home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FM 2008. Hvem er de bedste spillere?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint
Forfatter Emne: FM 2008. Hvem er de bedste spillere?  (Læst 53464 gange)
NiielsenxD
Førsteholdsspiller

Sv: FM 2008. Hvem er de bedste spillere?
« Svar #120: 21 Jan 2008, 21:07 »

helt enig med WILLADS, med agüero, han er og bliver for syg!!!!!!!!
bikir bjarnason(OM/OMH/OMC)
andre aversano(GK)
eder baú(HM/OHM)

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Zumsar
Reserveholdsspiller

« Svar #121: 26 Jan 2008, 16:29 »

Det er Vildt nok ingen har nævnt

Igor Akinfeev Total god keeper
og Montolivo
eller Barzagli

jjerfild
Ynglingespiller

« Svar #122: 16 Feb 2008, 21:59 »

Julius Aghahowa!!!

Han bombede med mit arsenal-hold, da Adebayor og Eduardo blkev skadet.. Jeg hentede ham for blot 31 mio, og tre sæsoner senere tilbød Bayern München mig 230 mio , og så kunne jeg ikke sige nej.

Manolo Jiménez er sej!

JaTak
Gæst

« Svar #123: 18 Feb 2008, 15:16 »

Hvorfor er Fabegas ikke blevet nævnt Peace
En Seriøst stjerne spiller !!!!!!!!!!

CuloDePato
Lilleputspiller
*

« Svar #124: 20 Feb 2008, 01:54 »

Jeg har spillet med Sheffield Utd i 4 sæsoner nu.. De har en spiller der hedder Billy Sharp, jeg troede kun, at han var god for mit hold, men.. Han er den sygeste angriber i spillet, har prøvet ham i real, milan, man utd.. Og alle steder, bliver han topscore..  Jeg, er en absolut nørd.. Jeg har oploaded alle spillere fra alle lande, og lavet shortlister.. Jeg nævner lige en par spillere, som er mega gode..!!!

Felipe - målmand, rafael forster, tore reguniusen, simon kjær = forsvar, witsel, defour, barkoth, kompany, Ignacio gonzalez, Assiati, mads laudrup = midtbaner, Billy Sharp, Kardec, Bendtner, Meme Thiche, Jefferson = angriber..

Det var bare en lille del af dem jeg har fundet.. Nogle kender i!! Men har mange andre, disse har jeg bare på mit Sheffield Utd hold lige nu... 3 sæson blev jeg nr. 3, fandt FA CUP, semi finale i liga cup.. Så det går bare derud af

Rossonero
Gæst

Et kig på talenterne
« Svar #125: 20 Feb 2008, 02:33 »

Pablo Piatti skal helt bestemt nævnes i denne tråd, hvis han ikke allerede er det. Han spiller i Estudiantes (LP), hvor han sjældent er der mere end én sæson. I mit spil (2011) spiller han for Roma, og gør det strålende. Jeg har selv haft ham til et hav af klubber, heriblandt SC London, Juventus og Atlético Madrid.

Ydermere kan Bojan Krkic nævnes, der er intet mindre end fantastik længere fremme i spillet. Han er blot 20 år i mit spil, har optrådt 4 gange for det spanske landshold, og koster £29.5 millioner, hvilket er grotesk højt for så ung en spiller.

I de italienske klubber kan man også finde et hav af talenter, hvor det er umuligt at komme udenom Mario Bolatteli, Francesco Bolzoni og Alexandre Pato. Alle 3 bliver vidunderlige længere fremme, og de to førstnævnte kan fås relativt billigt fra spillets start – så helt klart spillere der kan anbefales herfra.

Hvis vi bevæger ud i de engelske klubber, vil øjnene også falde over nogle uvurderlige talenter. Jeg kan passende lægge ud med Michael Woods, der bliver ét af spillets bedste midtbanespillere. Man skal dog skynde sig at hente ham i starten, da han kan blive en dyr herre at forhandle med 3-4 sæsoner fremme. Armand Traoré kommer vel heller ikke som en overraskelse, og han er uden tvivl besværet værd at hente.

Det sydamerikanske byder såmænd også på fremtidige verdensklassespille re, og her kan vi starte med Germán Voboril. Ganske fremragende spiller, og han får nogle ret så høje stats. Han har bl.a. 20 i teknik, 20 i frispark, 17 i dribling og 20 i afleveringer (han starter i América). Yoel Goldstein (Argentinsk statsborger i mit spil) er også et hot shot i spillet, og kan fås til ekstrem billige penge, så han er helt klart et must, hvis man er på udkig efter lovende talenter. Mateo Musacchio (River Plate) er også én af de lovende i det sydamerikanske, og er uden tvivl ét af spillets store forsvarstalenter. Han har lige nøjagtig alt det der skal brugers, lige fra tacklinger til fysik – bestemt et køb værd.

Listen over nævnte i indlægget:
- Pablo Piatti
- Bojan Krkic
- Mario Bolatteli
- Francesco Bolzoni
- Alexandre Pato
- Michael Woods
- Armand Traoré
- Germán Voboril
- Yoel Goldstein
- Mateo Musacchio

kasperbp12
Manager

« Svar #126: 21 Feb 2008, 22:43 »

du skal klart købe bojan det unge talent fra barca og henri saivet fra bordeaux og sergio aguero!!! ham skal du seriøst købe han scorede halvfems mål på en sæson da jeg var liverpool. slut herfra

Zulue
Manager

« Svar #127: 21 Feb 2008, 22:44 »

du skal klart købe bojan det unge talent fra barca og henri saivet fra bordeaux og sergio aguero!!! ham skal du seriøst købe han scorede halvfems mål på en sæson da jeg var liverpool. slut herfra

Jep, 90 mål på en sæson. Det oplever jeg tit..  Djævel

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #128: 21 Feb 2008, 23:28 »

Der vil jeg nok sige Jon Dahl Tomasson ... jeg har hentet ham til Tottenham og efter bare 6 kampe har han scoret 7 mål og spillet til et snit på 7,67 Peace

jjerfild
Ynglingespiller

« Svar #129: 12 Mar 2008, 17:23 »

Lulinha!

Manolo Jiménez er sej!

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #130: 12 Mar 2008, 17:42 »

Jon dahl er sgu ikke den bedste.

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #131: 12 Mar 2008, 18:45 »

Jon dahl er sgu ikke den bedste.

Nej!

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #132: 12 Mar 2008, 18:46 »

En anden der kan nævnes er helt klart Andreo Barzagli fra Palermo. Fantastisk forsvarsspiller som kan sælges videre for en meget stor sum penge. Rigtig god forsvarsspiller!

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #133: 08 Apr 2008, 13:59 »

Okay nu har jeg læst alle indlæg i denne tråd og det kan godt nok undre mig at ingen har nævnt Kuzmanovic fra Fiorentina, for han er da sindssyg, har netop erhvervet ham til Newcastle for £35m og han er vanvittigt god.

MEDK71
Lilleputspiller
*

« Svar #134: 10 Apr 2008, 14:01 »

Her er så lige et par klasse spillere som kan hentes til DK....
Breno
Mika Ääritalo
Gabriel Torje
Francesco Bolzoni
Bogdan Stancu
Jeg har hentet dem alle til FCK i min første sæson, men må desværre vente med breno, da han ikke må skifte før næste sæson...
Vil også lige ha lov at fremhæve Lasse Quist, han bliver en klassespiller for FCK......Så lad være med at sælge ham i starten...og det samme gør Ailton iøvrigt...medmindre man spiller med patch 8,2....

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010