home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  2 Brugere, 636 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Taktik Snak
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Taktik Snak  (Læst 98342 gange)
Rossonero
Gæst

Taktik Snak
« : 09 Okt 2007, 18:11 »

FM08 er meget snart på hylderne, og for dem der har bestilit den fra FMFreaks, ligger den snart i postkassen. De fleste har prøvet demoen, som efter min mening går ud på at lurer de mange taktiske lege. Jeg har ikke selv haft problemer med dette, og vil sætte min taktik op inden længe. Men kender en masse andre som ikke rigtig har fået en god start, og vil have hjælp - her kan i få det! Jeg er sikker på der er mange freaks der gemmer på nogen gode taktikker allerede, og få dem da op her! Håber på en masse godt snak om FM's store gåder i det taktiske.

Have fun!
« Seneste Redigering: 29 Dec 2007, 02:37 af Rossonero » Logged

Zone 43
Manager

Sv: 08 - TAKTIK SNAK
« Svar #1: 09 Okt 2007, 18:54 »

Min 4-2-2-2 fra demoen!

Jeg har haft stor succes med den i Internacional Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #2: 09 Okt 2007, 19:10 »

Z43...Du har også fundet udaf, at Sydamerika er sjovt:-) Mit sjoveste og mest udfordrende spil nogensinde var med Pumas fra Mexico.

Zone 43
Manager

« Svar #3: 09 Okt 2007, 19:13 »

Det var nu mere fordi, jeg ikke kunne være Dinamo, at jeg ville prøve et hold fra Brazil Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

zafirsimon
Reserveholdsspiller

Sv: 08 - Taktik Snak
« Svar #4: 10 Okt 2007, 19:22 »

Er der andre der haft held med hensyn til taktikker?

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #5: 10 Okt 2007, 20:47 »

Jeg har haft meget held med en 4-2-3-1 i Roma, hvor jeg har forsøgt at sætte en spillestil sammen, som minder meget om den måde Roma spiller på i virkeligheden og efter 10 kampe i Serie A, har jeg vundet alle kampene...

jacob1988
Ynglingespiller

« Svar #6: 12 Okt 2007, 11:40 »

har haft rimelig held på hjemmebane med en 4-2-3-1 taktik med chelsea, hvor de 3 offensive midtbaner ligger tæt sammen inde ved midten.
den er rigtig god på hjemmebane, mangler dog en god udebane taktik?
hvad har folk af taktikker til barcelona?

-KNM-
Manager

« Svar #7: 12 Okt 2007, 11:45 »

Virker taktikkerne fra 07 ligeså godt i 08?

Rossonero
Gæst

« Svar #8: 12 Okt 2007, 12:03 »

Virker taktikkerne fra 07 ligeså godt i 08?

Ja, efter min erfaring gør de. Har et par taktikker i 07 som var guld, og de virker også rigtig godt i det nye. Synes det er sånset det samme.

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 12 Okt 2007, 12:33 »

Jeg har haft meget held med en 4-2-3-1 i Roma, hvor jeg har forsøgt at sætte en spillestil sammen, som minder meget om den måde Roma spiller på i virkeligheden og efter 10 kampe i Serie A, har jeg vundet alle kampene...

Er det så uden backs og wings og kantspillere? Så alle spillere ligger så tæt på hinanden i midten? Wink

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

JKJ
Gæst

« Svar #10: 12 Okt 2007, 12:42 »

Ja, efter min erfaring gør de. Har et par taktikker i 07 som var guld, og de virker også rigtig godt i det nye. Synes det er sånset det samme.

Der har jeg så lige den modsatte erfaring... Min taktik med Liverpool i FM07 var guld værd for holdet og klubben, men med den samme taktik i demoen kører det slet ikke... jeg har dog efter 117 plus små ændringer plus det løse fået en fin taktik hvor det nu barer kører igen, men det var hårdt arbejde synes jeg...

JKJ
Gæst

« Svar #11: 12 Okt 2007, 16:11 »

har haft rimelig held på hjemmebane med en 4-2-3-1 taktik med chelsea, hvor de 3 offensive midtbaner ligger tæt sammen inde ved midten.
den er rigtig god på hjemmebane, mangler dog en god udebane taktik?
hvad har folk af taktikker til barcelona?

Med et hold som Chelsea burde du da kunne bruge den samme taktik både hjemme og ude...

Jeg har da i hvert fald ikke de store problemmer med den taktik jeg har fundet til Liverpool, den fungere fint både hjemme og ude, dog justeres den altid lidt her og der under kampen, men taktikken er altid den samme fra kampstart...

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #12: 12 Okt 2007, 18:09 »

Er det så uden backs og wings og kantspillere? Så alle spillere ligger så tæt på hinanden i midten? Wink

Nej det er med kanter og backs, men de laver mange forward runs og alle på midtbanen og resten af offensiven laver mange dybde bolde, desuden er Totti, både targetman og spilfordeler...

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #13: 18 Okt 2007, 23:04 »

Nogen der har en rigtig god taktik til den danske liga ?
Jeg har ikke rigtig fundet en ordnelig en , så jeg går til hjælp! Smiley

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 19 Okt 2007, 15:14 »

Jeg kan kun tilslutte mig JKJ - taktikkerne fra det tidligere spil virker stort set lige saa godt i det nye. Selvfoelgelig skal spillerne venne sig til taktikken, men saa snart de har nogle kampe i benene, saa virker taktikkerne helt perfekt. Jeg vil dog sige at jeg har observeret nogle forskelle i spillernes loebemoenstre etc. selv om jeg har de samme taktiske indstillinger som i 07... jeg vil dog helt sikkert ogsaa forsoege mig med med nogle nye taktikker i dette spil.

Det virker som om spillerne er mere uskarpe i det her spil og skal bruge flere chancer til at score - derfor har jeg ikke haft saa stor succes med taktikker hvor jeg kun har 1 angriber - selv om der er stoerre opbakning fra midtbanen, saa kommer de ikke til noget stort, hvorimod 2 angribere alt andet lige skaber mere for hinanden og ofte ogsaa kommer taettere paa maalet foer de afslutter = flere maal.

Sider: [1] 2 3 ... 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010