home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 795 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 240399 gange)
3.v evaB
Gæst

Sv: AC Milan tråden
« Svar #1785: 03 Apr 2011, 18:45 »

Der er ikke så meget andet at sige, end at det er fuldt fortjent! Set over hele sæsonen, fortjener i at vinde mesterskabet, men det skulle ikke undre mig, at vi fik en chance til for at hente jeres forspring..
Fordi i er tilpas ulækre Wink
Men ja, i har været bedre mod alle de andre hold end vi har. Jeg frygter også meget vi skal smide det hele, for vi mangler trods alt 7 kampe hvoraf 3 af dem er mod Fiorentina, Udinese og Roma på udebane.
Hvor jeres sværeste kamp vist er mod Napoli.
Der er dog selvfølgelig stadig muligheden for at Napoli skulle hente os også.

Men man må jo håbe! Selvom vi før har lært at det er svært mesteren skulle være nogen anden end Inter.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1786: 04 Apr 2011, 12:59 »

Det var en super vigtig sejr. Scudettoen er ikke hjemme endnu, men vi kom helt afgjort et skridt nærmere. Nu må vi godt nok undvære Cassano i de næste kampe, men til gengæld har vi Zlatan tilbage, og med Robinho og Pato til at flankere ham, så klarer vi os nok også endda.

Jeg kan forstå er Seedorf spillede en pragtkamp, og var noget nær kampens bedste. Der er desværre blevet længere mellem snapsene med ham, men han kan endnu. Men jeg kan så også forstå, at han fik pladsen til at storspille, fordi Inter stillede noget naivt til kampen, med Leonardos karakteristiske 4-2-crazy formation.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1787: 11 Apr 2011, 11:31 »

Endnu en vigtig sejr mod Fiorentina i aftes, vi rykker tættere og tættere på. Men hvad pokker foregår der i hovedet på Zlatan, netop tilbage efter endt karantæne, og så brokker han sig gudhjælpemig til endnu et rødt kort...  ticked off

Nu er det heldigvis et par overkommelige opgaver der ligger foran os i de næste par kampe, men det er altså alligevel dybt frustrerende, at skulle undvære vores topscorer i endnu en periode, bare fordi han brokker sig over noget så banalt som et indkast...

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #1788: 16 Apr 2011, 17:32 »

lad os håbe på en sikker sejr over Samp.. Pato må godt hamre en kasse eller 2 ind Peace

oi oi pippo segna per noi

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1789: 18 Apr 2011, 12:03 »

Det blev jo en udmærket weekend. Sampdoria blev besejret på overbevisende facon (det kan man vel godt sige, når vi havde en boldbesiddelse på intet mindre end 77%... Shockeret), og samtidig tabte både Inter og Napoli deres kampe - Napolis nederlag havde jeg endda spillet på, synes den var til at se komme, så den var lidt for god at lade ligge, til et odds der nærmede sig 5  Smiley

Lidt malurt er der dog i bægeret, da Pato jo desværre måtte gå ud med en skade, og ser ud til at ville være væk i 2-3 uger. Abbiati måtte også gå ud, men jeg kan ikke rigtig finde nogen oplysninger om hans skade, nogen der ved noget?

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1790: 07 Maj 2011, 22:55 »

Fantastisk, intet mindre end fantastisk..

Udemærket kamp. Eller så kun 2 halveg, det var ok med gode momenter synes jeg Smiley

Skønt at trofæet er hjemme igen!!

Og fantastiske jubelscener! Opstemt

It's all, part of the plan.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1791: 08 Maj 2011, 10:35 »

Kæmpe stort tillykke med mesterskabet, jeg er glad for at det blev jer der stak af med det! En fremragende start for jer, og en mareridtsstart for Inter lagde grundlaget for at det kunne blive jeres år. I købet af foråret tænkte jeg dog "åh gud, smider Milan det virkelig alligevel", men så var det fantastisk som i tog jer sammen til sidst, og blandt andet bashede Inter 3-0.

