home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 718 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Vurdering af det nyeste skud på stammen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Vurdering af det nyeste skud på stammen  (Læst 9194 gange)
Red love
Gæst

Sv: Vurdering af det nyeste skud på stammen
« Svar #30: 02 Okt 2007, 16:43 »

Helt enig .. Jeg er ret glad for at man kan bede assisten om at tag teamtalken, da han alligvel siger det som jeg nogenlunde vil sige Tunge
ja har også altid ladet min assisten træner kører teamtalk, men i det nye skal man klikke forbi teamtalken hver gang alligevel selvom man har taget det af, ikke nogen stor ting,.. Men et lille irratationsmoment.. .

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #31: 02 Okt 2007, 16:47 »

Alt i alt er jeg godt tilfreds, selvom der ikke er de store nyskabelser. Menuerne er blevet mere overskuelige og dermed mere intuitative. Kalenderen er en rigtig god ting, og det samme kan siges om nyhedsruden. Nye spillere vil også have gavn af assistenten, men den kvalte jeg nu ret hurtigt. De nye facegens kan der sikkert siges meget om, men de vil trods alt pifte spillet lidt om.
Det ser ud som om, at kampmotoren er tunet lidt. I hvert fald ser ud for mig som om, at der er mere sammenhæng i det der sker på banen og de taktiske indstillinger(bredde, skærme af, langskud er de ting, jeg har bemærket). Men ejg har ikke set nok kampe, til at være sikker.

En foreløbig karakter herfra er 5/6 stjerner til verdens bedste spil:)

JKJ
Gæst

« Svar #32: 02 Okt 2007, 16:52 »

ja har også altid ladet min assisten træner kører teamtalk, men i det nye skal man klikke forbi teamtalken hver gang alligevel selvom man har taget det af, ikke nogen stor ting,.. Men et lille irratationsmoment.. .

Det er jeg bestemt ikke enig i, jeg synes tværtimod det er en lækker detajle at man kan give ros til holdet eller enkelt spillere, eller omvendt og give dem ris... det kan faktisk mærkes på moralen hvis man får det tacklet rigtigt kamp efter kamp... så jo teantalken er bestemt en ting jeg går særdeles positivt ind for...

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #33: 02 Okt 2007, 16:58 »

er det blevet hurtigere spillet ?

McI
Ynglingespiller

« Svar #34: 02 Okt 2007, 17:12 »

er det blevet hurtigere spillet ?

Jeg synes at det kører mere glat, men svært at sige, da det jo kun er en quickstart man skan spille i ligaen, og derfor ikke har så mange ligaer med..

men mener nu også at SI har meldt ud, at spillet skulle blive hurtigere

Kom så de hvii´!!

Red love
Gæst

« Svar #35: 02 Okt 2007, 17:13 »

Jeg synes at det kører mere glat, men svært at sige, da det jo kun er en quickstart man skan spille i ligaen, og derfor ikke har så mange ligaer med..

men mener nu også at SI har meldt ud, at spillet skulle blive hurtigere
Okayy, synes nu altid det har kørt meget fint.. Men ville da bestemt ikke gøre noget hvis det blev endnu hurtigere Smiley

McI
Ynglingespiller

« Svar #36: 02 Okt 2007, 17:21 »

Kan kun sige at 07'eren kørte lidt langsomt når jeg havde mange ligaer med.. Det gør demoen ikke Smiley

Kom så de hvii´!!

Rossonero
Gæst

« Svar #37: 02 Okt 2007, 17:28 »

Jeg har også lagt mærke til at det er sværer for spillerne at få de høje ratinger som ligger på 9,10. Det synes jeg også gøre det mere realistisk.

SirToby
Manager

« Svar #38: 02 Okt 2007, 17:30 »

Jeg har også lagt mærke til at det er sværer for spillerne at få de høje ratinger som ligger på 9,10. Det synes jeg også gøre det mere realistisk.

Enig. Min 3-0-sejr over Sampdoria, 4-0-sejr over Siena og 3-0-sejr over Roma gav ikke et eneste 9- eller 10-tal. Kan ikke rigtig vurdere, om det skal være sådan, men det virker da fornuftigt.

Rossonero
Gæst

« Svar #39: 02 Okt 2007, 17:32 »

Enig. Min 3-0-sejr over Sampdoria, 4-0-sejr over Siena og 3-0-sejr over Roma gav ikke et eneste 9- eller 10-tal. Kan ikke rigtig vurdere, om det skal være sådan, men det virker da fornuftigt.

Ja, præcis. Store sejre, men alligevel ikke de overdrevet høje ratings. Jeg synes det er o.k at de har ned justeret det lidt.

JKJ
Gæst

« Svar #40: 02 Okt 2007, 17:46 »

Ja, præcis. Store sejre, men alligevel ikke de overdrevet høje ratings. Jeg synes det er o.k at de har ned justeret det lidt.

Der må jeg være helt enig.... En forsvars spiller skulle feks bare have 3 tacklinger i en kamp så var han jo sikker på mindst et 8-tal...

Selvfølgelig skal de have højere karaktere når de spiller godt og vinder stort end når de spiller mindre godt osv, men det behøver jo ikke ligge på 9 og 10 taller konstant...

Rossonero
Gæst

« Svar #41: 02 Okt 2007, 17:51 »

Der må jeg være helt enig.... En forsvars spiller skulle feks bare have 3 tacklinger i en kamp så var han jo sikker på mindst et 8-tal...

Selvfølgelig skal de have højere karaktere når de spiller godt og vinder stort end når de spiller mindre godt osv, men det behøver jo ikke ligge på 9 og 10 taller konstant...

Ja, det er det dejlige ved realismen. Noget der også gøre det realistisk, er købs priserne. Jeg synes det er blevet væsentlig billigere at købe spillere, da man ikke skal hoste op med overdrevet høje bud for at få fat i en spiller.

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #42: 02 Okt 2007, 20:26 »

Det der med det er den samme nøglespiller før og efter kampen, det tror jeg at jeg har et svar på. Spillet vælger før kampen en spiller der kommer til at blive vigtig i kampen for hvert hold, bagefter kommer han så med en kommentar til den spiller som han før kampen nævnte. Smiley

Det er sikkert rigtigt nok Smiley Men synes det er underligt man sidder og snakker om en som er en nøglespiller for holdet, hvilket nogle hold har flere af. Men så bliver det fortalt efter kampen? (Har ikke selv demoen, så ret mig lige ikke?) om en spiller, altså hvordan han har klaret sig?

Det ville da være bedre hvis det var en spiller som var en ''nøglespiller'' i kampen, så ville det skifte lidt mere? Eller er det bare mig?  Smiley

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #43: 03 Okt 2007, 19:19 »

Jeg er faktisk lidt skuffet over spillet.. Der er da kommet et par forbedringer som jeg synes er meget gode... Men alligevel jeg sidder ikk og råber "WAAAUW" eller får lyst til at spille uafbrudt.. De andre år har jeg spillet den halve sæson (Som man nu kun kan på demoen) på få dage.. men gider ikke engang rigtigt nu..

DeBuur
Manager

« Svar #44: 04 Okt 2007, 22:59 »

Jeg syntes det er svært at se spiller navnene under kampene - de font SI har valgt at bruge er meget usynlige... håber nogle af grafik guruerne kan lave nogle større prikker og en mere tydelig skrift type.

Desuden er jeg skuffet over at man ikke kan få spillet til at fylde hele skærm billedet når man anvender en 22" bredformat skærm med opløsning på 1680 x 1050

Kan man tweake spillet til at fylde hele skærmen i windowsmode ?

YNWA

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010