home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 740 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Ankomst af nye ungdomsspillere? HJÆLP?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Ankomst af nye ungdomsspillere? HJÆLP?  (Læst 1496 gange)
Flipperen
Førsteholdsspiller

Ankomst af nye ungdomsspillere? HJÆLP?
« : 30 Sep 2007, 17:24 »

Jeg har en del rugekasse klubber, men mit problem er at når jeg modtager en gang årligt nye ungdomsspillere, er næsten 90% af dem ikke fra England. Er Manchester United og jeg gider altså ikke have spillere fra lande jeg aldrig har hørt om. Mine rugekasse klubber er hovedsageligt fra England, Brasilien, Belgien og sådan og har tjekket hvilke spillere de har i deres klub lige nu, og de har ingen af de spillere (i ved, deres flag) som jeg modtager..

Hjælp?   

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

brotta
Reserveholdsspiller

Sv: Ankomst af nye ungdomsspillere? HJÆLP?
« Svar #1: 30 Sep 2007, 19:03 »

kommer det ikke an på hvilke lande/nationen/kontinenter du har viden om!?

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 30 Sep 2007, 19:07 »

Jo, det kan godt være..Smiley

Mmmh.. Hvis jeg så har meget viden om 30 forskellige lande, hvorfra vælger de så de bedste spillere? Hvis det da er de bedste spillere? De køber  eller få spillere bare lov til at komme til min klub og så håber de på, de er gode nok til førsteholdet om et par år? Eller hvordan er det lige?

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

brotta
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 30 Sep 2007, 19:22 »

det ved jeg faktisk ikke.. men kan det ikke også have noget at gøre med din træningsfaciliteter og om du har et ungdomsakadami!?

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #4: 30 Sep 2007, 19:28 »

er også noget med hvor dine talentspejdere er fra. hvis f.eks kun en af dem er fra England, er det derfor du ikk for så mange englændere på holdet

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 30 Sep 2007, 21:41 »

er også noget med hvor dine talentspejdere er fra. hvis f.eks kun en af dem er fra England, er det derfor du ikk for så mange englændere på holdet

Hmm.. Alle muligeheder er vel åbne  Rullende Øjne Men hvorfor skulle det være sådan?

det ved jeg faktisk ikke.. men kan det ikke også have noget at gøre med din træningsfaciliteter og om du har et ungdomsakadami!?

Kan godt være.. Wink har det bedste, så får vel de bedste spillere.. Men underligt er et stadigvæk? Fluimenses eller hvordan man nu staver til det, flyder i unge talenter, virkelig syge, men får aldrig nogen fra brasilien?

R.I.P.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010