Igen, tillykke Opstemt

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #1792: 08 Maj 2011, 11:37 »

Tillykke med mesterskabet!

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1793: 08 Maj 2011, 12:19 »

Yes, sådan. Det var på høje tid Scudettoen blev vundet tilbage, det havde ikke været til at bære, at se Inter løbe med den endnu en gang.

Mesterskabet var efter min mening den titel det var vigtigst at vinde denne sæson, alt andet betød ikke så meget, selvom det da også havde været godt med en ny Champions League titel, men dem har vi jo flest af i forvejen (hvis man ser isoleret på den tid hvor turneringen har heddet Champions League).

Lad os så håbe at transfervinduet bliver brugt fornuftig, så vi får fundet nogle gode forstærkninger på de pladser hvor det er tiltrængt. De udmeldte ambitioner på transfermarkedet minder til forveksling om dem vi hørte for et år side, altså den ene uge, at nu skal der virkelig hentes stjerner til for de helt store penge, mens der den næste uge nærmest ikke må bruges en bøjet femøre på noget som helst. Sidst det lød sådan, hentede man både Zlatan og Robinho. Helt så ekstravagant bliver det nok ikke i år, da regningen for Zlatan jo først kommer nu, meeen man kunne da godt drømme om i hvert fald en ny venstreback, og egentlig også en ny højreback, og så også gerne en central forsvarsspiller, og en midtbanespiller eller to, som afløser for et par af de gamle. Der har også været en del rygter om, at Pirlo skulle være på vej til Juve, og nu har vi i et par år efterhånden, hørt på Berlusconis brok over netop Pirlos høje løn, så man kunne godt få den tanke, at kontraktudløbet bliver brugt på at skifte ham ud, selvom det ville være ærgerligt at se ham gå gratis. På den anden side, så har han de seneste par sæsoner, ikke helt været på det niveau han havde engang, men derfor er han altså stadig mange penge værd, hvis ikke det havde været for det kontraktudløb...

Jeg håber der bliver ryddet lidt ud i overskudslageret (Jankulovski, Oddo osv). Vi har for mange gamle spillere uden kvalitet til førsteholdet, som optager en plads, som lige så godt kunne gå til en af de stort set lige så gode spillere, der er på vej op fra ungdomsrækkerne. Enten skal de unge spillere bruges en gang imellem, ellers skal de lejes ud til en klub, der spiller på et højt nok niveau, til at sikre at spillerens udvikling ikke går i stå.

Men hvor er det fedt, mesterskabet endelig kom i hus igen  Thumbs Up

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1794: 08 Maj 2011, 12:38 »

Ja det er super fedt at den endelig kom i hus. Især fordi det er den første titel mens jeg har været rigtig fan af dem. Jeg var aldrig i tvivl om de vandt i år. Købet af Robinho og Zlatan, mens Inter hyrede Benitez ku kun ende i Milan triumf, men havde dog ikke læst at Napoli ville gøre det så godt.

Men hensyn til indkøb tvivler jeg stærkt på indkøb af højreback, da Abate virkelig har udviklet sig igennem denne sæson. Og nu også er stærk defensiv, og derfor kan være den wingback som vi har manglet i lang tid. På venstrebacken skulle Taiwo gerne hentes gratis fra Marseille, hvilket er noget jeg håber rigtig meget på, fordi han er en rigtig god fodboldspiller og så er han gratis.

Midtbanespillere tror jeg også der kommer 2 af, nok ikke nogle helt dyre. Det ville dog være fedt hvis vi hentede Ganso, og vi kunne gentage Kaka historien. Berluschoni mener dog at de 150 mio er for dyrt, men jeg sys bare han skulle skynde sig at købe ham, fordi han er så kreativ, driblestærk og læser spillet så godt, for hvis vi mister Pirlo og/eller Seedorf mangler vi sådan en type. Selvom Robinho også kan spille den position, synes jeg han er bedre når han bruger hans speed.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1795: 08 Maj 2011, 13:33 »

Ja det er super fedt at den endelig kom i hus. Især fordi det er den første titel mens jeg har været rigtig fan af dem. Jeg var aldrig i tvivl om de vandt i år. Købet af Robinho og Zlatan, mens Inter hyrede Benitez ku kun ende i Milan triumf, men havde dog ikke læst at Napoli ville gøre det så godt.

