home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1026 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 241053 gange)
Mr-legendary
Førsteholdsspiller

Sv: AC Milan tråden
« Svar #1395: 09 Jul 2009, 12:11 »

http://tv2sport.dk/node/35746

Det var sgu på tide  Grin
Det er jo Ronaldo om igen.
De brasilianere....

Cesc
Gæst

« Svar #1396: 09 Jul 2009, 12:30 »

Har det noget med kosten at gøre i AC Milan?

Synes alle bliver fede derhenne...

Kunne være sjovt at se Senderos i fed format, han ville ligne Buddha på en prik.

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #1397: 09 Jul 2009, 12:42 »

Haha, det fandme rigtig nok.. funny

Senderos som fed: Ja tak! Grin

Cesc
Gæst

« Svar #1398: 09 Jul 2009, 12:45 »

Med lidt sul på kroppen, så ligner de automatisk hinanden på en prik..

DavidMadsen
Manager

« Svar #1399: 09 Jul 2009, 12:50 »

Til indkøbet af Oguchi Onyewo: Jeg holder med Standard i Belgien, og har set nogle kampe. Onyewu er en virkeligt solid spiller, som nok er mere kropsstærk og "hardhitting" end en spiller som Vidic. Det er dog lidt svært at sammenligne, da der er så stor forskel på Jupiler League og Premier League. Han er en meget meget stærk spiller, og også sindssygt skræmmende i luften. Han er heller ikke decideret langsom, og han tackler godt.
Dertil kan det så tilføjes, at han er 193cm høj, og vejer 95 kilo. Han er den højeste markspiller i Serie As historie, og den 3. højeste spiller i Serie As historie, kun overgået af to keepere. Han har jo også belgisk statsborgerskab, så han kan registeres som EU spiller.

Jeg tror virkeligt at han bliver et scoop for jer.
Jeg er virkeligt imponeret over dette køb. Selvom jeg er Inter-fan.
« Seneste Redigering: 09 Jul 2009, 12:54 af DavidMadsen » Logged

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1400: 09 Jul 2009, 16:05 »

Nu var både Ronaldo og Ronaldinho fede da de kom til Milan, så er det maden den er gal med, så er det den Spanske mad de ikke kan tåle  Wink

I Ronaldinhos tilfælde kunne man dog godt forestille sig, at det nok nærmere drejer sig om ølvom. Jeg tillader mig at tvivle på, at Leonardos ordre om at han skal tage sig sammen, har den store effekt. Ancelotti havde i hvert fald ikke det store held med at få ham til det. Jeg tvivler på, at Ronaldinho virkelig har lyst til at spille fodbold mere, men lad ham da bare få chancen frem til nytår (vi vinder alligevel ikke noget denne sæson), viser han stadig ikke noget, må han ud og en ny ind.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1401: 10 Jul 2009, 12:00 »

Inzaghi ser da lidt mere realistisk på tingene, end Galliani gør, han udtalte igår, at Milan ikke er favoritter, og siger også flere gange mellem linierne, at det nok ikke ville gøre noget, hvis der kom flere spillere til, end Fabiano, men det er jo desværre ikke noget han bestemmer.

Han siger også, at han hver dag beder Pirlo om at blive i klubben, og det er da noget, der giver et lidt andet billede af Pirlos situation, end det Galliani giver. En person der aldrig har ønsket at forlade klubben, behøver man vel ikke bede om at blive...

Så bliver han også, ligesom så mange andre, ved med at snakke om det nye Milan, og den nye formation, og det nye system. Nyt system kan jeg til dels godt få øje på, da det lader til, at Leonardo fokuserer lidt mere på boldomgangen, end Ancelotti gjorde, men formationen har jeg svært ved at se har ændret sig væsentligt, og det nye Milan, har jeg godt nok svært ved at få øje på, det skulle da lige være, at der er kommet ny træner, men ellers er holdet vel reelt ikke fornyet, nærmere forringet. Men det er vel et definitionsspørgsmå l.

Under alle omstændigheder, så glæder jeg mig til den nye sæson går igang, så vi kan se om der er noget om snakken, om den er nyfundne entusiasme de allesammen snakker sådan om, eller om det er spil for galleriet. Og så bliver det bestemt også spændende at se hvordan Leonardo klarer opgaven, og hvilket præg han når at få sat på holdet hen over sommeren, det lyder i hvert fald til, at hans træningsmetoder er helt nye for spillerne.

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1402: 12 Jul 2009, 15:23 »

Milan spiller venskabskamp i dag, så vi må "se" hvordan det går i Leonardos debut  Smiley Og så er der liv i Hernanes transferen igen  Smiley

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1403: 12 Jul 2009, 16:57 »

Det ville være rart, hvis der rent faktisk var noget om Hernanes rygtet, men jeg er bange for, at det bare er udtryk for agurketid i de Italienske medier. Galliani har jo nærmest ikke bestilt andet de sidste mange dage, end at fortælle, at Fabiano er det eneste transfermål i Milan, og kommer han ikke til, så kommer der ikke flere nye til Milan denne sommer...

Men ja, spændende at se hvordan Leonardo griber tingene an, men det er allerede et noget amputeret hold der stiller til kamp, alene det burde da være et vink med en vognstang om, at der skal mere bredde til.

J-KobZ
Ynglingespiller

« Svar #1404: 12 Jul 2009, 17:10 »

hvilken Leonardo er det ? Hvor kom han fra ? Smiley

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1405: 12 Jul 2009, 17:24 »

Leonardo er tidligere Milan spiller, og har hidtil fungeret som scout (han havde blandt andet en stor finger med i spillet, da både Kaká og siden Pato blev hentet) og teknisk træner for klubben.

J-KobZ
Ynglingespiller

« Svar #1406: 12 Jul 2009, 17:31 »

Nåårh ham er han blevet træner nu ?

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1407: 12 Jul 2009, 23:16 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=55167

De vandt sgu  Grin Men hvor er Pato? Er han skadet eller med landshold eller hvad?

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #1408: 12 Jul 2009, 23:28 »

Han har vel ligesom alle andre, der har deltaget i Confederations Cup ferie.

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1409: 12 Jul 2009, 23:30 »

Nå ja, det glemte jeg

Sider: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010