home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 240629 gange)
Szczesny
Manager

Sv: AC Milan tråden
« Svar #1290: 17 Jun 2009, 13:28 »

Jeg kan godt se at det er et par ældre herrer i har der, men stadig af rimelig kvalitet. Bliver Gattuso solgt, så kan Flamini jo rykkes frem igen. Det er ikke mange klubber der har 4 så kompetente spillere til den centrale, defensive del af midtbanen.

Er enig i at Ronaldinho er overvurderet, men det var han jo allerede da han kom til klubben. Sælges han kan VDV eller Sneijder nok hentes med fortjeneste - men Ronaldinho har jo nok den kommercielle fortjeneste i det lange løb. Det bliver ihvertfald interessant hvor meget Milan kommer til at agere på markedet, efter den økonomiske indsprøjtning de fik med salget af Kaká!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1291: 17 Jun 2009, 16:16 »

Bliver Gattuso solgt, så er der altså ingen reserver til den centrale midtbane overhovedet, og det er altså ikke holdbart, i betragtning af hvor mange skadesproblemer Pirlo har haft i denne sæson. Selv hvis Gattuso bliver, er den centrale midtbane altså lige lovligt tynd, igen fordi Pirlo er begyndt at døje en del med skader, og er han ude, så er der igen ingen reserver, og Gattuso kunne også meget vel være på vej ind i den alder, hvor skaderne begynder at vælte ned over ham. Han har, indtil hans skade for et halvt års tid siden, været rimeligt forskånet for skader i sin karriere, men man kunne altså godt frygte, at han i sine sidste år af karrieren er knapt så heldig.

Den centrale midtbane er for tynd, og skal forstærkes, eller også skal vi ændre system, så vi kun spiller med to centrale midtbaner, og så i stedet til at investere i kanter, men så er det jo både første og andetvalget der skal hentes, i hvert fald til højrekanten. Jeg kunne også godt frygte, at Pirlo ikke ville få den plads og arbejdsro han skal have, for at spille op til sit bedste, i sådan et system. Sådan et systemskifte vil i øvrigt også udelukke muligheden for at spille med to angribere og en offensiv midtbane, og så er det jo tåbeligt at smide så mange penge efter en angriber, som vi gør (det er så alligevel tåbeligt, men det er mest på grund af at det er den angriber som det er, pengene bliver smidt efter).

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1292: 17 Jun 2009, 16:33 »

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1293: 17 Jun 2009, 17:13 »

Hehe, man har vel lov at håbe, at de finder noget lignende, bare værre, hos Dzeko  Smiley

Bave
Gæst

« Svar #1294: 17 Jun 2009, 17:16 »

Hehe, man har vel lov at håbe, at de finder noget lignende, bare værre, hos Dzeko  Smiley
Det kommer ikke til, at ske for så'n er gud :-D

Vi får ikke Cissokho, Vi smider en masse penge på Dzeko, & Juventus henter Rossi.
Det kommer til at forløbe på den måde Ubeslutsom

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1295: 17 Jun 2009, 21:29 »

Fuck jeg får spat hvis han ikke skifter, og så på grund af en tand Shockeret

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #1296: 17 Jun 2009, 21:36 »

Haha.. det er da latterligt.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1297: 18 Jun 2009, 09:04 »

Så blev han godkendt.. havde nu heller ikke regnet med andet  Smiley

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1298: 18 Jun 2009, 09:51 »

Nu vil Pirlo også med Ancelotti til Chelsea... Så kære Galliani, nu skal der altså hentes en midtbanespiller, og det må meget gerne være Hernanes, så drop nu ham den middelmådige Bosnier, og hent en klassespiller til den midtbane, der pt er overbefolket af spillere, der ikke vil være i klubben.

Spillere med den indstilling, at de hellere vil spille et andet sted, kan umuligt være super motiverede, for at yde 110% hver gang, og det er netop den arbejdsiver, der er Gattusos absolutte spidskompetence, mens Pirlo nok næppe hæver niveauet til denne sæson, hvis han ikke har lyst til at være i klubben...