Men hensyn til indkøb tvivler jeg stærkt på indkøb af højreback, da Abate virkelig har udviklet sig igennem denne sæson. Og nu også er stærk defensiv, og derfor kan være den wingback som vi har manglet i lang tid. På venstrebacken skulle Taiwo gerne hentes gratis fra Marseille, hvilket er noget jeg håber rigtig meget på, fordi han er en rigtig god fodboldspiller og så er han gratis.

Midtbanespillere tror jeg også der kommer 2 af, nok ikke nogle helt dyre. Det ville dog være fedt hvis vi hentede Ganso, og vi kunne gentage Kaka historien. Berluschoni mener dog at de 150 mio er for dyrt, men jeg sys bare han skulle skynde sig at købe ham, fordi han er så kreativ, driblestærk og læser spillet så godt, for hvis vi mister Pirlo og/eller Seedorf mangler vi sådan en type. Selvom Robinho også kan spille den position, synes jeg han er bedre når han bruger hans speed.

Abate er blevet bedre end han har været, korrekt. Men sammenlign ham med nogle af de spillere vi har haft på pladsen, så falder han fuldstændig igennem. Han kan jo ikke måle sig med eksempelvis Cafu (eller selv Oddos første halve år i klubben), der er en verden til forskel, og det mener jeg ikke en klub med Milans historie og ambitioner kan være tilfreds med.

Ganso er jeg lidt i tvivl om. 150 mio er altså mange penge for så ung en spiller. Jeg kunne måske se fornuften i det, hvis det var til en plads hvor vi ikke havde nogen, men pt har vi jo altså Cassano, Seedorf, Robinho og for så vidt også Pirlo og Prince (Pato har vel også haft en lignende rolle af og til), der kan spille den plads (alt efter hvilken type der lige er brug for i den givne kamp). Og ærligt talt, så tror jeg ikke engang, at de 150 mio er nok til at få fingrene i ham, ikke forstået på den måde, at han er dyrere endnu, men af den simple årsag, at Pelé igen, igen har stukket næsen frem, og rådet Ganso til at blive i Brasilien, og hvad Pelé siger, det bliver jo mere eller mindre taget som lov på de kanter.

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1796: 08 Maj 2011, 18:23 »

Altså ud fra de kampe jeg har set, og de karakterer han får af Goal spiller han rigtig godt, både offensivt og defensivt. Men han kan dog ikke måle sig med Cafu, men han var også utrolig god back. Så for en omskolet fløj vil jeg sige han er en god spiller, hvor vi godt kan vente med at bruge penge, til vi har andre pladser.

Vil sige de 150 mio. kan være mange penge, men ser sgu hellere ham end Ronaldo til 5 gange Ganso's pris. Men nu må vi se hvilket humør Berluschoni er i vinduet. For han ville jo spare sidste år, men så at det måtte ændres. Du har ret i at Cassano og Robinho sagtens kan spille pladsen, blandt dem ser jeg dog helst Cassano tage pladsen, hvor han også har spillet flere gode kampe. Seedorf og Pirlo må sådan set gerne skride fra klubben, og Gattuso må egentlig gerne tage med. Seedorf og Gattuso er blevet genfødt efter første Tottenham kamp, men jeg tvivler på at de kan holde top niveau næste sæson, mens Pirlo bare har været skadet i lang tid og generelt ikke spillet godt. Og ser hellere Flamini, Boateng og Ambrosini (eller nyindkøb eller Mark Van Bommel hvis han blir forlænget som jeg håber) på midtbanen.

