home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1166 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 240503 gange)
guldborg
Ynglingespiller

Sv: AC Milan tråden
« Svar #1770: 15 Mar 2011, 17:56 »

oi oi pippo segna per noi

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1771: 16 Mar 2011, 11:13 »

Ranocchia er fantastisk, men han går tit i en al for grim trøje Peace
Vores transfermål er: Robben, Ramos, Cissokho, Montolivo og Astori.. Synes selv at den eneste vi ikke lige umildbart har brug for er den bedste af dem, Robben.

Og mon ikke Astori er tænkt lidt i samme ånd som Abate og Antonini i sin tid, ikke helt gode nok, men trænet i klubben, så tæller i registreringen til Champions League...

Cissokho skulle vi have haft, da vi kunne have hentet ham for et forholdsvis lavt beløb, i dag tror jeg han koster for meget, i forhold til hvad vi får for pengene.

Robben har jeg tidligere været inde på, vi har ikke brug for endnu en spiller som sundhedsstaben skal tage sig mere af, end træneren, uanset hvor god han så er.

Ramos og Montolivo kunne være interessante, men Ramos er nok urealistisk, eller i hvert fald alt for dyr.

Ellers er der ved at komme fart i rygterne om at Kaká skulle være på vej tilbage. Berlusconi har offentligt meldt ud, at han ville modtage ham med åbne arme, og det plejer vel gerne at være noget nær lig med en ordre til Galliani, om at se efter at få fingeren ud og få ham købt. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal mene om det, det var rigtig surt at se ham smutte til Real, men omvendt så har han været meget skadesplaget i sin tid i Real, og han kæmpede jo faktisk også med en del skader, allerede mens han endnu var i Milan. Men nu er Seedorf jo ved at nærme sig sidste salgsdato, og vi kunne godt bruge en god erstatning, og der ville Kaká jo passe godt ind, selvom han måske er knapt så fleksibel, men på den offensive midtbane er han en klar forstærkning.

Nu er mit Italiensk ikke specielt godt, skal det forståes således at Pirlo skulle være på vej til Juve? Det ville da være et selvmål af rang, men det ville ikke undre mig om det skete, Berlusconi var for et par år ude med en melding om, at han var klar til at sælge Pirlo, da han så hvad han fik i løn.

3.v evaB
Gæst

« Svar #1772: 16 Mar 2011, 11:25 »

Og mon ikke Astori er tænkt lidt i samme ånd som Abate og Antonini i sin tid, ikke helt gode nok, men trænet i klubben, så tæller i registreringen til Champions League...
Nu har jeg godt nok tidligere været lidt efter Abate, men jeg er helt forelsket i ham nu.
Fantastisk speed og så bringer han en del fight med. Det er lidt ala den ånd som Gattuso & Pippo har.
Jeg er ikke i tvivl om han nok skal vise sig god nok til at passe højreside.
Medmindre Sokratis skulle tage backen.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1773: 16 Mar 2011, 11:46 »

Nu har jeg godt nok tidligere været lidt efter Abate, men jeg er helt forelsket i ham nu.
Fantastisk speed og så bringer han en del fight med. Det er lidt ala den ånd som Gattuso & Pippo har.
Jeg er ikke i tvivl om han nok skal vise sig god nok til at passe højreside.
Medmindre Sokratis skulle tage backen.

Abate er klart bedst offensivt, men defensivt halter han gevaldigt, når han bliver presset. Jeg er godt nok efterhånden mere tryg ved Abate på højrebacken, end Zambrotta, men det er mest fordi Zambrotta er ved at være temmelig elendig, og har en træls tendens til at tabe hovedet og trække kort af diverse kulører, mere end fordi jeg synes Abate har klassen til en klub som Milan. Faktisk synes jeg Antonini er bedre på venstrebacken, end Abate er på højre, men ingen af dem er gode nok til at spille fast i en klub som Milan.