Vi har seriøse problemer, et salg af Gattuso og Pirlo ville gøre ondt, for det er to af mine favoritter, men i vores situation må det være vigtigere at have sultne spillere, der vil gøre alt for KLUBBEN, ikke for en træner som ikke er i klubben mere. Så et eller andet sted ville det nok være fornuftigt, at sælge de to, selvom det med al sandsynlighed vil være ensbetydende med endnu en mellemsæson, men den sikrede vi os jo sådan set allerede med salget af Kaká. Det er i mine øjne vigtigere at få samlet et hold af motiverede spillere, og få dem spillet sammen, så hurtigt som muligt, og så, når det er sket, begynde at snakke om de store titler igen.

Et salg af Gattuso og Pirlo kunne i øvrigt nok også gøre det muligt økonomisk, at hente både Rossi og Hernanes, plus endnu et par forholdsvis unge, sultne spillere. Det ville være helt i tråd med den strategi Galliani udtalte han ville følge, spørgsmålet er vel bare, om der stadig er lige så langt fra tale til handling, for hans vedkommende, som der plejer at være.

JKJ
Gæst

« Svar #1299: 18 Jun 2009, 09:54 »

Vi spiller ikke med deciderede kanter, og intet tyder på, at Leonardo har tænkt sig at lave om på det, så Robben ville være penge ud af vinduet.

Jeg er til gengæld ikke helt enig i, at vi har godt styr på den centrale midtbane. Vi har 4 spillere til at dække de tre poster, hvoraf én af dem (Gattuso) er så skuffet over Ancelottis exit, at han meget vel kunne ende med at følge med ham til Chelsea, Pirlo har ikke spillet op til sit bedste i et par år efterhånden, mens Ambrosini nærmest virker bedre end nogensinde, men altså også er har rundet de 32 år. Så er der Flamini, som faktisk sluttede sidste sæson af på backen, og det gjorde han faktisk ret godt, så der kunne han godt ende ude, hvis ikke de øvrige backs snart hæver niveauet. Seedorf kan også bruges dernede, men han får nok at se til på den offensive midtbane, når Ronaldinho igen, igen falder fuldstændig igennem der.

Men van der Vaart og Sneijder er nok lige lovligt offensive til den centrale midtbane, men den offensive kunne de måske godt bruges til, så kunne man jo bare håbe på, at vi kunne komme af med Ronaldinho, men han er jo Berlusconis darling, så han er nok desværre også Milan spiller efter sommerpausen...

Uden at jeg skal sige du tager fejl, er det så ikke Pirlo du tænker på??  Han har efterhånden flere gange været sat i forbindelse med Chelsea og er det nu igen efter at Ancelotti har overtaget dem...
Jeg kender ikke alle rygterne, men har slet ikke hørt at Gattuso skulle være sat i forbindelse med dem, det har Pirlo derimod flere gange Wink

http://www.bold.dk/nyt/Pirlo-Jeg-vil-spille-for-Ancelotti

I snakker desuden om i har en ok midtbane, bevars ja, men i mangler ungt blod på den plads. Hvis i ikke allerede nu begynder at få nogle nye yngre folk kørt i stilling ender i jo med at alle skal skiftes ud på engang og så er det da først i får problemmer, man skifter jo ikke alle ud på engang i et motorrum  Peace

Edit: DNE overhalede mig lige indenom  Djævel

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1300: 18 Jun 2009, 10:07 »

Uden at jeg skal sige du tager fejl, er det så ikke Pirlo du tænker på??  Han har efterhånden flere gange været sat i forbindelse med Chelsea og er det nu igen efter at Ancelotti har overtaget dem...
Jeg kender ikke alle rygterne, men har slet ikke hørt at Gattuso skulle være sat i forbindelse med dem, det har Pirlo derimod flere gange Wink

http://www.bold.dk/nyt/Pirlo-Jeg-vil-spille-for-Ancelotti

I snakker desuden om i har en ok midtbane, bevars ja, men i mangler ungt blod på den plads. Hvis i ikke allerede nu begynder at få nogle nye yngre folk kørt i stilling ender i jo med at alle skal skiftes ud på engang og så er det da først i får problemmer, man skifter jo ikke alle ud på engang i et motorrum  Peace

