Forza-Moggi
Lilleputspiller
|
|
Zlatan er nu efter et spils pause fantastisk! Kaka & Totti er vel desuden også i top 5 fra starten. I mine spil (08) er det dog Messi, fabregas, agüero & måske allermest Silva fra Valencia der bliver de bedste!
|
|
|
|
|
|
Let's kick racism out of football!
|
|
|
|
|
knudsen
|
|
billig højre back?
|
|
|
|
|
|
New Generation! Young Guns is Loaded!
|
|
|
|
|
Laziofan
|
|
Definer lige billig?  Men De SIlvestri
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thecatholic
|
|
Han er fantastisk. Havde ham i 07 i Getafe, hvor han var en af de eneste der imponerede. Har ikke prøvet ham i 08, men FCK bruger ham fast, og han er topscorer i ligaen.
Fik ikke engang chance i min.. Espanyol købt ham lige for næsen af mig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jookoko
|
|
Jeg har to gode unge spillere:
Guy Assulin fra Barcelonas c-hold. Bliver en klasse fløj. Alexander Zahavi fra Sporting. 15-årig fløj.
KØB KØB KØB
|
|
|
|
|
|
*** Blue Is The Colour ***
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Fik ikke engang chance i min.. Espanyol købt ham lige for næsen af mig  Kan da lige fortælle at FCK har solgt ham for 80 millioner til Villarreal, i mit spil!  De købte ham for 1,9 million.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thorsted9
Lilleputspiller
|
|
Febian Brandy fra Man Utd.... Han får ikke de sygeste stats,,, men han er genial... allerede i 2. sæson kan man bruge ham ! Brandy <3 my striker!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AmagerFF
|
|
Ellers er der også: Maximiliano Oliva fra River Millan fra Colo Colo Christian Benavente fra Real Madrid Merida fra Arsenal Yoel Goldstein fra Beitar Lebohang Mokoena fra Pirates Bojan fra Barca Dos Santos fra Barca Omar Benzerga fra Lille Aguero fra Ath. Madrid
Udeover dem er der selvfølgelig Akinfeev fra cska Vanden Borre fra fiorentina
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
shawtey
Lilleputspiller
|
|
Forstår ikke hvorfor der ikke er nogen der nævner Miguel Veloso fra Sporting. Han er overdrevet dejlig, og bliver en klassespiller!
Købte ham med Man Utd og han er GULD værd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tietze
|
|
hva med ronaldinho og buffon ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jemil
|
|
Zlatan er nu efter et spils pause fantastisk! Kaka & Totti er vel desuden også i top 5 fra starten. I mine spil (08) er det dog Messi, fabregas, agüero & måske allermest Silva fra Valencia der bliver de bedste!
blir c.ronaldo da ikke god? ps:kan nogen give mig et SS af ham i et spil vor i er i 2009+ ?
|
|
|
|
|
|
19-18!
|
|
|
|
|
Executiu
|
|
Tietze går du tilfældigvis på TG ? :O
Mutu er forresten den bedste spiller FOR HELVEDE !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tietze
|
|
nej går ikke på TG
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Executiu
|
|
ok min fejl !  ! bare fordi at der er en på mit gymnasium der bliver kaldt TIETZE
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tietze