|
-KNM-
|
|
Dervite eller magnus troest? Hvem skal vælges.
1. sæson med brøndby.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jharn
|
|
Dervite eller magnus troest? Hvem skal vælges.
1. sæson med brøndby.
Magnus Troest! Ung dansk talent, som du kan sælge videre for mange, mange penge!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rossonero
Gæst
|
|
Dervite! Han har helt klart store kvaliteter, og synes han passer godt ind i Brøndby. Magnus Troest er heller ikke ringe, men faktisk et svært valg - men ville personligt foretrække Dervite.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
hmm. Har prøvet begge i 07 og var meget glad for begge. Er på den ene side meget glad for hurtige forsvare. Og kunne være meget rart hvis FCM ikke havde Troest. Har også købt kjær.
Er stadig i tvivl.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Klub: FCK Spiller: Brede Hangeland Værdi: 12 mill DKR Interesseret: Deportivo Beløb: 30 mill DKR kontant
Deal eller no deal?
Jeg syntes faktisk at du skal sige deal. Du burde sagtens kunne få en til billigere penge der kan gå ind på hans plads. Men det kommer selvfølgelig an på hvor langt du er i spillet. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
njandersen
Gæst
|
|
Argh! Hvis i skal skrive "08" udfra hver emne til fm 08 så går jeg altså ned med flaget!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rossonero
Gæst
|
|
Argh! Hvis i skal skrive "08" udfra hver emne til fm 08 så går jeg altså ned med flaget!
Det er trods alt to  Men kan da godt lave det om, hvis det virkelig er så grusomt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
C^Ronaldo
|
|
Jeg vil godt med dit flag ned så :/ .. Det er sørgeligt. Men det er optur for os United-fans, at coveret til FM 08 har en rødlig farve 
|
|
|
|
|
|
Med venlig hilsen C^Ronaldo.
In the scene since approx. 2000.
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Klub: Brøndby IF Spiller: Mark Howard Køb/salg: Salg Anden klub: Plymouth Beløb: 9 millioner DKK Vurderet til: 2,5 million DKK
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zinqo
Gæst
|
|
Klub: Brøndby IF Spiller: Mark Howard Køb/salg: Salg Anden klub: Plymouth Beløb: 9 millioner DKK Vurderet til: 2,5 million DKK
Deal helt klart. Du kan godt finde en der er bedre end ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Tror også det bliver enden af det  Tak.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Laziofan
|
|
Godt, for det er 100% en deal!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zafirsimon
|
|
Har lige modtaget et bud i første sæson på Willy Sagnol. Budet er på 70 millioner. Jeg har Lell og Altintop på pladsen også men jeg mener ikke at de er gode nok til at spille der fast!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rossonero
Gæst
|
|
Har lige modtaget et bud i første sæson på Willy Sagnol. Budet er på 70 millioner. Jeg har Lell og Altintop på pladsen også men jeg mener ikke at de er gode nok til at spille der fast!
Jeg synes helt klart du skal bruge Altintop som en starter! Sagnol synes jeg ikke du skal sælge, da han er en fremragende backup.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kudska
|
|
Klub: Brøndby IF Spiller: Martin Ericsson Køb/salg: Salg Anden klub: Anderlecht Beløb: 16 millioner DKK Vurderet til: 11 million DKK
Har Retov, Holmén, Gíslason og Jacob Rasmussen til den centrale midtbane...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|