Edit: DNE overhalede mig lige indenom  Djævel

Gattuso har også flere gange været ude og melde offentligt ud, at han ønsker at forlade Milan, til fordel for Ancelotti og Chelsea. Han var den første på holdet, til at udtrykke sin skuffelse over Ancelottis exit.

I øvrigt helt enig i dine betragtninger om midtbanen, som jeg også flere gange har givet udtryk for. Vi er slet ikke så bredt besat på den plads, som mange giver udtryk for, vi har reelt kun fire spillere til at dække tre pladser, kun en af disse spillere er under 30, og to af de andre ønsker ikke at blive i klubben. Det er på høje tid at få hevet noget ungt blod ind på den plads, jo hurtigere jo bedre.

Vi har seriøse problemer lige pt, Galliani er ved at fyre det meste af indtægterne fra Kaká salget af på en middelmådig angriber, mens resten af holdet er ved at gå totalt i opløsning. Se efter at få luset de utilfredse fra, inden stemningen breder sig, og skaber en Brøndby effekt på holdet, det er det sidste vi har brug for. Der er rigtig mange klassespillere rundt om i verden, som med glæde ville spille i Milan trøjen, så hvorfor holde på spillere der ikke har spillet op til deres bedste i et par sæsoner, og nu slet ikke ønsker at være i klubben.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1301: 18 Jun 2009, 11:36 »

Wolfsburg melder ud af Dzeko spiller hos dem i næste sæson.. Håber det bliver sådan.

http://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&id=1064654
« Seneste Redigering: 18 Jun 2009, 11:38 af makkerskilap » Logged

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1302: 18 Jun 2009, 12:47 »

Wolfsburg melder ud af Dzeko spiller hos dem i næste sæson.. Håber det bliver sådan.

http://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&id=1064654

Jeg krydser i hvert fald alt hvad jeg har at krydse, men mon ikke bare det er for at presse prisen, og kender jeg Galliani ret, så hopper han på den, så vi ender med at betale lige så meget for Dzeko, som Rossi eksempelvis ville have kostet.

Men ja, jeg håber bestemt at han spiller i en anden klub end Milan efter sommerpausen, om det er Wolfsburg eller ej er jeg sådan set ligeglad med, bare det ikke er i Milan.

Jeg kan ikke rigtig tyde de Italienske overskrifter idag, ud over, at nogen er interesseret i at forhandle om Rossi, men kan ikke rigtig finde ud af, om det er os, eller det stadig er Juve, der er ude med snøren? Andre der har læst noget mere uddybende et eller andet sted?

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1303: 18 Jun 2009, 13:22 »

http://www.bold.dk/nyt/Pirlo-afviser-Chelsea-historie

nu afviser pirlo at have udtalt noget af det vi har læst de sidste dage. hmm.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1304: 18 Jun 2009, 13:25 »

http://www.bold.dk/nyt/Pirlo-afviser-Chelsea-historie

Nå, så afviser han at have udtalt at han ville væk. Men hvad enten han bliver eller ej, så skal vi have forstærkninger på den midtbane, dels fordi det er på høje tid at få spillet en yngre generation ind, så de er klar til at tage over, og dels fordi den midtbane altså, som sagt, slet ikke er så bred, som mange tror.

Noget kunne i øvrigt tyde på, at Seedorf går med tanker om, snart så småt at begynde at trappe ned. Han er sammen med Vieri sat i forbindelse med en Sydafrikansk klub, dog skulle han ønske lige at fortsætte i Europa lidt endnu, men ikke desto mindre er det signaler om, at han går med tanker om at trappe ned (hvis altså den historie har det mindste på sig).

Sider: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010