home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1224 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 240611 gange)
guldborg
Ynglingespiller

Sv: AC Milan tråden
« Svar #1755: 11 Mar 2011, 15:09 »

vi går efter The Double, det eneste problem er at ledelsen er fucking ligeglade med Coppa Italia. Adriano Galliani er ved at lave en af hans fantastiske køb: http://www.sportmediaset.mediaset.it/mercato/mercato/articoli/55204/milan-pazza-idea-robben.shtml

oi oi pippo segna per noi

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #1756: 11 Mar 2011, 15:20 »

Næsten alle klubber er ligeglade med I Coppa Italia, sådan har det vist været i mange år.

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #1757: 11 Mar 2011, 16:54 »

den er ligeså meget værd som den danske Wink

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1758: 11 Mar 2011, 18:26 »

vi går efter The Double, det eneste problem er at ledelsen er fucking ligeglade med Coppa Italia. Adriano Galliani er ved at lave en af hans fantastiske køb: http://www.sportmediaset.mediaset.it/mercato/mercato/articoli/55204/milan-pazza-idea-robben.shtml

Robben? Så må jeg nok indrømme at jeg siger nej tak. Han er en fantastisk spiller, men han er altså også en meget skadesplaget spiller, og det er da det sidste vi har brug for. Og da slet ikke i den prisklasse (både hvad angår indkøb og sidenhen løn), som man må formode Robben tilhører.

Det er måske heller ikke lige det sted på banen vi trænger hårdest til forstærkninger. I hvert fald ikke så længe vi stadig ikke har fået kørt en afløser i stilling, til at tage over efter Nesta, og der også er et par herrer på den centrale midtbane, der nærmer sig sidste salgsdato, Seedorf i særdeleshed, men også Ambrosini, og inden længe også Pirlo og Gattuso. Og så længe vores backs er af nærmest fornærmende ringe kvalitet.

Coppa Italia tror jeg ærligt talt de Italienske klubber tager omtrent lige så seriøst, som de Skandinaviske klubber med Royal League. Træningskampe med andre ord. De mindre klubber kan måske drømme om en Europa League kvalifikation ad den vej, men vi bør absolut ikke prioritere den overhovedet, det er Serie A det gælder, vi har intet ud af at vinde pokalen, det er ren bonus hvis det sker, det vigtigste er helt klart Scudettoen. Lad Merkel, Strasser osv få noget kamptræning i Coppa Italia, så stamspillerne kan få sig en lille puster, og være ekstra klar til den vigtige slutspurt i ligaen.

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #1759: 11 Mar 2011, 18:39 »

tror at vi henter Mexes som "ny Nesta", ellers er jeg heller ikke meget for Robben. Montolivo er vidst også en Galliani prøver at hente, håber vi får ham. Fantastisk spiller, god playmaker (arvetager fra Pirlo) og lidt stærkere fysisk. Ganso er vidst også et emne, selom jeg ikke mener vi skal investere 200 mio på ham

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1760: 11 Mar 2011, 19:18 »

Mexes er, efter min mening, for svingende i sine præstationer, til at være god nok som permanent arvtager efter Nesta. Der skal en mere stabil forsvarsspiller til, hvem det skal være har jeg ikke lige noget bud på, men jeg gør mig ingen illusioner om, at vi kan finde en der er bare lige så god som Nesta har været for os, en sådan findes ganske enkelt ikke, men vi kan klart finde en, der indgyder mere ro i forsvaret, end Mexes gør, og det bør vi helt klart gå efter. Mexes er at sætte overliggeren for lavt, han bør højst hentes ind som breddespiller.

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #1761: 11 Mar 2011, 19:23 »

Jeg synes Mexes er okay, men det er svært at finde en der er ligeså god som legenden Nesta.. Astori er også et godt emne

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1762: 11 Mar 2011, 19:39 »

Nesta var blandt verdens bedste på sin plads, allerede da vi hentede ham, det bør helt klart også være tilfældet for hans arvtager, det er trods alt en af de vigtigste roller på ethvert hold. Jeg synes ikke nogen af dem du nævner lever op til den beskrivelse. Mener Galliani, at der er råd til Robben, så kan der absolut også godt blive råd til en verdensklasse forsvarsspiller. Til så vigtig en rolle, SKAL overliggeren sættes højere end Mexes. Jeg ville ikke have noget imod at vi hentede Mexes, det talte jeg faktisk varmt for, allerede for et par år siden, men det skal ikke være som den permanente afløser for Nesta, det er han ganske enkelt ikke stabil nok til.

Den spiller som skal erstatte Nesta, skal have et højt bundniveau, og det mener jeg ganske enkelt bare ikke Mexes har, hans bundniveau er alt for lavt, til at skulle agere forsvarsgeneral i en af verdens bedste klubber.

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #1763: 11 Mar 2011, 19:47 »

JEG vil helst have en italiener på pladsen, en der kan holde i nogle år. Astori er rgod, men er god nok? Bochetti fra Rubin kunne være en mulighed.
Vi har også unge håb i Darmian og Albertazzi

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1764: 11 Mar 2011, 22:47 »

Tjae, en Italiener ville da være udmærket, men jeg vil dog helst have den bedste på den plads, så kommer nationaliteten i anden række (selvom det dog absolut ikke må ende med at gå Inter i den, hvor der nærmest ikke er en eneste Italiener på holdet). Jeg vil absolut hellere have eksempelvis en Tysker i verdensklasse, end en middelmådig Italiener.

Lige pt. har jeg lidt svært ved at komme i tanker om, hvilken Italiener det skulle være, der er i verdensklasse på den plads.

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #1765: 11 Mar 2011, 23:02 »

Dejligt med Inter nederlag.. Hvis vi sejrer så er mesterskabet næsten hjemme, hvor har jeg dog savnet det!

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1766: 13 Mar 2011, 16:06 »

Her står vi med alletiders mulighed for at øge afstanden ned til Inter, som spillede uafgjort med Brescia, og hvad gør vi så? Spiller uafgjort på eget græs til ligaens prygelknabbe... Og får oven i købet Zlatan smidt ud Sur

Det er bare ikke godt nok. Det er muligt Tottenham kampen stadig har siddet i benene, men så er det da netop, at man skal prise sig lykkelig for, at det netop er i den kamp, man skal møde ligaens absolutte bundprop...

Nu er det bare ekstra vigtigt at slå Inter om 14 dage. Men hvor er det da unødvendigt at invitere Napoli tilbage i mesterskabskampen.. .

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #1767: 14 Mar 2011, 20:01 »

3 dage til Ibra. Synes personligt at Fantonio skal starte inde være kamp, jeg tror det bliver spændende med Cassano-Pato-Robinho. Mon ikke der kommer en angriber op fra u20 holdet op, tænker en Giacomo Beretta eller Simone Verdi. Men lad os nu se. En uafgjort mod I Ladri ville ikke være dårligt

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #1768: 14 Mar 2011, 20:15 »

Jeg kan hurtigt komme med en Ranocchia, men ham har Inter allerede købt Wink

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #1769: 15 Mar 2011, 15:38 »

Ranocchia er fantastisk, men han går tit i en al for grim trøje Peace
Vores transfermål er: Robben, Ramos, Cissokho, Montolivo og Astori.. Synes selv at den eneste vi ikke lige umildbart har brug for er den bedste af dem, Robben.

Sider: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010