Det kan godt være at Pelé blander sig og siger han skal holde sig fra Europa, men Thiago Silva har nok også noget indflydelse. Og han har sagt at han skal komme til Milan. Så tror nok at vi kan få ham hvis vi vil bruge pengene.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1797: 08 Maj 2011, 21:26 »

Altså ud fra de kampe jeg har set, og de karakterer han får af Goal spiller han rigtig godt, både offensivt og defensivt. Men han kan dog ikke måle sig med Cafu, men han var også utrolig god back. Så for en omskolet fløj vil jeg sige han er en god spiller, hvor vi godt kan vente med at bruge penge, til vi har andre pladser.

Vil sige de 150 mio. kan være mange penge, men ser sgu hellere ham end Ronaldo til 5 gange Ganso's pris. Men nu må vi se hvilket humør Berluschoni er i vinduet. For han ville jo spare sidste år, men så at det måtte ændres. Du har ret i at Cassano og Robinho sagtens kan spille pladsen, blandt dem ser jeg dog helst Cassano tage pladsen, hvor han også har spillet flere gode kampe. Seedorf og Pirlo må sådan set gerne skride fra klubben, og Gattuso må egentlig gerne tage med. Seedorf og Gattuso er blevet genfødt efter første Tottenham kamp, men jeg tvivler på at de kan holde top niveau næste sæson, mens Pirlo bare har været skadet i lang tid og generelt ikke spillet godt. Og ser hellere Flamini, Boateng og Ambrosini (eller nyindkøb eller Mark Van Bommel hvis han blir forlænget som jeg håber) på midtbanen.

Det kan godt være at Pelé blander sig og siger han skal holde sig fra Europa, men Thiago Silva har nok også noget indflydelse. Og han har sagt at han skal komme til Milan. Så tror nok at vi kan få ham hvis vi vil bruge pengene.

Ronaldo snakken tror jeg ikke et øjeblik på, bliver til mere end snak, så det er slet ikke i forhold til den handel, jeg ser på Ganso handlen, for så er jeg absolut helt enig, så er Ganso klart at foretrække. Men umiddelbart synes jeg ikke det overhovedet er en plads vi mangler nogen til pt. Skal vi have en offensivspiller, var det bedre at bruge pengene på et alternativ til Zlatan, til når han får sine karantæner, eller (guderne forbyde det) han skulle løbe ind i en længerevarende skade.

Med hensyn til om Seedorf og Gattuso kan holde endnu en sæson, så er det faktisk lidt sjovt, at høre den sang igen, igen, igen. Jeg har snart ikke tal på, hvor mange år, det efterhånden er ved at være, at Seedorf har været erklæret færdig, men en 3-4 stykker er det vist i hvert fald, og alligevel afgør han stadig vigtige kampe med jævne mellemrum  Smiley

Jeg er enig i, at vi skal have fornyet midtbanen, men vi skal også passe på ikke at skifte alle mand ud på én gang, det kan ende med at koste vigtige point i næste sæson. Det skal komme mere løbende. Pirlo ser dog ud til at være færdig i Milan. Tassotti skulle angiveligt mere eller mindre have fortalt pressen, at Pirlo er kommet i overskud i klubben, så med den fyrstelige hyre han efter sigende hæver, så bliver kontrakten nok ikke forlænget. Men er altså stadig ked af, at han smutter, uden vi får så meget som en bøjet femøre for ham.

Seedorf har også været rygtet flere steder hen på det sidste, blandt andet har der været snak om, at han kunne følge Ronaldinho til Flamengo. Det ville måske være en fornuftig afslutning på karrieren, for en stor spiller.

Men umiddelbart vil jeg også sætte grænsen der så, og så holde på Gattuso i hvert fald et år endnu. Man skal passe på ikke at underkende hans værdi, også udenfor banen (hvor jeg i øvrigt også tror Seedorf har en enorm betydning).

