home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 719 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Vurdering af det nyeste skud på stammen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Vurdering af det nyeste skud på stammen  (Læst 9208 gange)
Red love
Gæst

Vurdering af det nyeste skud på stammen
« : 01 Okt 2007, 20:27 »

Ja nu har vi allesammen haft et par dage til at prøvekøre det nye FM, efter udgivelsen af demoen. Så syntes egentlig bare vi skulle have en tråd hvor folk kunne komme med deres mening om spillet, lever det op til forventningerne? Eller er det ikke nyskabende nok, og skuffer?

Syntes personligt det endnu engang er blevet til et ganske sublimt spil, med mange små gode forbedringer over hele linjen. Hvis jeg skulle komme med lidt kritik skulle det være jeg lidt mangler den her helt fantastiske nyskabelse, hvor jeg bare siger Wauw! Men okayy, de kan jo heller ikke opfinde den dybe tallerken hver gang.

Men hvad siger i til det folkens?

etc: Hvis nogen føler for en bedømmelse eventuelt ved at give spillet stjerner, kan i jo godt gøre det.
« Seneste Redigering: 01 Okt 2007, 20:30 af Red love » Logged

Chriz
Førsteholdsspiller

Sv: Vurdering af det nyeste skud på stammen
« Svar #1: 01 Okt 2007, 20:40 »

Synet er rigtig godt, men hvis jeg skal sige det noget negativt er det omkring efter kampen  med udvalg af nøgleprofil.. Min nøgle profil er ALTID casilias uanset om jeg taber 2-0 til valladolid, ved ikke om det samme er med jer, men synes i hvert fald det er lidt irreterende

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #2: 01 Okt 2007, 20:41 »

Synet er rigtig godt, men hvis jeg skal sige det noget negativt er det omkring efter kampen  med udvalg af nøgleprofil.. Min nøgle profil er ALTID casilias uanset om jeg taber 2-0 til valladolid, ved ikke om det samme er med jer, men synes i hvert fald det er lidt irreterende

med Liverpool. er det forskellige..

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Red love
Gæst

« Svar #3: 01 Okt 2007, 20:42 »

Har faktisk haft præcis samme oplevelse, spillet en 6-7 kampe med Milan, og no matter hvad der er sket, ja så er Kaka blevet min profil...

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 01 Okt 2007, 21:02 »

Det er selvfølgelig ikke en stor fejl, men alligevel en der irretere lidt hvis man vil se hvordan medierne har analysert kampen Smiley

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 01 Okt 2007, 22:03 »

Så længe det bare er sandt, at fx Kaka blev kampens spiller, er det vel fint nok. Men kan selvfølgelig godt forstå hvis nogle synes det er træls, hvis det hele tiden kommer op og man er ret ligeglad. Men det er så forskelligt fra person til person.

Nu har jeg godt nok ikke spillet det, men jeg synes det er så fedt, at man selv skal vælge  banens størrelse. En anden ting som jeg synes ville være lækker, hvis man skulle opvarme spillerne inden de blev indskiftet, men jeg er bare i det hele taget vild med sådan nogle små ting (som for mange sikkert vil være træls efter et par sæsoner) som bare gør det sjovt. Man skal jo også vælge om de skal have en indsprøjtning eller til ens læge - og hvis man varmede dem op, blev de selvfølgelig trætte hvis det blev for lang tid. Men hvis man lige pludselig bare sendte en spiller på banen, fordi en anden blev skadet eller han spillede dårligt og bare skulle ud, så vil det øge chancen for en skade (hvor meget ved man jo aldrig? bare det er realistisk) fordi han ikke var varm.. Håber i kan følge mig Smiley

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Wakeley
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 01 Okt 2007, 23:04 »

Jeg har også prøvet det samme. Med ManU bliver Fletcher hele tiden rost selvom en angriber scorer to mål.
Ps. Huntelaar ist wunderbar!

