home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1219 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 240614 gange)
frost2211
Lilleputspiller
*

Sv: AC Milan tråden
« Svar #1275: 15 Jun 2009, 13:31 »

Er 100 % enig med dig DNE. Et køb af Dzeko synes som en panisk handling af Galliani pga. han ikke har været i stand til at få Adebayor. Han har "kun" haft 1 rigtig god sæson, og jeg frygter han ender som Olivera, som vi købte fra Betis: Et FLOP! Og med en pris som efter sigende skulle ligge på over 200 mio., ville jeg personligt hellere foretrække Pato og Inzaghi en enkelt sæson mere...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1276: 15 Jun 2009, 16:55 »

Vi har altså også Borriello, som er en fremragende angriber, han har bare været skadet det meste af denne sæson. Men sæsonen før scorede han altså 19 Serie A kasser for Genoa, og blev dermed nummer 3 på topscorerlisten, efter Del Pierro og Trézéguet, så målinstinkt har han, og han har også vist gode takter for os, når han har været kampklar, han har desværre bare været uheldig med skader. Jeg tror klart mere på Borriello, end på Dzeko, og så længe Inzaghi viser de takter han har vist i denne sæson, så er han også et mere sikkert kort.

Et prisskilt på over 200 mio for et one hit wonder, harmonerer heller ikke rigtig med de udtalelser den kære Galliani kom med så sent som i går, om et nyt Milan, med gode spillere og en afballanceret økonomi. Til den pris skal han i hvert fald gå ind og score 20+ mål i sin første sæson, men jeg har altså på fornemmelsen, at han ret hurtigt vil finde ud på bænken, og blive skippet af sted næste sæson, enten for et latterligt lavt beløb, i forhold til hvad vi købte ham for (hvis vi køber ham), eller på en lejeaftale, som så ender med at blive permanent, igen for et latterligt lavt beløb.

Men skulle vi ende med at købe ham, håber jeg selvfølgelig, at mine bange anelser bliver gjort til skamme, ganske som jeg håbede det, da vi købte Ronaldinho (der fik jeg så desværre bare ret...).

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1277: 16 Jun 2009, 11:33 »

Argh, de Dzeko rygter er altså lidt for sejlivede efter min mening, vi skulle angiveligt have budt 220mio for ham - i øvrigt præcis det samme beløb, der lader til at kunne sende Tevez til Chelsea (gad vide hvad Giuseppe Rossi skulle koste), og han har trods alt bevist sine kvaliteter i mere end én sæson, og i en langt bedre liga, og han er endda ikke stort ældre end Dzeko...

For pokker hvor vil jeg håbe, at Galliani når at komme til fornuft, inden han giver så mange penge for en spiller, der har bevist så lidt... Men Galliani og fornuft, er sgu nok ønsketænkning Sur
« Seneste Redigering: 16 Jun 2009, 11:36 af DNE » Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1278: 16 Jun 2009, 12:43 »

uddrag fra en udtalelse fra Galliani på hjemmesiden..

"We shall continue, in the coming days, in the coming weeks, to follow  this line"..

hvor mange har han tænkt sig at hente? panikkøbet dzeko og hvem ellers? er der rygter om flere..
jeg var ikke engang klar over vi købte ham backen, før jeg så det på bold. jeg håber bare ikke han
brænder hele økonomien af på panikkøb..  Huh

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1279: 16 Jun 2009, 14:10 »

Cissokho var der lidt rygter om, det sidste døgn, inden handlen blev officiel. Han skulle også være yderst talentfuld, men det har han da også bare af at være til den pris (specielt i betragtning af hvad han blev handlet for, for et halvt år siden).

Ellers er der de meget vedholdende rygter om Dzeko, der har også været lidt rygter om Hernanes og Miranda, men det kan jo ikke lade sig gøre, hvis vi henter Dzeko.

