home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 836 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Deal No Deal
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 258 Udprint
Forfatter Emne: Deal No Deal  (Læst 343555 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #570: 09 Dec 2007, 21:10 »

Skal jeg sælge David Villa til Arsenal 350 mio, og 10% vidresalg. Er i første sæson.

Deal eller no deal!?!?

NO DEAL NO DEAL NO DEAL NO DEAL NO DEAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

David Villa er en klassebomber, så ham skal du holde fast i...!
Logged

- Veni, vidi, vici -

RasmusR
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #571: 09 Dec 2007, 21:19 »

100% no deal Smiley
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #572: 09 Dec 2007, 21:28 »

Tak for de mange hurtige svar Thumbs Up Tror jeg beholder ham så... I øvrigt fede jule-smileys Smiley Opstemt Grin Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #573: 10 Dec 2007, 10:09 »

En anderledes Deal/No Deal!!

Jeg spiller med Atlético Madrid og ligger på en delt 1. plads efter 23 runder i sæsonen 09/10. Indtil videre er det blevet til sølv & UEFA-cup vinder i første sæson og bronze & en tabt CL-finale i anden.

I denne sæson er jeg stadig med i alle turneringer.. Jeg har et godt og spændende hold, men det har hele tiden været meningen at jeg ville videre når jeg ligesom var færdig i Madrid.

Mit dillema er at Liverpool har tilbudt mig en 3-årig kontrakt; De ligger på 6. pladsen efter 25 kampe med 4 point op til førerholdet Everton. Lucas, Mascherano og Xabi Alonso er de største spillere har forladt klubben, mens at forsvarsspilleren Filipe (Udinese->Porto) er den eneste der er kommet til.

Jeg går stærkt ud af fra at pengekassen bugner, hvilket den iøvrigt også gør i A.M. Men jeg vil da gerne ende i PL på et tidspunkt, så mit spørgsmål er så; Skal jeg blive i Madrid og sætte Barca & Real på plads eller skal jeg tage til traditionsklubben Liverpool, selvom jeg er United-fan Wink

Jeg vil tage stilling til min fremtid i eftermiddag, så jeg håber på masser af gode svar..

GP over & out Thumbs Up

ps. Deal eller No Deal Wink
pps. På forhånd tak Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #574: 10 Dec 2007, 10:15 »

Spil sæsonen færsig i Madrid. Hvis du vinder en titel eller to, burde dit ry være godt nok til en Premier League klub Smiley

Så, afvis Liverpool og vent til efter sæsonen Wink
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #575: 10 Dec 2007, 10:16 »

Den er svær... du har jo ikke været i AM så lang tid endnu, men på den anden side så ved du jo ikke hvornår du får en ligende chance for at komme til en af topklubberne i PL...
Du vil gerne til PL senere, skal det så være til et tophold eller til et midterhold som du kan føre til toppen?
Hvis du gerne vil til et tophold vil jeg sige DEAL, hvis ikke må det være NO DEAL...
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #576: 10 Dec 2007, 10:23 »

Der er vel lidt mere udfordring i Liverpool der har du noget du skal rette op på. Og måske ikke de spillere du havde forventet osv. Tag Liverpool og få en udfordring Wink
Logged

[Min signatur er for stor]

halil
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #577: 10 Dec 2007, 10:53 »

hehe. hvis du vælger at blive manager i liverpool, må du huske straks at lave nye kontrakter til dine yndlingsspillere i At. Mad. så de får enormt lave frikøbsklausuler! Inden du tager afsted self...
Logged

halil
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #578: 10 Dec 2007, 11:14 »

Den tænker vi så lige over... Man kan undres over hva selvsamme ophavsmand laver herinde, andet end komme med idiotiske indlæg og bruge 5 min på at skrive pikhoved også ctrl. c og ctrl. v.

Det udvander jo ligesom hans eget postulat noget.

edit: sævens. det blev slettet det tidligere indlæg som jeg kommenterede på.
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #579: 10 Dec 2007, 11:15 »

Ja - nu er hans indlæg heldigvis slettet Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #580: 10 Dec 2007, 11:18 »

Ja - nu er hans indlæg heldigvis slettet Smiley
Jeps
Han er sendt på evig ferie....
Logged


arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #581: 10 Dec 2007, 11:40 »

En anderledes Deal/No Deal!!

Jeg spiller med Atlético Madrid og ligger på en delt 1. plads efter 23 runder i sæsonen 09/10. Indtil videre er det blevet til sølv & UEFA-cup vinder i første sæson og bronze & en tabt CL-finale i anden.

I denne sæson er jeg stadig med i alle turneringer.. Jeg har et godt og spændende hold, men det har hele tiden været meningen at jeg ville videre når jeg ligesom var færdig i Madrid.

Mit dillema er at Liverpool har tilbudt mig en 3-årig kontrakt; De ligger på 6. pladsen efter 25 kampe med 4 point op til førerholdet Everton. Lucas, Mascherano og Xabi Alonso er de største spillere har forladt klubben, mens at forsvarsspilleren Filipe (Udinese->Porto) er den eneste der er kommet til.

Jeg går stærkt ud af fra at pengekassen bugner, hvilket den iøvrigt også gør i A.M. Men jeg vil da gerne ende i PL på et tidspunkt, så mit spørgsmål er så; Skal jeg blive i Madrid og sætte Barca & Real på plads eller skal jeg tage til traditionsklubben Liverpool, selvom jeg er United-fan Wink

Jeg vil tage stilling til min fremtid i eftermiddag, så jeg håber på masser af gode svar..

GP over & out Thumbs Up

ps. Deal eller No Deal Wink
pps. På forhånd tak Wink

Jeg synes du skal gøre det færdigt i Madrid, og så tage turen. Bliv en sæson eller to til der, og søg så videre Smiley
Logged

Go you Gunners!

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #582: 10 Dec 2007, 11:43 »

Ja - nu er hans indlæg heldigvis slettet Smiley
Hvem var det?  Tunge

Men JGP, du har da fået lidt delte meninger nu Peace
Logged

ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #583: 10 Dec 2007, 11:52 »

Jeg synes du skal vinde mesterskabet i Spanien i denne sæson og se hvad der så byder sig derefter.
Logged

MikkiHBN
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #584: 10 Dec 2007, 12:10 »

Bliv i Ath. Madrid, klubben er syg og har en fantastisk fremtid, hvis den har den rette manager ved roret (det må være dig)
Logged

Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 258 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010