og 80 mio over 24 måneder Køber: Lazio
Jeg er lidt i tvivl... Han er en klasse spiller, men jeg har stadig Ignashevich og Joleon Lescott...
Deal. Du kan godt finde en afløser. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Romafan
|
|
Deal. Du kan godt finde en afløser.  Det mente jeg nemlig også...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
No Deal Med mindre du kan forhandle dig frem til, at få de 110 mio på en gang.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rossonero
Gæst
|
|
Jeg tilslutter mig Rooland, da jeg mener du kan presse prisen lidt op. Hvis det er tilfældet du sælger ham til nogen flere penge, så har du også de to nævnte spillere, så der skulle ikke være nogen problemer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ortelot
|
|
Klub: Palermo Sæson: August 12/13 Spiller: Frederico Agliardi, 29 år (værdi: 95 mil.) Pris: 120 mil. + 50 % når sæsonen udløber!!! (altså juli 2013) Køber: Newcastle Hans kontrakt udløber 30.6 2013 og han vil ikke forlænge. Har forsøgt at gøre andre klubber interesserede uden held.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Søren91
|
|
Klub: Palermo Sæson: August 12/13 Spiller: Frederico Agliardi, 29 år (værdi: 95 mil.) Pris: 120 mil. + 50 % når sæsonen udløber!!! (altså juli 2013) Køber: Newcastle Hans kontrakt udløber 30.6 2013 og han vil ikke forlænge. Har forsøgt at gøre andre klubber interesserede uden held.
Eftersom han ikke vil forlænge, mener jeg du skal skyde ham afsted. Ellers ender det med du får 0 for ham..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Det skal gå hurigt.
Klub: A madrid køber spiller: Naldo pris: 65 mill kr
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
DEAL
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2770-Realfan
|
|
Når Agliardi ikke gider og forlænge, så er det jo bare afsted med ham.. Deal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2770-Realfan
|
|
Det skal gå hurigt.
Klub: A madrid køber spiller: Naldo pris: 65 mill kr
No deal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
No deal
øv, det gik for langsomt.. har købt ham... må jeg spørge hvorfor?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Jeg er At. madrid Hvem skal jeg købe:
Kompany - 110.000.000 Mathias Fernandez - 115.000.000
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Jeg er A madrid Hvem skal jeg købe:
Kompany - 110.000.000 Mathias Fernandez - 115.000.000
Matias Fernandez klar. Han er en unik spiller på den offensive plads. vil klart sige matias fernandez.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|