home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 1157 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Demo: Hvordan går det for jer?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Demo: Hvordan går det for jer?  (Læst 26911 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Demo: Hvordan går det for jer?
« Svar #105: 01 Okt 2007, 20:13 »

Jeg lagde ud med en 3-0 sejr ude mod U.C.D med mit Marseille hold, som er forstærket med Luka Modric og Marko Muslin. Der udover kommer Jozy Altidore til holdet 1/1.

Andre end mig, som ikke kan få demoen til at virke, når jeg ligger genvejen på skrivebordet?

edit: Nogen der nogen fifs til, hvordan ens spillere kommer i form? Jeg synes ofte mine spillers form maks. er på 80-85 Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 01 Okt 2007, 20:19 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #106: 01 Okt 2007, 20:30 »

Spiller med Milan, og ville da lige få hyggen prøve at købe min evige favorit Beckham.Det gik da også ganske fint bød 40 mio, og det accepterede Los Angeles.  Ikke så overraskende var Beckham dog desværre temlig modvillig, men det jeg studsede over var at jeg kunne give ham løn helt op til 2.5 Mio om ugen!... Er det bare mig, eller er det temmelig vildt? Synes ikke jeg kan erindre at kunne give så meget i de gamle, eller jo, men da ikke fra start af... Nogen andre der har oplevet lign.?

Tror mere det er fordi han lige er ankommet. Det er praktisk talt umuligt at købe spillere der lige er købt.

Rossonero
Gæst

« Svar #107: 01 Okt 2007, 20:35 »

Jeg lagde ud med en 3-0 sejr ude mod U.C.D med mit Marseille hold, som er forstærket med Luka Modric og Marko Muslin. Der udover kommer Jozy Altidore til holdet 1/1.

Andre end mig, som ikke kan få demoen til at virke, når jeg ligger genvejen på skrivebordet?

edit: Nogen der nogen fifs til, hvordan ens spillere kommer i form? Jeg synes ofte mine spillers form maks. er på 80-85 Ubeslutsom
Jeg har ikke oplevet det, men du kan prøve at nedsætte trænings niveauet en smule.

Zone 43
Manager

« Svar #108: 01 Okt 2007, 20:43 »

Jeg har ikke oplevet det, men du kan prøve at nedsætte trænings niveauet en smule.

Det prøver jeg.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

mfjr
Landsholdsspiller

« Svar #109: 01 Okt 2007, 21:28 »

okay. prøv at gå ind under c/windowns/temp. ligger der nogen filer/mapper der?
Ja der ligger mange...

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #110: 01 Okt 2007, 21:29 »

slet dem, dem der gør du ikk har noget plads

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Rossonero
Gæst

« Svar #111: 01 Okt 2007, 21:31 »

Jeg anbefaler varmt Julio Cruz fra Inter - han er en målmaskine!

mfjr
Landsholdsspiller

« Svar #112: 01 Okt 2007, 21:33 »

slet dem, dem der gør du ikk har noget plads
Hva for nogle må man slette? -Der ligger nogle der hedder Upd<A,b,C>.temp, og nogle mapper der hedder ZAPA.tmp...

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #113: 01 Okt 2007, 21:34 »

altså på min er der en mappe der hedder temp, og når der mange filerne inde der, plejer jeg bare slette hele lortet

mfjr
Landsholdsspiller

« Svar #114: 01 Okt 2007, 21:37 »

men jeg har 1,28 gb ledig er det ikke nok?

Rossonero
Gæst

« Svar #115: 01 Okt 2007, 21:40 »

Det prøver jeg.

Har det hjulpet Zone?

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #116: 01 Okt 2007, 21:41 »

jo burde det være, men ikk godt for selve pc'eren der er så lidt

Zone 43
Manager

« Svar #117: 01 Okt 2007, 21:45 »

Har det hjulpet Zone?

Da jeg så, den var forhåndsvis lav satte jeg den op, hvilket ser ud til at virke. Smiley

- Daniel Agger.

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #118: 01 Okt 2007, 22:00 »

Jeg har startet et spil med FCK og det går da ganske fint. Jeg har købt ind for 19,5 mill til forsvaret i højre side. 450k for Kasper Bøgelund, der skal være backup/rotation for mit andet indkøb Mikael Nilsson (Panathinaikos), som jeg måtte slippe 19 mill for. Han kan så også spille som højre WB og højre fløj.
Jeg spiller en 4-4-2, med højt pres, normal mentalitet, korte afleveringer og pænt offensive kanter, hvor Grønkjær er den mest offensive. På den centrale midtbane spiller jeg med to en lidt offensiv mindet og en lidt defensiv. Spillet er generel meget koncentreret om mine kanter, hvilket fungerer fint indtil videre.
Har spillet 3 venskabskampe: Nafta - FCK  (0-2), Gorica - FCK (1-4), Primorje - FCK (1-1)
Supercuppen mod OB vandt jeg 1-0. I ligaen har jeg spillet 3 kampe uden nederlag: Horsens - FCK (0-1), Brøndby - FCK (0-2), FCK - Esbjerg (1-1).  Champions Leaguekval 2. runde mod Elfsborg. I den første kamp i Sverige spillede jeg 2-2, efter at have været bagud 2 gange og en mand udvist i hver halvleg. Gravgaard i første halvleg(16. min) og Mikael Nilsson i anden (65. min). Udlignede med 3 min igen. Vandt returopgøret hjemme med 2-0. Så nu venter Levski Sofia i 3. runde, så det ser ikke helt så skidt ud Smiley

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Zone 43
Manager

« Svar #119: 02 Okt 2007, 17:54 »

Efter at have spillet lidt videre med Marseille i går, fangede det spil mig ikke rigtig. Jeg er til gengæld startet op med Internacional fra Brazil. Dejlig hold.

Jeg har spillet 4 kampe, og er igang med nr. 5 lige nu. Jeg har vundet de tre af dem og en enkelt er endt 0-0. Den nuværende kamp står 1-1, hvor jeg har fået en mand udvist og to mål underkendt. Jeg synes ofte at jeg får 1-2 mål underkendt pr. kamp Skuffet

Renan, Sorondo, Magrao og Nilmar må nok være profilerne på holdet.

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010