home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  2 Brugere, 730 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 241041 gange)
DNE
Landsholdsspiller

Sv: AC Milan tråden
« Svar #1380: 02 Jul 2009, 17:03 »

Nej han er ingen Ronaldo, Kaka, Messi osv... Men hans teknik er faktisk langt bedre end man lige tror. Det kan se lidt, eller meget om man vil, klodset ud når han dribler men med de lange stænger han løber rundt med er det vel også meget naturligt Wink

Men nej tror ikke han passer ind i jeres system, han skal spille 4-4-2 hvor han kan ligge og heade dem videre til sin angrebspartner, det kan jo blive lidt svært at heade dem videre til sig selv  Rullende Øjne

Nu spiller vi godt nok med 2 angribere (ja faktisk 3, for ham der hænger lige bagved bliver også kaldt angriber, men det er vist et definitionsspørgsmå l), men jeg mener alligevel ikke Crouch ville passe ind i systemet. Jeg skal ærligt indrømme, at mit kendskab til Crouch ikke er specielt godt, men det indtryk jeg har af ham er, at han er en noget akavet spiller, som ikke egner sig specielt godt til hurtigt og teknisk angrebsspil.

Den angriber vi skal have, hvis vi endelig skal have en, skal være en der både kan få noget ud af et indlæg, men som også kan få noget ud af det, når spillet kommer op gennem midten.

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1381: 06 Jul 2009, 11:58 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=54895

Hvad er det for noget lort at lukke ud???

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1382: 06 Jul 2009, 12:08 »

"den teknisk stærkeste trup"??

Tror kæden er sprunget af for den kære Berlusconi .. Milans trup sidste år var stærkere end den er nu såå ved ikke helt hvad han regner med?? Han bliver nødt til at give Milan nogle penge de kan købe ind for ellers går det da helt galt.. Men nu er I i CL og der skal nok komme en masse  penge ind fra det.. Så nu må vi se..

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1383: 06 Jul 2009, 12:12 »

Hvis ikke der kommer nogle indkøb ryger vi nok ud af CHL gruppespil 

JKJ
Gæst

« Svar #1384: 07 Jul 2009, 10:41 »

Jeg forstår godt deres holdninger og bekymringer men ikke lige deres metoder for  at blive hørt...

http://www.onside.dk/node/36422

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1385: 07 Jul 2009, 11:13 »

Nej de metoder nytter ikke, tvært imod, det kunne snarere provokere Galliani til slet ikke at foretage sig noget.

Der er virkelig brug for investeringer mange steder på holdet, og det er bekymrende, at ledelsen ikke kan se det.

Hvor ville det da være rart, hvis Berlusconi kunne få den ide at sælge klubben, og den nye ejer, som det allerførste, gav Galliani sparket... Men det er jo nok desværre ønsketænkning...

Bave
Gæst

« Svar #1386: 07 Jul 2009, 13:57 »

INDKØB:

http://www.bold.dk/nyt/AC-Milan-henter-amerikaner-i-Belgien

Nogen der ved hvem det er?
og om han er noget værd?

For umiddelbart så ja det er godt med en defensiv forstærkning.
Men jeg da jeg ikke rigtig har hørt om ham, så tvivler jeg på om han er god nok..

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1387: 07 Jul 2009, 13:58 »

Jeg ved ikke hvem han er, men han skulle have spillet fantatisk i Confederations Cup

JKJ
Gæst

« Svar #1388: 07 Jul 2009, 14:18 »

INDKØB:

http://www.bold.dk/nyt/AC-Milan-henter-amerikaner-i-Belgien

Nogen der ved hvem det er?
og om han er noget værd?

For umiddelbart så ja det er godt med en defensiv forstærkning.
Men jeg da jeg ikke rigtig har hørt om ham, så tvivler jeg på om han er god nok..

Aner heller ikke ret meget om ham... Men prøv lige at læs her hvad hele hans navn er Wink
Håber de har lavet en ekstra lang linie på kontrakten   Opstemt

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-23535413.html

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1389: 07 Jul 2009, 14:20 »

Jeg kender ham ikke, men han er hvertfald stor og stærk  Opstemt

http://video.google.com/videoplay?docid=7259493833276424915

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1390: 07 Jul 2009, 14:49 »

Så vidt jeg kan forstå på den officielle meddelelse på hjemmesiden, så er han hentet på fri transfer, da han havde kontraktudløb i Standard Liege, og han kan vel kun være bedre end Favalli (som altså fik en del spilletid i det centrale forsvar sidste sæson), så umiddelbart er det vel et ok "køb".