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 01 Okt 2007, 23:08 »

Hm, det er så underligt.. :S han må virkelig overgå angriberne så? :O

(Ved godt det ikke har noget med emnet at gøre, men hvis jeg får et transfer budget på 6 mil. Og kun vælger at tage 1 mil... Så har jeg 5 tilbage, hvad sker der af dem? Går de ind i min værdi i klubben? Eller bliver de bare gemt til næste sæson, hvor jeg får tilbudt dem igen? Hvis man næsten ikke køber spillere så, så må der da ligge en stor andel som aldrig vil blive brugt? :S .. Nogen som har erfaring med dette her eller har kendskab til det?.. Opstemt)

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 02 Okt 2007, 10:22 »

Det går over på dit lønbudget i stedet for. Kort og godt

Metsu1
Manager

« Svar #9: 02 Okt 2007, 10:31 »

Med United har det 4 ud af 5 gange været Van Der Sar i mine træningskampe.

Den eneste kamp, han ikke blev rost var da jeg med et reservehold fik smæk på Camp Nou med 4-1  Forlegen

RCD
Gæst

« Svar #10: 02 Okt 2007, 10:37 »

***** stjerner

Brodtgaard
Manager

« Svar #11: 02 Okt 2007, 10:42 »

Jeg ved ikke om det bare er tilfældigt, men synes at det virker nemmere at vinde kampe i fm08 end i fm07.. ??
Spillede første turneringskamp ude mod Valencia (jeg er Barca) og vandt 6-2...!  Var foran 6-0.   Shockeret

Brugte Bademesterens diamant fra fm07, så den ser ud til at virke i fm08 også.
Vandt også alle mine træningskampe...

Har spillet 2 turneringskampe mod Zaragoza ude (vandt 2-0) og mod Mallorca hjemme (vandt 1-0).

Er godt tilfreds med det nye spil, (bortset fra den hvide baggrundsfarve) men venter med at købe det...
Er endnu ikke færdig med at prøve fm07 af...

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

SirToby
Manager

« Svar #12: 02 Okt 2007, 11:29 »

Jeg er ganske tilfreds med spillet. Det er vel begrænset, hvad de efterhåden kan proppe ind af nye ting i spillet, og de nye features, der er kommet, er jo fede. Spillet skal helt sikkert snart bestilles.

Jeg synes, spillerne har en tendens til at være i dårligere kondition i forhold til de tidligere versioner, hvilket er super i mine øjne. Det tvinger nemlig en til at rotere lidt mere i startopstillingen.
Confidence-delen har jeg nævnt i andre tråde. Den er fantastisk, og specielt supporternes mening om ens indkøb er glimrende.
Optakten til de forskellige kampe er også langt mere forbedret i forhold til tidligere. Inden kampen får man nu en indbyrdes sammenligning med modstanderen, og man kan tilmed se deres seneste form og andre fakta om opgøret. Analyserne skal dog forbedres til den endelige udgave. Tit er det de samme spillere, der bliver holdets nøglespiller, både før og efter kampen.

Metsu1
Manager

« Svar #13: 02 Okt 2007, 12:04 »

Jeg er ganske tilfreds med spillet. Det er vel begrænset, hvad de efterhåden kan proppe ind af nye ting i spillet, og de nye features, der er kommet, er jo fede. Spillet skal helt sikkert snart bestilles.

Jeg synes, spillerne har en tendens til at være i dårligere kondition i forhold til de tidligere versioner, hvilket er super i mine øjne. Det tvinger nemlig en til at rotere lidt mere i startopstillingen.
Confidence-delen har jeg nævnt i andre tråde. Den er fantastisk, og specielt supporternes mening om ens indkøb er glimrende.
Optakten til de forskellige kampe er også langt mere forbedret i forhold til tidligere. Inden kampen får man nu en indbyrdes sammenligning med modstanderen, og man kan tilmed se deres seneste form og andre fakta om opgøret. Analyserne skal dog forbedres til den endelige udgave. Tit er det de samme spillere, der bliver holdets nøglespiller, både før og efter kampen.

Helt enig, det er en rigtig fed ting

molle
Landsholdsspiller

« Svar #14: 02 Okt 2007, 12:40 »

et top spil! man kan få Zapater for 75 mill!!!!

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010