Og ja, døjede økonomien med at bære, at vi holdt på Kaká, så må der jo også være grænser for hvor mange spillere vi kan hente, Cissokho til omkring 100 mio, og muligvis Dzeko til 220mio, plus at de jo også lige skal have løn, så er pengene og lønbesparelsen fra Kaká salget jo hurtigt brugt, uden at vi er forstærket væsentligt, tvært imod vil jeg mene at vi stadig vil stå svækket, i forhold til den netop overståede sæson, mens flere af vore nærmeste rivaler allerede har forstærket sig.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1280: 17 Jun 2009, 10:01 »

http://www.onside.dk/node/35314

så skal der handles galliani. kunne være godt med ham til klubben, tror jeg.

mathias o
Reserveholdsspiller

« Svar #1281: 17 Jun 2009, 10:13 »

http://www.onside.dk/node/35314

så skal der handles galliani. kunne være godt med ham til klubben, tror jeg.
Han kunne være SUPER GOD!! Thumbs Up

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1282: 17 Jun 2009, 10:20 »

præcis. ham og pato kunne være guld, også i de kommende år. inzaghi er udbrændt for mig og borriello.. tja.. vel en okay udskifter (selvom han ikke ønsker at være dét) paloshi bliver åbenbart hos parma i næste sæson også. så der er pato, borriello og inzaghi, og det tyder ikke på vi får hentet adebayor eller en anden klasse angriber af lige dén kaliber, så for mig ville rossi være et rigtig godt valg.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1283: 17 Jun 2009, 11:13 »

Villarreal siger bare, at de ikke vil sælge, men sætter alligevel et prisskilt på ham på omkring 300 mio. I mine øjne penge der ville være meget bedre brugt, end de 200 Wolfsburg vil have for Dzeko. Det er en forskel på 100 mio fra en middelmådig angriber, der kun har bevist sit værd i én sæson i Bundesligaen, til en verdensklasseangrib er, der allerede har bidt skeer med alle de tre største ligaer i verden, på trods af en beskeden alder på kun 22år. Og så vil han jo i øvrigt ikke udelukke et køb af Hernanes.

Desværre tyder alt på, at det bliver Dzeko vi henter, og så er der jo nok ikke råd til Rossi også, og Hernanes er udelukket på reglen om max 2 ikke-EU signinger pr sæson...  Skuffet

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1284: 17 Jun 2009, 11:27 »

hvor læser i jeres nyheder henne?
det ender sikkert med at det bliver dzeko, desværre, men kan ikke se noget på bold, onside, eb, indkast eller milans officielle.. damn hvor ærgeligt. de 300 mio kunne godt bruges på rossi og så kunne hernanes hentes til midtbanen.

maldini rygtes til chelsea som assistent for ancelotti.. gad vide om vi nogle af de spillere der har været oppe at vende  Huh
« Seneste Redigering: 17 Jun 2009, 11:31 af makkerskilap » Logged

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1285: 17 Jun 2009, 12:42 »

Tror at nyhederne om både Rossi og Dzeko har været på Indkast idag, ved godt man skal tage det lidt med et gran salt, når det kommer derfra, men Dzeko rygterne har været ret vedholdende (også prisen), så de er nok gode nok, og Rossi prisen skulle være en udtalelse fra Villarreals præsident.

Ifølge dagens Italienske overskrifter, så ser det i øvrigt ud til, at Juve igen, igen overhaler os indenom, og napper Rossi, mens vi må nøjes med Dzeko  Sur

Hvor jeg dog ønsker mig en kompetent ledelse i Milan...

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1286: 17 Jun 2009, 12:47 »

jeg læste det om rossi på onside, at hans drømmeklub var milan og hvis de ringede ville han tage den.
kan ikke se noget om at juve skulle være foran i forhold til os, på gazetta dello sports hjemmeside, eller nogen andre, og hvorfor skifter han til juve hvis hans drømmeklub er milan...
så godt det med præsidenten, der ikke vil snakke med nogen klub medmindre et bud på 300 mio som minimum kommer på bordet.. synes dog godt vi kunne smide dem til ham i stedet for dzeko.. nedtur.