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1798: 08 Maj 2011, 22:47 »

Ronaldo snakken tror jeg ikke et øjeblik på, bliver til mere end snak, så det er slet ikke i forhold til den handel, jeg ser på Ganso handlen, for så er jeg absolut helt enig, så er Ganso klart at foretrække. Men umiddelbart synes jeg ikke det overhovedet er en plads vi mangler nogen til pt. Skal vi have en offensivspiller, var det bedre at bruge pengene på et alternativ til Zlatan, til når han får sine karantæner, eller (guderne forbyde det) han skulle løbe ind i en længerevarende skade.

Med hensyn til om Seedorf og Gattuso kan holde endnu en sæson, så er det faktisk lidt sjovt, at høre den sang igen, igen, igen. Jeg har snart ikke tal på, hvor mange år, det efterhånden er ved at være, at Seedorf har været erklæret færdig, men en 3-4 stykker er det vist i hvert fald, og alligevel afgør han stadig vigtige kampe med jævne mellemrum  Smiley

Jeg er enig i, at vi skal have fornyet midtbanen, men vi skal også passe på ikke at skifte alle mand ud på én gang, det kan ende med at koste vigtige point i næste sæson. Det skal komme mere løbende. Pirlo ser dog ud til at være færdig i Milan. Tassotti skulle angiveligt mere eller mindre have fortalt pressen, at Pirlo er kommet i overskud i klubben, så med den fyrstelige hyre han efter sigende hæver, så bliver kontrakten nok ikke forlænget. Men er altså stadig ked af, at han smutter, uden vi får så meget som en bøjet femøre for ham.

Seedorf har også været rygtet flere steder hen på det sidste, blandt andet har der været snak om, at han kunne følge Ronaldinho til Flamengo. Det ville måske være en fornuftig afslutning på karrieren, for en stor spiller.

Men umiddelbart vil jeg også sætte grænsen der så, og så holde på Gattuso i hvert fald et år endnu. Man skal passe på ikke at underkende hans værdi, også udenfor banen (hvor jeg i øvrigt også tror Seedorf har en enorm betydning).

Du kan have ret i at det vil være bedre med en ny angriber, men hvis Pato(Som faktisk har været bedre når Zlatan ikke er med), Beretta (som endelig fik sin debut mod Bologna, og skulle være minde meget om Inzaghi) og jokeren Inzaghi kan komme igang er det 3 gode angribere. Derudover kan både Robinho og Cassano spille på toppen (Cassano er dog ikk ligeså god der som på den offensive midtbane). Vi har også set i de 5 kampe uden Ibra, hvor han havde fået rødt, har vi vundet alligevel.

Med hensyn til Ganso vil det også være utrolig træls hvis f.eks. Inter får ham og blir en af de bedste næste sæson og lang tid frem(Vi husker vist stadig Aly Cissokho, som vi havde i vores hule hånd, men ikk ville betale for. Han blev så utrolig god i Lyon). Og Ganso behøver jo ikk være første valg til at starte med.

Seedorf har dog ikk haft en god sæson hvis man kigger på hele sæsonen. Men hvis man kigger på de her par måneder har han været utrolig vigtig med masser af mål.

Det kan have meget stor mental effekt på spillerne at skille sig af med Pirlo, Seedorf og Gattuso. Men jeg er bare bange for, at de kommer på banen pga. deres navn, og ikke deres kvaliteter. Som Især Seedorf har i efteråret. Men hvis 1 af dem skulle blive, skal det nok være Gattuso, han har, efter min viden, den mindste løn. Men nok ikk den største indflydelse af de 3. Udover hans mindre løn, ser jeg ham også som den der kan fylde sin plads bedst: Jagt bolden og spil den enkelt videre.

Pirlo's afgang ser jeg store plus'er i, han har kæmpe løn (penge sparet, er penge tjent. Så lidt for vi jo for ham Opstemt ), og hans afleveringer er knap så gode. Især frisspark og hjørnespark, hvor han siden 2008 sjældent får den mere end 2 meter op i luften. Det skal dog siges at jeg elsker denne mand, og har altid været stor fan af ham, men han har bare ikk det der skal til mere.