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #1774: 17 Mar 2011, 11:44 »

Abate synes jeg er fed spiller, det eneste problem er hans defensive mangler og temperament. Antonini syes jeg er okay, ikke fantastisk, ikke daarlig.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1775: 18 Mar 2011, 12:59 »

Så fik Joe Jordan også sin straf, for sin andel i bataljen med Gattuso efter Champions League kampen på San Siro.

http://www.goal.com/en/news/9/england/2011/03/17/2399692/tottenham-assistant-joe-jordan-handed-one-game-ban-by-uefa

Redknapp skaber sig selvfølgelig, men UEFA plejer ikke at turde uddele den slags straffe til Engelske hold, uden at de er helt sikre i deres sag, så mon ikke bare han skal stikke piben ind, inden han også selv pådrager sig en karantæne...

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #1776: 20 Mar 2011, 23:26 »

Mester skabet er virkelig i fare. Hvis vi taber imod Inter, saa ryger vi ned paa en en delt 2. plads.. Det kan simpelhen ikke passe vi hr solgt det hele Skuffet !

3.v evaB
Gæst

« Svar #1777: 20 Mar 2011, 23:34 »

Mester skabet er virkelig i fare. Hvis vi taber imod Inter, saa ryger vi ned paa en en delt 2. plads.. Det kan simpelhen ikke passe vi hr solgt det hele Skuffet !
I fare? Mesterskabet er væk.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1778: 21 Mar 2011, 09:39 »

Det her skal vendes NU. Spillerne SKAL simpelthen være så professionelle, at de ikke i den grad lader sig slå ud af sådan et Champions League nederlag. Gu er det skuffende at ryge ud af Champions League, men så er der bare desto mere grund til at kæmpe for at vinde Scudettoen, så der i det mindste kommer lidt guld i hus.

Men ja, man kan godt frygte at de har fået et knæk, der kan komme til at koste os mesterskabet.  Sur

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #1779: 21 Mar 2011, 14:06 »

med Ibra og Pato ude imod Inter bliver det svaert at score maal. Det biver nok Prince/zzzeedorf - Robinho - Cassano.. Vi skal bare vinde 1-0 eller staa lige. Tror slet ikke paa sejren.

3.v evaB
Gæst

« Svar #1780: 21 Mar 2011, 14:11 »

med Ibra og Pato ude imod Inter bliver det svaert at score maal. Det biver nok Prince/zzzeedorf - Robinho - Cassano.. Vi skal bare vinde 1-0 eller staa lige. Tror slet ikke paa sejren.
Jeg tror nu egentlig først vi skal koncentrerer os om, at kunne gå ind til den kamp som værende Serie As førerhold.
Der venter os en kamp mod Fiorentina, og det er langt fra sikkert vi skulle vinde den som vi har spillet i de 2 seneste Serie A kampe. Slår vi Fiorentina, så kan vi 'næsten' leve med uafgjort mod Inter(ikke at det skulle blive nemt), selvom det tillader at Napoli kommer tættere på. Det først indbyrdes opgør giver os en fordel såfremt vi ikke taber til Inter, for så er vi bedre end både Napoli og Inter indbyrdes hvilket vil være helt formidabelt med henblik på pointlighed.

Mesterskabet er 'ours to lose', men jeg ser stadig en del kampe hvor vi kan smide point hvorfor det langt fra bliver nemt.
Fremfor at sætte min lid til vores styrke vil jeg sætte min lid til de andre holds tendens til at smide point.

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #1781: 21 Mar 2011, 18:19 »

Inter som modstander passer os faktisk fint. De spiller ikke med decideret kanter og naesten alt deres spil komme igennem midten. Jeg tror at Flamini, Gattuso og de 2 CF bliver afgoerende. Haaber at vores midtbane kan "smadre" Snejders flotte spil og at Eto'o og Pazzini bliver holdt i kort snor.

3.v evaB
Gæst

« Svar #1782: 03 Apr 2011, 01:34 »

Needless to say, at ord er overflødige?

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #1783: 03 Apr 2011, 14:06 »

Needless to say, at ord er overflødige?

Fantstisk sejr boys!  Thumbs Up

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #1784: 03 Apr 2011, 17:17 »

Fantstisk sejr boys!  Thumbs Up

Der er ikke så meget andet at sige, end at det er fuldt fortjent! Set over hele sæsonen, fortjener i at vinde mesterskabet, men det skulle ikke undre mig, at vi fik en chance til for at hente jeres forspring..

Sider: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010