home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 719 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Demo: Hvordan går det for jer?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Demo: Hvordan går det for jer?  (Læst 26967 gange)
damsbak
Lilleputspiller
*

Sv: Demo: Hvordan går det for jer?
« Svar #75: 01 Okt 2007, 14:02 »

Jeg har samme problem - Nogen der kan hjælpe ??
jeg havde det samme problem, men jeg fandt ud af at jeg ikke havde fået hele filen ned, da jeg downloadede den igen virkede den

Hvad skal man skriv........livet er fedt

Brodtgaard
Manager

« Svar #76: 01 Okt 2007, 14:16 »

jeg havde det samme problem, men jeg fandt ud af at jeg ikke havde fået hele filen ned, da jeg downloadede den igen virkede den

Det havde jeg også opdaget - se evt. øverst på side 3 i denne tråd   Peace

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

mfjr
Landsholdsspiller

« Svar #77: 01 Okt 2007, 15:04 »

Jeg har nu prøvet og downloade den 2 gange, men hver gang siger den der ikke er plads selvom jeg har frigjort meget plads.
Hvor meget plads skal man bruge ialt?(Setup´en + Demoen)

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #78: 01 Okt 2007, 15:23 »

Jeg har nu prøvet og downloade den 2 gange, men hver gang siger den der ikke er plads selvom jeg har frigjort meget plads.
Hvor meget plads skal man bruge ialt?(Setup´en + Demoen)

har du vista?

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

mfjr
Landsholdsspiller

« Svar #79: 01 Okt 2007, 15:25 »

Nej

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #80: 01 Okt 2007, 15:26 »

Nej

okay. prøv at gå ind under c/windowns/temp. ligger der nogen filer/mapper der?

Metsu1
Manager

« Svar #81: 01 Okt 2007, 15:26 »

Hvad hastighed?  Djævel

10 MB både op og ned  Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #82: 01 Okt 2007, 15:27 »

Er ikke  kommet så langt endnu, men har dag fået kigget en del på min Liverpool trup og uha der er nogen af talenterne der ser særdeles spændene ud fra b-og talent truppen...
Mit største problem lige pt er sådan set hvor jeg skal forstærke mig og hvem jeg evt skal sælge... men det må jeg vel have set mig frem til...

Men indtil er jeg 100% positiv over demoen så glæder mig som en lille dreng til spillet kommer på gaden...

fmmad
Ynglingespiller

« Svar #83: 01 Okt 2007, 15:48 »

Det her nye skin sucks... Så måske designer freaksene begynne med nye skins med engang spillet kommer ud :Opstemt

Badefar
Manager

« Svar #84: 01 Okt 2007, 16:00 »

det nye skin er fedt hvis du spørger mig

Metsu1
Manager

« Svar #85: 01 Okt 2007, 16:03 »

det nye skin er fedt hvis du spørger mig

Jeg kan også rigtig godt li' det  Wink

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #86: 01 Okt 2007, 16:07 »

Mit umiddelbare indtryk af demoen, er rigtigt godt. Der er nogle der synes skinnet er ringe, men det er jo klart det kræver noget tilvænning, når det er så meget anderledes end det plejer at være. Jeg har allerede vænnet mig til det, så det er en smal sag.

Men der er nogle små ting jeg undrer mig over. Da jeg havde spillet i 2½ time ca, havde jeg oplevet at score direkte på hjørne 2 gange, og lidt efter skrev en af mine venner at det også var sket for ham. Er der nogle andre der har prøvet det, så vi kan kalde det en bug, i stedet for et sært sammenfald af tilfældigheder?

Iøvrigt synes jeg også forsvarsspillet i demoen er meget tvivlsomt. Synes at forsvarsspillerne spiller meget dårligt. Jeg oplevede at der gik hele 9 mål ind i to kampe på mig, da jeg var Tottenham, og det var altså imod sølle hold som West Ham og Reading. Jeg lagde mærke til i kampene, at forsvarsspillerne slet ikke tacklede, og bare så til da angriberne løb rundt med bolden. Andre der også har haft det indtryk?

Long Live Spurs!

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #87: 01 Okt 2007, 16:11 »

Mit umiddelbare indtryk af demoen, er rigtigt godt. Der er nogle der synes skinnet er ringe, men det er jo klart det kræver noget tilvænning, når det er så meget anderledes end det plejer at være. Jeg har allerede vænnet mig til det, så det er en smal sag.

Men der er nogle små ting jeg undrer mig over. Da jeg havde spillet i 2½ time ca, havde jeg oplevet at score direkte på hjørne 2 gange, og lidt efter skrev en af mine venner at det også var sket for ham. Er der nogle andre der har prøvet det, så vi kan kalde det en bug, i stedet for et sært sammenfald af tilfældigheder?

Iøvrigt synes jeg også forsvarsspillet i demoen er meget tvivlsomt. Synes at forsvarsspillerne spiller meget dårligt. Jeg oplevede at der gik hele 9 mål ind i to kampe på mig, da jeg var Tottenham, og det var altså imod sølle hold som West Ham og Reading. Jeg lagde mærke til i kampene, at forsvarsspillerne slet ikke tacklede, og bare så til da angriberne løb rundt med bolden. Andre der også har haft det indtryk?

jeg er liverpool. og mit forsvar spiller sidsygt godt.. er ubesejret i 15-16 kampe i træk nu. og har lukket 16 mål ind i 18 kampe. men nu er Liverpool måske også lige et par klasser bedre Peace

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #88: 01 Okt 2007, 16:12 »

Man kan også få en helt almindelig forsvar til at bombe mål ind i FM07, hvis du sætter ham til at løbe til nærmest stolpe og så samtidig skyde bolden samme sted hen. Det har mindst givet mig, 20-35 mål på en sæson, med 4-5 forskellige forsvarsspillere. Smiley

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #89: 01 Okt 2007, 16:18 »

Jo mere, jeg ser på det skin, jo bedre synes jeg om det. Ikke, at det ikke kan forbedres, men alt i alt er det fint, og menuerne er intuitiative:) Dog havde jeg probelmer med, at se de gule stjerner.

Ingen probs ved hjørnespark er observeret udover, at "nærmeste stolpe vidersnitning" ikke giver mål længere;-)

Jeg spiller med Arsenal, og har lukket 4 mål ind i 9 kampe, så forsvaret tackler det de skal. Måske du skal se på dine indstillinger?

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010