Næste sæson håber jeg helt klart også at Merkel kommer rigtigt igang, han var med i efteråret og starten af foråret, men har ikk spillet i lang tid. Jeg ved ikk om han er skadet eller om han bare er kommet på ungdomsholdet igen. Jeg glæder mig da også helt klart til at vi vinder Serie A igen Grin

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1799: 09 Maj 2011, 11:52 »

Jeg havde nu forstået det sådan, at det var Vieri, som Beretta mindede meget om, men det ville jo heller ikke være så tosset at få sådan en op. Men lad os nu se, i den alder skal der altså spilletid til, for ikke at sætte udviklingen i stå, og spilletid får han helt klart ikke meget af i Milan. Pippo har jo også været dømt færdig i mange år, men er dog enig i, at ham skal man aldrig afskrive, den mand ved hvor målet står, og er som type helt unik. Men han er altså også ved at være gammel, han holder ikke til 3 kampe om ugen, hvis Zlatan skulle blive skadet, og Patos kvaliteter er helt anderledes end Zlatans, så der vil stadig være kampe, der bliver unødvendigt svære, af ikke at have en Zlatan type oppe foran. Det kunne måske være Beretta, men igen et tungt ansvar at dumpe på så urutinerede skuldre, hvis det skulle komme dertil. Cassano og Robinho er der ingen der slår sig på, uden at det kommer til at koste dem en karantæne efterfølgende.

Vi kan ikke købe spillere, for at andre ikke skal få dem, det er et sidespor at bevæge sig ud på, og kan lynhurtigt ende med at underminere økonomien totalt. Eksemplet med Cissokho er selvfølgelig ærgerligt set i bakspejlet, men husk nu lige på hvad begrundelsen var, for at vi ikke ville betale det Porto forlangte. Lægetjekket viste jo nogle tandproblemer (som dem vi har hørt om fra både Lars Jacobsen og Leon Andreasen), som kunne ende med at give en del skadesproblemer. Det havde bestemt været værre, at give en formue for ham, og så se ham løbe i en langvarig skade, kort tid efter han kom til klubben, og det var der overhængende risiko for.

Som sagt, jeg kan godt leve med at vi siger farvel til Pirlo, det ærgrer mig bare, at han går helt gratis. At han ikke har virket som den spiller, som han var en gang, tror jeg også hænger lidt sammen med den måde han bliver brugt. Han spiller ikke helt den samme rolle mere, som han gjorde, da Ancelotti opfandt ham som den dybe playmaker. Men ja, lønudgiften er godt sparet, det giver bare ikke penge i kassen, til at købe en erstatning for.

Seedorf kunne jeg også godt unde en god afslutning på karrieren, som profil i eksempelvis Flamengo. Ville elske at se ham overstråle Ronaldinho der  Smiley

Gattusos tænding tror jeg har stor betydning, den smitter, og kan virke motiverende i omklædningsrummet også. Det vil efter min mening, være et selvmål, også at skille sig af med ham, hvis vi også skiller os af med både Pirlo og Seedorf. Og ja, Gattusos løn er vist ikke nær så høj som de andres, han så vidt jeg husker ved et par lejligheder (i hvert fald i forbindelse med sin skade) selv tilbudt at gå ned i løn.

Jeg håber også vi får mere at se til Merkel i næste sæson. Strasser vil jeg også gerne se lidt mere til, han er ved at have en alder, hvor gennembruddet skal til at indfinde sig. Vi har jo også Marco Fossati og Simone Verdi på ungdomsholdet, som det kunne være spændende snart at se lidt til på førsteholdet. Det at der er så mange unge spillere med stort potentiale, er også en anden grund til, at det ville være fornuftigt, ikke at skille sig af med for mange på midtbanen. For de unge har stort potentiale, men er ikke helt klar til at gå ind på førsteholdet endnu, men en sæson eller to mere, så kunne generationsskiftet måske komme helt naturligt indefra. Det ville være interessant.

Sider: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010