home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 704 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 240229 gange)
JKJ
Gæst

Sv: AC Milan tråden
« Svar #1815: 24 Aug 2011, 21:37 »

Aquilani spillede så 33 kampe for Juve sidste år. Plus de 25 kampe gælder i alle turneringer i er med i så mon ikke der er pæn stor chance for at han når det Wink

Desuden er han altså en god fodboldspiller.
Han kom bare til Liverpool under den forkerte træner og det forkerte tidspunkt.

Jeg ville ikke være ked af en type som ham og jeg tror at Serie A passer langt bedre til ham end PL.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1816: 24 Aug 2011, 21:43 »

Aquilani spillede så 33 kampe for Juve sidste år. Plus de 25 kampe gælder i alle turneringer i er med i så mon ikke der er pæn stor chance for at han når det Wink

Desuden er han altså en god fodboldspiller.
Han kom bare til Liverpool under den forkerte træner og det forkerte tidspunkt.

Jeg ville ikke være ked af en type som ham og jeg tror at Serie A passer langt bedre til ham end PL.

Det er jeg ikke uenig i. Jeg ser ham bare ikke som en klar starter, jeg kan ikke rigtig se, hvem han skulle slå af holdet. Jeg havde håbet på en klar forbedring på midtbanen, specielt fordi det er det Galliani har brugt hele Juli måned og det meste af August på at love. Så er det lidt fladt, at ende ud med Aquilani. Men som sagt, til 6 mio Euro, er han da et fint køb. Bare ikke den forstærkning man havde håbet på, når der gennem sommeren har været snak om både Hamsik og Montolivo.

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #1817: 24 Aug 2011, 21:50 »

jeg glæder mig helt vildt meget til at se det hold som AC MILAN disker op med til den nye sæson wauw det bliver fedt

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1818: 25 Aug 2011, 20:27 »

Så blev det afgjort hvem vi skal møde i Champions League gruppespillet.

Barcelona
Bate Borisov
Viktoria Plzen

Jeg var helt sikker på, at vi ville komme i gruppe med Barcelona. Jeg ved ikke hvorfor, jeg var bare ikke i tvivl. Ingen nem modstander, men heller ikke uovervindelig, med mindre man går ind til kampen i den tro, at de er uovervindelige. Bate Borisov og FCK's banemænd, Viktoria Plzen, er til gengæld 4 pligtsejre, og bør være 12 opbligatoriske point.

Det var netop med henblik på Champions League sæsonen, at jeg godt kunne have tænkt mig en mere markant forstærkning i løbet af sommeren. Vi skal ikke have så mange problemer mod et hold som Tottenham, heller ikke selvom vi har et par spillere skadet. Derfor er det noget skidt, at vi ikke har forbedret truppen i forhold til sidste sæson. Dog kan vi i år bruge van Bommel og Cassano, men vi er stadig, efter min mening, for tyndt besat på midtbanen. Og mangler også stadig lidt kvalitet på backpladserne, men vigtigst er altså midtbanen, som godt kunne bruge en markant forstærkning, og så lidt mere bredde.

Men ok, jeg var heller ikke specielt optimistisk før sidste sæson. Sådan vil jeg gerne overraskes igen  Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #1819: 25 Aug 2011, 20:33 »

Thumbs Up Aquilani på lån god løsning for jer i Milan.... men en løsning jeg mener er ringe for os i Liverpool  Græder
Vores trup bliver noget ringere ved at han er væk....men King Kenny må jo vide hvad han gør...eller hvad ?

Jeg glæder mig som vildt til at se kampen mellem Barcelona og Milan.... de plejer at være meget intense... lover at heppe på jer  Peace

YNWA

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1820: 23 Sep 2011, 11:37 »

Ikke den bedste start vi har fået på sæsonen. Ikke en eneste sejr er det endnu blevet til. Og nu er Pato så oven i købet ud i minimum 4 uger. Den knægt må jo være lavet af glas. Det er superærgerligt, at skulle undvære ham igen, igen. Når han er i form, er han, efter min mening, vores bedste angriber.

Nogen der ved noget om, hvornår vi kan forvente Zlatan tilbage igen? Det er lidt skidt, at vi nu er afhængige af to humørspillere og en temmelig gammel målræv (som ikke engang er registreret til Champions League) i angrebet.

Intet under 3 point mod Cesena i morgen vil være acceptabelt, den kamp SKAL vindes. Vi må ikke starte sæsonen, med at spille os ud af mesterskabskampen.