Det havde været noget skidt, hvis ikke han havde haft Belgisk pas, men så længe han ikke optager en plads som et ikke-EU køb, kan han vel kun overraske positivt.

Zone 43
Manager

« Svar #1391: 07 Jul 2009, 17:20 »

Jeg kender kun Gooch, som en rigtig god mand nede i midterforsvaret, hvorfor jeg frygter lidt, at i har gjort et scoop i ham. En stor, stærk mand, der ikke er bange for at gå til stålet, og som er rigtig god i luften.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Bave
Gæst

« Svar #1392: 08 Jul 2009, 18:01 »

http://www.bold.dk/nyt/Galliani-Luis-Fabiano-eller-ingen
Det er løgn Tunge
Så 3 spillere ind og så er vi færdige?

Vi bliver ikke mestre næste år det er helt sikkert.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1393: 09 Jul 2009, 00:26 »

Tjae, enten så er de unge bedre end vi lige regner med, eller også går vi endnu en skuffende mellemsæson i møde. Håber selvfølgelig på det første, men frygter det sidste. Vi har en dygtig startellever, men det kniber altså gevaldigt med bredden, og det er noget gnu, når startelleveren er ved at blive ret skadesplaget.

Det centrale forsvar er vel ved at være fornuftigt besat, midtbanen mangler bredde, og helt galt går det, hvis ikke Pirlo hiver sig selv op ved hårrødderne, og får gang i det storspil han tidligere har leveret, vi har ingen reelle alternativer til ham. Bliver han skadet, eller bliver ved med at underpræstere, så mangler vi altså en defensiv spilfordeler, som i mine øjne er en nødvendighed i det system vi skal spille. Jeg kunne altså virkelig godt tænke mig, at vi gik efter Hernanes, han ville være et godt alternativ til Pirlo, og ville også fungere som på de to andre midtbanepladser, hvis Pirlo skulle blomstre op igen i det "nye" system.

Mangler vi spilfordeleren på midtbanen, bliver vi alt for afhængige af vores backs offensive kvaliteter, og de halter altså lidt, efter min mening. Vores backs er altså ikke hvad de har været, og når det nu er meningen, at vi skal spille med så offensive backs, som der snakkes om, så undrer det mig at man ikke er på udkig efter forstærkning på de pladser. Oddo var god i den rolle det første halve til hele år han var i klubben, men siden har han altså skuffet gevaldigt, hvilket vel også var den primære årsag til han blev lejet ud sidste sæson (hvor han i øvrigt også skuffede). I Barcelona forsøgte man at bruge Zambrotta som offensiv back, men han manglede forståelse for hvornår han skulle løbe med, jeg har en fornemmelse af, at han ikke er blevet ret meget bedre siden... Jankulovski lader også til at være gået over sin holdbarhedsdato. Antonini er bare ikke god nok, og er da også flyttet op som midtbanespiller på hjemmesiden, så der venter nok ham en ny rolle, som reserve på en position på banen som vi slet ikke bruger... Kaladze er vel efterhånden mere central end venstreback, og det samme gælder Favalli (som i øvrigt slet ikke er god nok). Flamini er vel egentlig den eneste der er god nok til pladsen, men han er vores eneste backup mulighed på midtbanen...

På den offensive midtbane står den mellem Ronaldinho og Seedorf, hvilket vil sige, at Ronaldinho igen, igen, får chancen, og igen, igen underpræsterer, og ender med at miste pladsen til Seedorf, som er ved at være lovligt langt oppe i årene - ikke at det gør så meget, så længe han præsterer, der mangler bare et yngre alternativ, det kunne måske være Viudez, men jeg tvivler, for hvis han er så god som de siger, ville han vel have fået et par kampe sidste sæson.

Angrebet er sådan set ganske fint som det er, selvom en enkelt forstærkning da bestemt ikke ville gøre noget for bredden. Jeg ser stadig Rossi som den ideelle løsning på både angrebet og den offensive midtbane. Fabiano kan bestemt også bruges, men han løser ikke rigtig noget på den offensive midtbane, det samme med Huntelaar (som jeg egentlig helst ville have haft af Fabiano og Huntelaar).

Men ja, udmeldingen er jo nok desværre den sædvanlige trodsreaktion fra Galliani på fanprotesterne forleden... Jeg håber godt nok de unge er bedre end jeg lige regner med, ellers ser det skidt ud.

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1394: 09 Jul 2009, 11:47 »

http://tv2sport.dk/node/35746

Det var sgu på tide  Grin

Sider: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010