home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:39:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 753 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Taktik Snak
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Taktik Snak  (Læst 98392 gange)
Don Abramovich
Manager

Sv: Taktik Snak
« Svar #30: 20 Okt 2007, 14:55 »

Prøv at sætte mentaliteten på dine centrale lidt op, og nedsæt closing down når du er på udebane. Samtidig skal dine backs også være aggresive, og det betyder også at closing down skal være en smule oppe.
Jeg prøver! Tak Smiley

Rossonero
Gæst

« Svar #31: 20 Okt 2007, 14:56 »

Jeg prøver! Tak Smiley

Der kommer højest sandsyneligt en taktik fra mig snart her på siden, som virker ualmindelig godt indtil videre. Og det var så lidt Smiley

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #32: 20 Okt 2007, 23:08 »

Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med det skide forsvar??? De er røv dårlige... Og nej det hjælper ikke at sætte mentalitet lidt op, og closing down op eller ned....  Skuffet

Rossonero
Gæst

« Svar #33: 20 Okt 2007, 23:10 »

Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med det skide forsvar??? De er røv dårlige... Og nej det hjælper ikke at sætte mentalitet lidt op, og closing down op eller ned....  Skuffet

Så bør du nok forstærke dit forsvar Tunge

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #34: 20 Okt 2007, 23:15 »

Med hvad.. har ingen penge

Rossonero
Gæst

« Svar #35: 20 Okt 2007, 23:17 »

Med hvad.. har ingen penge

Prøv at forklar en smule nærmere, når i skriver jeres indlæg.
Fortæl hvad de gør forkert, og hvor mange mål du ligger ind, hvilken formation du lige nu kører med osv osv osv.

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #36: 20 Okt 2007, 23:18 »

Men tallene er iorden... Jumping er 15 og over på alle, marking er 14 og over på alle, teamwork er over 13 på alle, styrke er over 13 på alle,  alle= alle omkring defensiven

Rossonero
Gæst

« Svar #37: 20 Okt 2007, 23:20 »

Men tallene er iorden... Jumping er 15 og over på alle, marking er 14 og over på alle, teamwork er over 13 på alle, styrke er over 13 på alle,  alle= alle omkring defensiven

Nu spørger jeg endnu en gang. Hvilken formation kører du med? En fire backs kæde, tre backs kæde?

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #38: 20 Okt 2007, 23:28 »

4 backs-kæde + en defensiv midtbane. samme opstilling som den taktik du har lavet.
Central-forsvar: mentalitet er sat til lige under normal, Skærme af er sat til sjælden, tackling normal, og sat til mandsopdækning.
Forsvars-kanten: mentalitet er sat til normal, skærme af er sat til ofte, tackling normal, og sat til zone markering
Defensiv midtbane: metalitet er sat lige over normal, skærme af er sat til ofte, tackling normal, og sat til zone markering, offensiven står i skærme af ofte så defensiv kan nå hjem. Problemet er at de ikke tackler modstanderen. De kan spille bold i det lille felt uden mine spillere prøver at fange bolden. Og så et lille andet problem min målmand losser bolden afsted, selvom han er sat til at forsvaret skal have bolden, og jeg har lugget mindst 2 mål ind hver kamp

Rossonero
Gæst

« Svar #39: 20 Okt 2007, 23:31 »

4 backs-kæde + en defensiv midtbane. samme opstilling som den taktik du har lavet.
Central-forsvar: mentalitet er sat til lige under normal, Skærme af er sat til sjælden, tackling normal, og sat til mandsopdækning.
Forsvars-kanten: mentalitet er sat til normal, skærme af er sat til ofte, tackling normal, og sat til zone markering
Defensiv midtbane: metalitet er sat lige over normal, skærme af er sat til ofte, tackling normal, og sat til zone markering, offensiven står i skærme af ofte så defensiv kan nå hjem. Problemet er at de ikke tackler modstanderen. De kan spille bold i det lille felt uden mine spillere prøver at fange bolden. Og så et lille andet problem min målmand losser bolden afsted, selvom han er sat til at forsvaret skal have bolden, og jeg har lugget mindst 2 mål ind hver kamp

Uhhh den ser ikke godt ud. Jeg vil allerede efter en skimning af dit indlæg, råde dig til at fjerne mandsopdækning. Samtidig skal du huske at bruge 'skærm af' ofte, når du spiller på hjemmebane. På udebane skal den være på midten dvs. normal. Husk også at spille bredt når du spiller hjemme, og igen 'Normal' når du spiller ude. Altid skifte sådan, og så burde det kører på skinner Wink

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #40: 20 Okt 2007, 23:33 »

Uhhh den ser ikke godt ud. Jeg vil allerede efter en skimning af dit indlæg, råde dig til at fjerne mandsopdækning. Samtidig skal du huske at bruge 'skærm af' ofte, når du spiller på hjemmebane. På udebane skal den være på midten dvs. normal. Husk også at spille bredt når du spiller hjemme, og igen 'Normal' når du spiller ude. Altid skifte sådan, og så burde det kører på skinner Wink
Er det hele defensiven der skal have ofte i 'skærme af' eller kun kanten??

Rossonero
Gæst

« Svar #41: 20 Okt 2007, 23:34 »

Er det hele defensiven der skal have ofte i 'skærme af' eller kun kanten??

Nej kun de centrale.

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #42: 20 Okt 2007, 23:37 »

Lad os se om det virker mod Aab  Thumbs Up

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #43: 20 Okt 2007, 23:42 »

Til alle desperate sjæle; præv Soils 4-2-2-2 til FM07, den virker perfekt i 08 hvor alle de hold jeg har spillet med har haft denhttp taktik, og det virker bare! Bare download taktikken og set den ind i 'tactics' mappen i Sports Interactive i Dokumenter

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=7168.0

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #44: 20 Okt 2007, 23:59 »

Desværre rossonero, jeg tror ikke helt det ga den ønskede virkning.. spillede 3-3 på hjemmebane.  Skuffet

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010