Det eneste positive ved sæsonstarten er vel i virkeligheden, at Inter har været endnu dårligere.
« Seneste Redigering: 23 Sep 2011, 11:42 af DNE » Logged

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #1821: 23 Sep 2011, 12:54 »

skod start.. Ibra er vidst tilbage i 6. runde Skuffet
kilde: http://www.gazzetta.it/Calcio/Squadre/Milan/

oi oi pippo segna per noi

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1822: 23 Sep 2011, 13:27 »

Hov, er Robinho også skadet? Det går lige op for mig, at han endnu ikke har været i truppen i nogen af kampene i denne sæson. Så må vi altså hænge hatten på Cassano, Pippo og El Shaarawy. Med Cassano kan det både blive hamrende godt eller direkte pinligt, alt efter hvad humør han lige er i. Pippo er 38, han ved hvor målet står, meeeen, vi kan ikke forvente, at han kan spille 3 kampe om ugen, selvom det måske kun er i en måneds tid... Og Shaarawy er jo dårligt tør bag ørerne, så ham vil det heller ikke være helt rimeligt at forvente stabile præstationer af. Men ok, han får da noget kamptræning så, om ikke andet.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1823: 25 Sep 2011, 11:27 »

Så kom sæsonens første sejr da i det mindste i hus, alt andet havde da også været pinligt. Selvom 1-0 ikke er det helt vilde resultat, så giver det dog trods alt 3 point, og det er det vigtigste. Det er dog lidt bekymrende, at vi, på trods af massivt overtag i boldbesiddelsen, ikke formåede at komme til flere afslutninger end Cesena. Det tegner lidt skidt for en periode, uden de to stærkeste angribere i truppen. Men vi har da i det mindste stadig gamle Seedorf, som kan smække en ind en gang imellem.

Jeg er bare lidt bange for, at den dårlige start har kostet dyrt. Vi har stadig Inter bag os, men Napoli og Udinese har været stabile fra start, og Napoli har endda allerede et overtag i indbyrdes opgør. Forhåbentlig er formkurven for opadgående fra nu af. Og vi kan da i det mindste også trøste os med, at det kun er blevet til et enkelt nederlag endnu. Napoli og Udinese skal også nok sætte nogle point til i løbet af sæsonen, så kan vi bare få gang i nogle sejrsstimer, og sørge for at hente point i de kampe vi spiller dårligt, så er vi ikke helt sat endnu.

Men noget kunne efterhånden godt tyde på, at der er ved at ske et skred i magtbalancen i Serie A. Derfor er det vigtigt, at vi holder os til, så vi ikke skrider ud af de attraktive klubber i ligaen. Lige nu ser især Napoli ud til at være på vej tilbage mod den absolutte top i Serie A.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1824: 05 Okt 2011, 11:34 »

5 kampe, 5 point, det er bare ikke godt nok. Det er den slags pointsnit, man rykker ned med. Synes manglen af en kreativ spilfordeler på midtbanen skriger til himlen. Hvor er manden der kan slå den afgørende aflevering på holdet? Ham har vi sendt gratis til Juve, uden at finde en erstatning...

Vi har så også været hårdt ramt af skader, men det er der ikke noget nyt i. Den tid hvor Milan Lab gav os en fordel på den front, i forhold til modstanderne er åbenbart long gone. Men situationen udstiller også manglen på kvalitet hos breddespillerne. Ind til videre har vi i den grad manglet Robinho. Han skulle så gerne snart være ved at være klar igen, men problemet ville være lige så stort, hvis det var eksempelvis Thiago Silva, Nesta, Boateng eller for den sags skyld Seedorf der måtte sidde ude i en periode, eller guderne forbyde det, flere af dem på samme tid. Vi er alt for afhængige af alt for mange spillere. Det var galt nok dengang vi var dybt afhængige af bare to spillere (Nesta og Pato), men det er bestemt ikke blevet bedre af, at vi nu er afhængige af en hel håndfuld spillere.

Forhåbentlig kommer vi bedre op i gear, når Robinho kommer tilbage, og forhåbentlig bliver der ikke mere brug for Bonera i forsvaret. Hvis ikke vi kommer i gear øjeblikkeligt, så er vi sat endegyldigt af i mesterskabskampen, og måske også kampen om Champions League pladser til næste sæson. Det er i mine øjne tvingende nødvendigt, at vi får hentet den spilfordeler til midtbanen i vinterens transfervindue, hvis ikke denne og næste sæson skal ende som mellemsæsoner.

JKJ
Gæst

« Svar #1825: 05 Okt 2011, 15:54 »

Nu har Mialn jo en del skadet spilelre på de centrale pladser.

Men kan den dårlige start ikke også kædes sammen med at man bliver ved med at bruge de gamle drenge fremfor virkelig at prøve at hente noget nyt ind og bruge dem permanent fremfor at smide dem på bænken med det samme.

Så kan man jo hente aldrig så gode og unge talenter ind, de går altså i stå når de bare sidder på bænken.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1826: 05 Okt 2011, 16:17 »

Nu har Mialn jo en del skadet spilelre på de centrale pladser.