nu læste jeg lige på indkast at galliani skulle være taget til tyskland for at forhandle det sidste på plads, måske han milan spiller så tidligt som lørdag allerede.. suk.. men der nævnes både milan og juve som bejlere til rossi. men vi får ham nok ikke hvis vi ender med dzeko..
« Seneste Redigering: 17 Jun 2009, 12:49 af makkerskilap » Logged

Szczesny
Manager

« Svar #1287: 17 Jun 2009, 12:58 »

Nu ved jeg ikke om den har været oppe at vende herinde, men læste på madridista.dk at Real og Milan har lavet en samarbejdsaftale - grundet Galliani og Perez' gode forhold - om at Milan får førsteret til at forhandle med Real-spillere. De skulle allerede være blevet tilbudt van der Vaart, Sneijder og Robben. Den centrale midtbane synes jeg i har meget godt styr på, men kunne en mand som Robben ikke gå ind og gøre en forskel på det nuværende Milan-hold?

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1288: 17 Jun 2009, 12:58 »

jeg læste det om rossi på onside, at hans drømmeklub var milan og hvis de ringede ville han tage den.
kan ikke se noget om at juve skulle være foran i forhold til os, på gazetta dello sports hjemmeside, eller nogen andre, og hvorfor skifter han til juve hvis hans drømmeklub er milan...
så godt det med præsidenten, der ikke vil snakke med nogen klub medmindre et bud på 300 mio som minimum kommer på bordet.. synes dog godt vi kunne smide dem til ham i stedet for dzeko.. nedtur.

nu læste jeg lige på indkast at galliani skulle være taget til tyskland for at forhandle det sidste på plads, måske han milan spiller så tidligt som lørdag allerede.. suk.. men der nævnes både milan og juve som bejlere til rossi. men vi får ham nok ikke hvis vi ender med dzeko..

Jeg læser det sådan, at det er Rossi der er interesseret i Milan, og ikke omvendt, mens Juve allerede har sendt deres mand afsted, for at snakke med Villarreal om Rossi. Dermed må Juve være foran, eftersom de til syneladende er de eneste, der har forhørt sig om Rossi, og intet tyder på, at Galliani har tænkt sig at gøre det samme.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1289: 17 Jun 2009, 13:09 »

Nu ved jeg ikke om den har været oppe at vende herinde, men læste på madridista.dk at Real og Milan har lavet en samarbejdsaftale - grundet Galliani og Perez' gode forhold - om at Milan får førsteret til at forhandle med Real-spillere. De skulle allerede være blevet tilbudt van der Vaart, Sneijder og Robben. Den centrale midtbane synes jeg i har meget godt styr på, men kunne en mand som Robben ikke gå ind og gøre en forskel på det nuværende Milan-hold?

Vi spiller ikke med deciderede kanter, og intet tyder på, at Leonardo har tænkt sig at lave om på det, så Robben ville være penge ud af vinduet.

Jeg er til gengæld ikke helt enig i, at vi har godt styr på den centrale midtbane. Vi har 4 spillere til at dække de tre poster, hvoraf én af dem (Gattuso) er så skuffet over Ancelottis exit, at han meget vel kunne ende med at følge med ham til Chelsea, Pirlo har ikke spillet op til sit bedste i et par år efterhånden, mens Ambrosini nærmest virker bedre end nogensinde, men altså også er har rundet de 32 år. Så er der Flamini, som faktisk sluttede sidste sæson af på backen, og det gjorde han faktisk ret godt, så der kunne han godt ende ude, hvis ikke de øvrige backs snart hæver niveauet. Seedorf kan også bruges dernede, men han får nok at se til på den offensive midtbane, når Ronaldinho igen, igen falder fuldstændig igennem der.

Men van der Vaart og Sneijder er nok lige lovligt offensive til den centrale midtbane, men den offensive kunne de måske godt bruges til, så kunne man jo bare håbe på, at vi kunne komme af med Ronaldinho, men han er jo Berlusconis darling, så han er nok desværre også Milan spiller efter sommerpausen...

Sider: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010