Men kan den dårlige start ikke også kædes sammen med at man bliver ved med at bruge de gamle drenge fremfor virkelig at prøve at hente noget nyt ind og bruge dem permanent fremfor at smide dem på bænken med det samme.

Så kan man jo hente aldrig så gode og unge talenter ind, de går altså i stå når de bare sidder på bænken.

Jeg synes da egentlig også man har brugt de nye temmelig meget, også 18-årige Stephan El Shaarawy. Men Emanuelson, Nocerino, Taiwo, Aquilani osv, de får alle rigeligt med spilletid. Så nej, jeg tror ikke det er der skoen trykker. Problemet er efter min mening, at vi ikke fik den klassespiller på midtbanen, som Galliani ellers havde lovet, og så er spillerne til bredden bare ikke gode nok. Der er ikke tempo og kreativitet nok over holdet.

Vi har mødt tre af de hold, der pt ligger i top 4, og har i de tre kampe hentet 1 sølle point. Og det er efter min bedste overbevisning ikke hold der ligger tilfældigt i top 4. Det er slet ikke utænkeligt, at de alle stadig ligger der, når sæsonen er slut. Napoli viste sidste sæson, at de skal tages seriøst, det samme med Udinese, og Juventus ser også ud til at være ved at være tilbage ved deres tidligere styrke. Den eneste man måske kan sætte spørgsmålstegn ved i den top 4, er efter min mening Palermo, de havde ikke deres bedste sæson sidste år, men det kan på den anden side også bare have været et midlertidigt set back, ovenpå afgangene af Kjær og Cavani. Afskrives kan de i hvert fald ikke.

Der har været mange skader, ja. Men som sagt, det er der intet nyt i, det havde vi også sidste sæson. Problemet er, at man ikke rigtig har gjort noget, for at sikre bredden til disse perioder med mange skader. Og så, som sagt, en ordentlig spilfordeler. Van Bommel magter ikke den opgave mere. Han var en nødløsning, som kunne burde have været hentet ind for det halve år, som aftalen oprindeligt lød på. Han er ikke den spiller han var en gang, og selv dengang var han ikke den spiller som Milan har brug for til at styre spillet fra midtbanen.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1827: 24 Nov 2011, 20:09 »

Pis, hvor er det bare ikke til at holde ud, når Milan taber en kamp... Og Barcelona har jeg et temmelig anstrengt forhold til. Så kampen i aftes var dobbelt ærgerlig, selvom den vel var af sekundær betydning.

Det er muligt mit syn bliver forvrænget af at jeg stadig er bitter over nederlaget, men er der ikke lige en eller anden der kan forklare mig, hvordan Xavi kan være onside ved 0-1 målet? Jeg har sgu svært ved at se det, og selvom det var van Bommel der fik vippet bolden i eget mål, så havde Xavi altså stadig betydning for spillet. Så vidt jeg kan se, uanset hvor mange gange jeg så ser den, så skulle der have været dømt offside.

http://www.youtube.com/v/qB4MpuST1rs

Synes også Barcelonas straffespark var noget tyndt. Specielt når man tænker på, at der efterfølgende ikke blev dømt noget til Robinho, i en situation jeg ser som langt mere oplagt. Og meget bedre blev mit syn på dommeren ikke, da en Barcelona spiller smider sig nede i sit eget felt og skaber sig, men dommeren lader spillet køre videre, lige indtil Milan får en mulighed for at slå kontra, så skal spillet stoppes...

Ellers var det en fed kamp, hvor eneste malurt i bægeret, ud over resultatet, var dommeren der satte sig selv unødigt i centrum, med en række kontroversielle domme, og et hav af gule kort i en kamp som slet ikke var hårdt spillet...

Boateng spillede en fantastisk kamp, og var efter min mening kampens bedste, og scorede så absolut også det bedste mål. Og Seedorf viste også at han kan endnu, synes han spillede en rigtig god kamp også.

På den mere negative side, så må vi nok se i øjnene, at Nesta ikke længere har fysikken til at spille den slags kampe. Han holdt én god halvleg, men virkede helt drænet for energi allerede fra starten af anden halvleg. Problemet er bare, at det er umuligt at erstatte en spiller af Nestas kaliber.

Og så faldt min yndlingsaversion, Abate, igen, igen igennem i en af de store kampe. Og så var det ikke engang ham der skulle passe på Messi, det klarede Zambrotta faktisk udmærket. Abate har en god fightervilje, og er hjemmeavl, men det gør ham bare ikke god nok til de store kampe. En klub med Milans ambitioner, kan simpelthen ikke være tjent med at have en spiller som ham som fast starter. Han er udmærket som reserve, til at aflaste en spiller der er god nok, i de mindre kampe. Men som fast starter er han bare ikke god nok til en klub som Milan. Jeg ved at der er mange der er begejstrede for ham, og jeg kan da også godt forstå det så langt, at han altid kæmper røven ud af bukserne, men det er altså bare ikke nok, når evnerne ikke rækker.

Aquilani og van Bommel var jeg heller ikke specielt begejstret for. Aquilani satte ikke mange fødder rigtigt. Han virkede nervøs og nærmest bange for at have bolden. Han fik blandt andet serveret en chance for en friløber, men i stedet for at søge mod målet, stopper han gudhjælpemig op og vender om... Og ud over selvmålet, synes jeg ikke man så alverden til van Bommel. Han er bare ikke den spiller mere han var engang. Igen er jeg klar over, at mange er begejstrede for ham, men der fås altså bedre til pladsen.

Men alt i alt en fed kamp, og en godkendt indsats. Men det var altså det forkerte hold der vandt  Wink

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1828: 12 Jan 2012, 19:50 »

Hey drenge. Hvad fanden sker der lige på transfermarkedet pt?

Tidligere i dag læste jeg at Pato smutter. Så dementerer han historien, så udtaler Inter at vi løber med Tevez, og nu siger Galliani at Tevez ikke kommer fordi Pato bliver. Altså hvad helvede sker der? Fatter da ikke at de virkelig havde tænkt sig at sælge Pato. Det anede jeg intet om, selv om der var en plan om at hente Tevez.. Synes det er noget rod. Køb nu en verdensklasse keeper i stedet og begynd og brug Pato noget mere, så er der ingen grund til at hente Tevez. Havde dog alligevel gerne set ham i klubben, bare ikke på bekostning af Pato..

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1829: 12 Jan 2012, 21:04 »

Hey drenge. Hvad fanden sker der lige på transfermarkedet pt?

Tidligere i dag læste jeg at Pato smutter. Så dementerer han historien, så udtaler Inter at vi løber med Tevez, og nu siger Galliani at Tevez ikke kommer fordi Pato bliver. Altså hvad helvede sker der? Fatter da ikke at de virkelig havde tænkt sig at sælge Pato. Det anede jeg intet om, selv om der var en plan om at hente Tevez.. Synes det er noget rod. Køb nu en verdensklasse keeper i stedet og begynd og brug Pato noget mere, så er der ingen grund til at hente Tevez. Havde dog alligevel gerne set ham i klubben, bare ikke på bekostning af Pato..

Jeg er enig i, at det ville være et selvmål at sælge Pato. Jeg er til gengæld ikke enig i, at vi behøver smide en helvedes masse penge efter en ny målmand. Abbiati er altså ikke så dårlig som mange gerne vil gøre ham til. Sidste sæson var han den målmand i Serie A, der blev passeret suverænt færrest gange, der var ingen andre der var i nærheden af ham. Så længe Abbiati er klar, ser jeg absolut ingen grund til at bruge en masse penge på en anden målmand. Det kan vi se på, når Abbiati stopper, eller i tilfælde af at han skulle falde i niveau, men pt er han en målmand i sin bedste alder, der gør det væsentligt bedre end man får indtryk af, når man hører hvordan folk snakker om ham.

Han lider vel bare under at han ikke er en Kahn type, der SKAL smide sig, hver gang han redder selv de enkleste bolde, bare for at please kameraerne. Abbiati gør det ikke sværere end det er, det ser ikke ud af meget, men det er jo tydeligvis effektivt.

Og vi har også en ganske udmærket reserve i Amelia, så jeg ser absolut ingen grund til at bruge penge på målmandsposten lige pt.

Til gengæld savner jeg stadig noget kvalitet på begge backs. Abate falder gang på gang igennem mod de store modstandere. Zambrotta er ikke nær den spiller han har været. Bonera er en nødløsning uanset hvor han spiller. Antonini er vel den af vores backs jeg har mest fidus til, men han er stadig ikke god nok, til at han bør være mere end reserve. Taiwo har mere eller mindre floppet, og er vel allerede på vej væk igen.

Skal der bruges penge, så ser jeg helst, at de bliver bruge på højre- og venstrebacken. En klasserspiller til hver position, og så kan vi beholde Abate og Antonini som reserver, resten må for min skyld gerne sælges. Vi kan vel eventuelt beholde Bonera som nødløsning, da han jo også kan bruges som nødløsning centralt. Ellers må vi bruge nogle af de unge, hvis lokummet brænder.

Synes ikke vi mangler nogen i angrebet, selvom jeg da gerne så Tevez i Milan, jeg har bare svært ved at se, hvordan der lige pt skulle blive plads til ham. Jeg ville i hvert fald hade at se Pato forsvinde.

Sider: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010